MuscleMeat

Gesloten LOG Amateurtje

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.065
:wave:

Ik kan inmiddels een heel klein beetje met 2 handen typen!

Nouja, 1 hand en 1 vinger rechts...

Laten we zeggen... op onderhoud eten gaat prima :yes:

Geen dag is hetzelfde alleen de pilletjes wel.

Vitamine c + d
Kurkema
THC olie
2x Naproxen
Maagbeschermers
2x2x paracetemol.

En dan kom je de dag wel door...
Ik wordt alleen wel moedeloos vn de struiptrekkingen in mijn hand. Sowieso constant als ik bijna in slaap val en net wakker wordt.
+ e zit een enorme vocht zak onder me gips.

Afijn ik mis de sportschool dus vandaag begin ik aan legmonth:woot:

• #1.066
5 min hellinglopen niveau 6 helling 5

Leg press
1x10x36.6kg
1x8x49.6kg
1x8x56.6kg
2x8x63.6kg

Calf press
1x10x32kg
1x8x45kg
1x8x52kg
2x8x59kg

Leg extensions
1x10x25kg
1x8x39kg
3x8x45kg

Hier begon ik een kloppend en trekkend gevoel te krijgen in mijn hand...

Toen kwam sefa-wat zullen we drinken...
Wijn.. gin tonic... of vodka spa... lastaaaagh

Terug naar de training

Hip abduction meteen gevolgd door hip adduction
1x8x25kg
1x8x32kg
1x8x39kg
1x8x45kg

Prone leg curl
1x10x9kg
1x8x14kg
3x8x18kg
Hiervan krijg ik een zeur/kramp in mijn handpalm..

Zo nog naar huis lopen +- 4km

Wat heb ik de sportschool gemist zeg

• #1.067
Gisteravond gebeld over opa. Voor de mensen die mijn wedstrijd log niet hebben gelezen, mijn opa is afgelopen maandag opgenomen omdat hij al meer dan 8 weken last had van zijn buik. Hij is al 2 keer opgehaald door de ambulance, maar daar werd niet zoveel aan gedaan. Nu is hij Sinds maandag opgenomen, en zij hebben hem gister ochtend geopereerd omdat er afwijkingen waren gevonden in darmen en de lever. Nu blijkt dat hij een tumor bij zijn darmen heeft en wellicht uitzaaiingen naar zijn lever.
Ik was daardoor een beetje aangeslagen, en ben wat gaan drinken met een vriendin. Uiteindelijk is dit 2:30 geworden haha. Een hele verbetering met de vorige keer: Ik heb geen ruzie gehad met een muur!

Zojuist ook een leuke bestelling gedaan bij XXL. Ook alvast een sample pakket besteld voor vakantie

Ik Heb overigens gedroomd dat ik upperbody aan het trainen was. Heeft Iemand enig idee hoe lang zo'n herstelperiode ongeveer is?

• #1.068
:bow:
Screenshot_20180811-112023_Outlook.jpg

IMG_20180811_112211_697.jpg

:kiss:
Sterkte meid.. het zit je echt niet mee. :( Ik hoop dat het een beetje voorspoedig herstel zal geven voor je opa.

Goed dat je je hebt ingehouden deze keer ;) Wel zo veilig anders zit je straks met 2 handen in het gips :o

Jezelf een x verwennen mag ook he! Geniet van het unboxen van je pakket! en nu op naar je vakantie. Ik hoop dat ie te gek wordt want je hebt wel even wat afleiding verdiend.

Hangt ervan af hoe snel het bot weer aangroeit ook... Als de pijn weg is kan je met straps al wat doe ook al zit je in het gips. Strap om je pols en zo pulldowns doen. Beetje aanpassen. Maar een exacte tijd is niet echt aan te geven.

En als het gips is verwijderd, kun je alles desnoods met vier vingers vastgrijpen.:)

• #1.072
Botje lag volledig in tweeën, dus gips zal zeker 4-6 weken blijven zitten. Daarna kun je weer voorzichtig belasten. Ik hoop vooral voor je dat het bot weer netjes recht vastgroeit.

Ja ik liet gister de foto zien aan iemand die er verstand van heeft.. zo van KIJK HET STAAT WEER RECHT.
Maar erg enthousiast was hij niet. Volgens hem was het nog steeds scheef...

Kan overigens wel al weer mijn vingers bewegen en dingen pakken, hand omdraaien en arm laten hangen... probeer ook echt constant mijn vinger te bewegen. Maar dan krijg ik weer zo'n stuiptrekking en die pijn is heftaaaaagh.

Ik heb zelf eens de 'knokkel' van mijn linker wijsvinger afgebroken (nee, dit was niet tijdens een epic fight). Is helaas verschoven weer aangegroeid omdat er een pees overheen liep die het telkens scheeftrok. Gelukkig is de functie en kracht van die wijsvinger nog 100% intact.

• #1.075
Ik heb zelf eens de 'knokkel' van mijn linker wijsvinger afgebroken. Is helaas verschoven weer aangegroeid omdat er een pees overheen liep die het telkens scheeftrok. Gelukkig is de functie en kracht van die wijsvinger nog 100% intact.

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan ???

Ik kan op de 1 of andere manier wel voorzichtig mijn pezen bewegen. Voel het rollen in mijn hand dan ofzo.

Maar het fijnste nu; ik heb al 26 uur geen pijnstillers ingenomen

• #1.077
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de breuk ook niet mooi gerepositioneerd vind. Wat lastig te zeggen alsnog vanwege de slechte foto van de foto, maar dan alsnog.

Hoe snel het herstelt valt lastig zo zwart op wit te zeggen. De een heeft na 5 weken een prachtig aangegroeid bot en de ander ervaart nog pijn bij belasting na 5 maanden. Tijdens je controle foto's zul je daar veel meer over kunnen zeggen. Vraag daarom zeker aan je behandeld arts of je die foto's mag zien.

• #1.080
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven