Fitness Seller

Hier ff foto updeetje

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Heb gisteren ff fotootje geschoten tussen het douchen en masturberen door.....:cool:

Zit nu in week 8 van mn kuur en ben van 92,6kg naar 98,5kg gegaan (lengte 1.80mtr). Mn bovenarmomvang is van 43 naar 44cm gegaan.

Is eigenlijk een k*tfoto als ik m nu zo bekijk maar probeer maar eens fatsoenlijk te poseren al balancerend op een opstapje met een digicam in je hand

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

echt duidelik is die niet helaas.

je hebt een flinke vlek op je spiegel gemastubeerd :D

ontopic: ziet er ondanks de slechte kwaliteit van de foto massief uit

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik weet het. Foto's die je in de spiegel van jezelf maakt zijn altijd minder.
Zal binnenkort ff wat fatsoenlijke foto's door mn vriendin laten schieten.

Dat is in ieder geval geen 16% op die laatste foto. Die eerste misschien wel.

massief maar ook vrij vet:)

Zeker na een borsttraining genomen? :D

Ziet er goed uit kerel. Massief.

Leviathan zei:
Ja ik weet het. Foto's die je in de spiegel van jezelf maakt zijn altijd minder.
Zal binnenkort ff wat fatsoenlijke foto's door mn vriendin laten schieten.

Je ziet er goed uit. Mooie volle baard en die hoed is ook :cool:

Niet slecht, aardig wat massa, alleen wel meer dan 16% schat ik in. Armen beginnen al aardig huge te worden. Succes met je kuur!!

Tractortje zei:
Zeker na een borsttraining genomen? :D

Ziet er goed uit kerel. Massief.

Nee zijn 'koude' foto's. Ik train mn borst 2 keer/week dus dat groeit het snelst bij me. Minpunten vindt ikzelf biceps/triceps.

Maar met 44cm armomtrek mag ik nog niet klagen. :D

ziet er goed uit bro, aardig massief, ga je nog cutten voor de zomer?

Man-Mountain zei:
ziet er goed uit bro, aardig massief, ga je nog cutten voor de zomer?

Jazeker buik mag wel wat minder.

Ik ben overal droog genoeg. Op mn armen en borst kan ik de aders door de huid zien zitten. (heb vrij dunne huid) Ik denk van de 16-17% vet, dat er 13-14% rond mn middel gesitueerd is.

Ziet er groot uit kerel!
Lekker bezig :D.
Nu nog ff lekker knallen en van de zomer lekker over het strand paraderen :)
succes! :cool:

Leviathan zei:
Jazeker buik mag wel wat minder.

Ik ben overal droog genoeg. Op mn armen en borst kan ik de aders door de huid zien zitten. (heb vrij dunne huid) Ik denk van de 16-17% vet, dat er 13-14% rond mn middel gesitueerd is.

Persoonlijk denk ik dat je BF nog wel iets hoger ligt maar minpunt voor zover zijn niet je armen maar je taille. Goede schouders zo te zien! Alleen je lijkt veel zwaarder dan 98 kilo ??? Ik ben 90 a 91 kilo maar nog niet zo massief als jij. Hoe zit het met de beentjes?

Smoothmold zei:
Persoonlijk denk ik dat je BF nog wel iets hoger ligt maar minpunt voor zover zijn niet je armen maar je taille. Goede schouders zo te zien! Alleen je lijkt veel zwaarder dan 98 kilo ??? Ik ben 90 a 91 kilo maar nog niet zo massief als jij. Hoe zit het met de beentjes?

Ja klopt, veel vet rond je middel zorgt er al snel voor dat de V-vorm minder goed zichtbaar is.

Van andere mensen hoor ik dat ik behoorlijk dikke bovenarmen heb maar zelf zie ik er weinig van. Alleen als ik het meetlint eromheen trek zegt het me iets.

Ik ben niet erg groot (1.79/1.80), misschien dat ik er daarom massiever uitzie? I dunno.

Benen zijn k*t. Kan vanwege oude blessure er niet echt veel mee doen. Toen ik 22 was heb ik een hernia in mn onderrug gehad. Als ik bv mn rug train voel ik het behoorlijk bij bepaalde oefeningen.

Alleen legextension etc lukt me aardig, maar alles waar mn onderrug ook maar enigzins mee belast wordt (calfs/squat/legpress), levert al snel pijn op.

Dat is mooi klote. Dat verklaart dan ook waarom je gewicht niet zo heel hoog is. Als je benen in verhouding waren geweest, was je nu zeker 110 kg geweest schat ik.

Smoothmold zei:
Dat is mooi klote. Dat verklaart dan ook waarom je gewicht niet zo heel hoog is. Als je benen in verhouding waren geweest, was je nu zeker 110 kg geweest schat ik.

Dat zonder meer......

Terug
Naar boven