AndroidHealthClinic

Hier ff foto updeetje

• Topic Starter Topic Starter
marcel zei:
Overigens is er niets mis met bluken alleen staat bulken niet voor slecht eten, maar voor veel schoon eten.
Ik vind het zonde van je kuur, maar dat ben ik...

Succes met trainen

???

Verklaar je eens nader.

Vindt het namelijk knap dat je aan deze foto's kunt zien of ik schoon of slecht eet. Een offseason pro ziet er vaak ook uit als een semi-Michelinmannetje omdat ze zwaar bulken.

Ik neig er alleen naar om er zo vrijwel het hele jr uit te zien :D

Ik heb ook een te hoog BF omdat ik een overschot aan calorien binnenkrijg. Kcal die bijna louter bestaan uit kwark/vis/brinta/rijst etc.

Fastfood etc is aan mij niet besteed en snoep/chips ben ik zeker geen liefhebber van.

pipo zei:
ja daar kun JIJ een voorbeeld aan nemen he!!
is het 3de tandje al door?

Haha dwaas!
3e en 4e komen eraan hoor.
Kerel, jij durft niet eens met BC mee te trainen laat staan met mij:D

@Levi:dacht dat jij ook wel van de pils hield of is het alleen maar stuuteren wat jij wil;)

Wel stuiteren en geen pils is natuurlijk geen cominatie he :D ;)

• Topic Starter Topic Starter
RichardV zei:
@Levi:dacht dat jij ook wel van de pils hield of is het alleen maar stuuteren wat jij wil;)

Nee alcohol drink ik al een paar jr bijna niet meer. Voor ik met serieus trainen begon zoop ik sweekends wel tegen de klippen op.

Leviathan zei:
Dat vat ik op als een compliment!

Ik heb persoonlijk niets met een wasbordje. Een plattere buik mag in mijn geval zeker wel. Ik vindt idd kracht ook erg belangrijk.

@Bodygainer: Idd....

Ik zit nu ook vol in de bulk (massakuur), dus mn voeding laat het niet toe om geen vet aan te zetten.

Maar het duurt nog ff voor het zomer is :D

dikke armen en een dikke buik owned !!! wees trots :P

RichardV zei:
Haha dwaas!
3e en 4e komen eraan hoor.
Kerel, jij durft niet eens met BC mee te trainen laat staan met mij:D

flinkert!! met jou mee trainen is een makkie:D :D :D

Terug
Naar boven