Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dennis999 zei:eerlijk gezegd vind ik t meer een sterkste man foto...die buik is wel erg dik zeg...

Leviathan zei:Dat vat ik op als een compliment!
Ik heb persoonlijk niets met een wasbordje. Een plattere buik mag in mijn geval zeker wel. Ik vindt idd kracht ook erg belangrijk.
dennis999 zei:das dan mooi meegenomen. iedereen heeft zo een eigen doel voor ogen.
vind persoonlijk die hele rip look ook niet denderend, een procent of 10% is t beste vind ik
RichardV zei:Je ziet teminste dat je traint Levi!
Is al beter als sommige andere met kritieken.
Ik weet dat jij van de geneugten des levens houd, dus dat je niet met 6% staat is duidelijk![]()

Leviathan zei:Hahaha ja maar juist die geneugten des levens waar ik me soms aan vergrijp zouden er juist voor moeten zorgen dat ik droger wordt!
haha, herken tDr. Worf zei:Groot en massief.
Maar het lijkt net of je een beetje last van gyno hebt op de eerste foto..
Prinz zei:Wat dacht je van de zelfontspanner functie op je camera. De meeste digicams hebben dat
Ziet er huge uit.
PatrickT zei:Lekker groot.. alleen schat ik je 18-20%.. niet erg.. want zo schat ik me op het moment zelf ook![]()
![]()
Suc6 met je verdere kuur... en voor de zomer nog wel ff wat % eraf he..![]()
RichardV zei:Je ziet teminste dat je traint Levi!
Is al beter als sommige andere met kritieken.
Ik weet dat jij van de geneugten des levens houd, dus dat je niet met 6% staat is duidelijk![]()