XXL Nutrition

Hier ff foto updeetje

eerlijk gezegd vind ik t meer een sterkste man foto...die buik is wel erg dik zeg...

zier er massief uit maar je moet wel iets doen aan dat buikje van je ;)

• Topic Starter Topic Starter
dennis999 zei:
eerlijk gezegd vind ik t meer een sterkste man foto...die buik is wel erg dik zeg...

Dat vat ik op als een compliment!

Ik heb persoonlijk niets met een wasbordje. Een plattere buik mag in mijn geval zeker wel. Ik vindt idd kracht ook erg belangrijk.

@Bodygainer: Idd....

Ik zit nu ook vol in de bulk (massakuur), dus mn voeding laat het niet toe om geen vet aan te zetten.

Maar het duurt nog ff voor het zomer is :D

Leviathan zei:
Dat vat ik op als een compliment!

Ik heb persoonlijk niets met een wasbordje. Een plattere buik mag in mijn geval zeker wel. Ik vindt idd kracht ook erg belangrijk.

das dan mooi meegenomen. iedereen heeft zo een eigen doel voor ogen.
vind persoonlijk die hele rip look ook niet denderend, een procent of 10% is t beste vind ik

dennis999 zei:
das dan mooi meegenomen. iedereen heeft zo een eigen doel voor ogen.
vind persoonlijk die hele rip look ook niet denderend, een procent of 10% is t beste vind ik

Ja precies.

Zo gauw ik op 105kg zit met een BF van 12/13% ben ik ruim tevreden!

Je ziet teminste dat je traint Levi! ;)

Is al beter als sommige andere met kritieken.
Ik weet dat jij van de geneugten des levens houd, dus dat je niet met 6% staat is duidelijk:)

RichardV zei:

Ik weet dat jij van de geneugten des levens houd, dus dat je niet met 6% staat is duidelijk:)

Hahaha ja maar juist die geneugten des levens waar ik me soms aan vergrijp zouden er juist voor moeten zorgen dat ik droger wordt!

Maar ik blijf altijd doorvreten ook al heb ik geen trek. ;)

een vol, stevig baasje (posietief bedoeld ;))ben je leviathan, ik had je ook wel een stuk zwaarder dan 100 kilogram verwacht.

Groot en massief.

Maar het lijkt net of je een beetje last van gyno hebt op de eerste foto..

Ziet er netjes uit, zorg dat je niet teveel vet pakt op de buik. De weg heen is makkelijker dan de weg terug ;)

Jezus Levi, doe nu toch eens wat aan die buik man :D Dit is al jaren zo. Tijd om eens droog te gaan vind ik! Zit genoeg massa onder. Maarja, je vindt kracht belangrijk dus ik snap wel dat je dat eigenlijk niet wil inleveren, iets waar je toch aan moet geloven in de cut.

Dr. Worf zei:
Groot en massief.

Maar het lijkt net of je een beetje last van gyno hebt op de eerste foto..

Ja zei mn vriendin gisteravond ook. :eek:

Precies onder mn tepels voel je ook een duidelijke zachte vetweefsellaag. Alleen geen pijnlijke verharding.

Heb meteen 1ml liquidex erin geknald. Neem de komende tijd ook nog ff 1ml elke dag.

@Benchie: Ja klopt zo loop ik dr al een tijd bij ja :D
Ik ben 1 van die figuren die het hele jr aan het bulken is, maar zal dr binnenkort eens verandering in brengen.

Wat dacht je van de zelfontspanner functie op je camera. De meeste digicams hebben dat ;)
Ziet er huge uit.

Prinz zei:
Wat dacht je van de zelfontspanner functie op je camera. De meeste digicams hebben dat ;)
Ziet er huge uit.

Dat ding is niet van mezelf dus ben nog niet achter alle functies. Maar is sowieso geen fijn ding.

Je kunt de flits niet eens uitzetten vandaar dat ik debielig met mn vingers voor de flitser sta.

zit aardig wat massa op je frame:thumbup:
en is idaad klote als je kracht een belangrijke factor vind om dan te gaan cutten..vind en vond het ook altijd wel redelijk belangrijk om niet teveel achteruit te gaan tijdens in kracht de cut...helaas als je diep genoeg gaat ga je bijna wel achteruit..
maar verder ziet het er ok uit gozer..

Lekker groot.. alleen schat ik je 18-20%.. niet erg.. want zo schat ik me op het moment zelf ook :eek: :D

Suc6 met je verdere kuur... en voor de zomer nog wel ff wat % eraf he.. ;)

PatrickT zei:
Lekker groot.. alleen schat ik je 18-20%.. niet erg.. want zo schat ik me op het moment zelf ook :eek: :D

Suc6 met je verdere kuur... en voor de zomer nog wel ff wat % eraf he.. ;)

Idd vetpercentage ligt zeker hoger dan 16%... 20% komt meer in de buurt. Overigens is er niets mis met bluken alleen staat bulken niet voor slecht eten, maar voor veel schoon eten.
Ik vind het zonde van je kuur, maar dat ben ik...

Succes met trainen

RichardV zei:

ja daar kun JIJ een voorbeeld aan nemen he!!
is het 3de tandje al door?

Terug
Naar boven