- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Awwwyeahh! Tren ging awesome gisteren babe! Gaan we mooi es aanpakken die schouders van je zodat je straks weer naar behoren kunt groeien ook in je BP qua gewicht, zonder pijntjes etc!
Ging lekker he! Hopelijk gaan m'n schouders groeien als kool! Leuke foto!!
Nice train, en goed dat je vanochtend toch bent gaan lopen!
Who cares hoe lang je er over hebt gedaan, je bent in ieder geval gegaan!![]()
Thanks Marietje!

Goeie training wel, want zakte steeds door m'n benen bij het lopen.. Nu lekker aan het eten..Do you remember when HillR used to squat 5x70.. HillR remembers..![]()
Komt allemaal door cut?Goeie schoenen hillSlanke taille ook zo te zien.
En aparte gymPlanten tussen de apparaten?
Wilde het vragen, maar las daarna je commentKomt allemaal door cut?
Scherp.. Is bij de balie bij de ingang. Krachtverlies heb ik de afgelopen weken eigenlijk geen last van.. Dus dat scheelt.. Het krachtverlies wat er is komt voornamelijk door mijn "zomerstop" en vakantie.. Heb al een hele tijd niet gesquat..
super leuk zo'n actiefoto!![]()
Wat fijn dat je geen last maar fijne spierpijn in je schouders hebt! Goed bezig!Mooie training
Haha heerlijk ding ben je ook
Haten we samen fijn die kut lunges
Progressie is awesome!
Thanks.. begin eindelijk ook mijn progressie een beetje in te zien.. Met name in m'n benen.. hnnng.Goeie tren weer! Comments zijn ook weer prachtig om te lezen!
Goeie arm, hoefijzer komt al mooi door![]()
Goede arm-elbow ratio.
Zeg Hill, heb je nog steeds geen vriend(je)?
Inmiddels heb ik een heullll buff vriendje.. sorry. 

En om het interessant te houden.. Een foto die totaal niet bij deze training hoort:
![]()