- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cheatweekend
Mhm, wat had ik er naar uitgekeken zeg.. Ik had heel wat eten op de planning staan:
Pepernoten / chocoladepepernoten
Chips
Schepsnoep
Chocola
M&M's
Ben en Jerry's ijs
Patat/frikandel speciaal
Cake
Taart
Broodjes met kaas en met cheddar
Pizza
En ik ben vast nog wat dingetjes vergeten..
Ben er helemaal niet aan toegekomen om van alles wat op te eten.. Heel veel dingen niet gehad, of maar één hapje ofzo
Ik keek er zo naar uit, maar mijn lijf was de hele zondag nog amused van al het vet..![]()
Toch wel heerlijk genoten, en for sure dat ik er nu weer tegen aan kan!
Time to burn the fat!
Vanavond upperbody!![]()
Heb je nooit dat je tegen je zin in eet bij de cheatdag? Als je wekelijks(?) een keer MOET cheaten komt het dan niet je neus uit?

maar dat had ik wel allemaal willen hebben.

Moet eerlijk zeggen dat het cheaten me afgelopen weekend niet heel erg beviel. Ik had vorige week zo'n zin in cheat.. verlangde er zo naar.. dus ingepland.
Vervolgens het weekend zelf nergens zin in.. echt met moeite overal wat van genomen.. gewoon omdat het toen mocht..
Ik heb me voorgenomen maar 1x in de maand echt te cheaten.. En de cheats komen me nooit de neus uit hoor..![]()
vrouwen houden sowieso wel van cheaten volgens mijHeb je nooit dat je tegen je zin in eet bij de cheatdag? Als je wekelijks(?) een keer MOET cheaten komt het dan niet je neus uit?

Zelf cheat ik ook ongeveer maar eens per maand.. Heb liever eens per maand een dag waarbij ik grandioos uit mijn plaat ga, dan dat ik elke week een cheatmeal neem. Heb sowieso geen behoefte wekelijks te cheaten, dus dat scheelt.
Maar als er gecheat wordt.. Dan zorg ik er voor dat ik daar weer een maand mee vooruit kan :').

een cheatWEEKEND wut
brb 2 weken dieet ongedaan maken

Haha ach, in een cheat gaat het er juist om dat je nergens op let en gewoon eet waar je trek in hebt.. En voor een cheat vind ik dit hele nette waardes!

Kcal daarvan is iets hoger dan wanneer ik kies voor kruidvat schepsnoep.. Ik bereken liever iets teveel dan te weinig.