AndroidHealthClinic

hitman 2006/2007

  • Topic starter D77
  • Startdatum
  • Reacties 46
  • Weergaven 3K
  • Volgers 1

Bezoekers in dit topic

@ klaas ; dan zou ik de sust door kunnen trekken naar wk 15, is een optie, hou ik in gedachten

@ hardgainer; de t3 hou ik ook op een minimale dosis. 25mcg is voor mij in deze kuur wel voldoende.

En heren thanks.
 
Succes kerel!... T3/T4 verhaal is voor mij ook niet helemaal helder wat nu uiteindelijk het beste is. Zijn verschillende theorieen.. Heb beide gehad. In mijn huidige kuur pakik nu weer even niets, zat op T4 100cg maar ben gestopt want voelde me enorm rot de halve dag... nu is dat beter denk toch dat de T4 de boosdoener was.

T3 toevoegen na een week of 4 op 25mcg is denk altijd wel ok.. wordt iig door zeer veel zo gedaan en met goede resulaten.

Zo lees ik het ook vaak ja.
Heeft te maken met efficienter de aas laten werken.
 
Ik zie geen insuline????


Vind dat als je hgh en igf1 gebruikt insuline een noodzaak is.



just my 2 cent



Grtz
 
Ik zie geen insuline????


Vind dat als je hgh en igf1 gebruikt insuline een noodzaak is.



just my 2 cent



Grtz

Heb je goed gezien en ik vindt het niet een noodzaak
De combi hgh en igf werkt voor prima voor mij.
Ben het wel met je eens dat door de toevoeging van slin beter resultaten gehaald kan worden, maar om slin te gebruiken moet ik me er nog iets meer in verdiepen, is en blijft toch wel tricky spul.
Ik sluit het niet uit, maar voorlopig nog geen slin voor mij.
 
Heb je goed gezien en ik vindt het niet een noodzaak
De combi hgh en igf werkt voor prima voor mij.
Ben het wel met je eens dat door de toevoeging van slin beter resultaten gehaald kan worden, maar om slin te gebruiken moet ik me er nog iets meer in verdiepen, is en blijft toch wel tricky spul.
Ik sluit het niet uit, maar voorlopig nog geen slin voor mij.


Hey bro


Over dat het gevaarlijk is heb je wel gelijk, alleen ik vind dat het een beetje opgeblazen word heb het namelijk meerdere malen gebruikt en ben ook hypo gegaan een paar keer maar als je naar je lichaam luistert (symptomen) kun je op tijd ingrijpen. begrijp me niet verkeerd ik moedig het je niet aan, integendeel het is gevaarlijk spul en het is dodelijk . Ik maak me meer zorgen over permanente hersenbeschadiging die je krijgt als je niet snel genoeg suikers binnen krijgt. Maar met correct gebruik en luisteren naar je lichaam is het een topmiddel.


Grtz
 
Hey bro


Over dat het gevaarlijk is heb je wel gelijk, alleen ik vind dat het een beetje opgeblazen word heb het namelijk meerdere malen gebruikt en ben ook hypo gegaan een paar keer maar als je naar je lichaam luistert (symptomen) kun je op tijd ingrijpen. begrijp me niet verkeerd ik moedig het je niet aan, integendeel het is gevaarlijk spul en het is dodelijk . Ik maak me meer zorgen over permanente hersenbeschadiging die je krijgt als je niet snel genoeg suikers binnen krijgt. Maar met correct gebruik en luisteren naar je lichaam is het een topmiddel.


Grtz

Dat het een topmiddel is met ik het met je eens.
Maar waardeer het wel hoor dat je meedenkt.

grtz
 
BTW succes ermee!
 
2e gedeelte AAS zou ik kickstarten of frontloaden. Aangezien een maandje net genoeg is om de Deca redelijk uit je bloed te krijgen

wat heeft dat nou met elkaar te maken dan:S en serieus stop met mensen te adviseren als je erzelf geen verstand en ERVARING mee hebt???
 
zou de test op minstens 1gr zetten(liefst 1250mg) omdat je een redelijke dosis hgh zet(gaat lekker boomen).

en waarom geen igf tijdens je volledige kuur?(of heb ik iets mislezen?)
een combi van igf /sth met test en deca geeft lekkere results...

grtz
 
Napium lan..

Ga je enkel om de derde dag 15IU HG zetten en vervolgens weer 2 dagen niets of zie ik het nou verkeerd?
 
zou de test op minstens 1gr zetten(liefst 1250mg) omdat je een redelijke dosis hgh zet(gaat lekker boomen).

en waarom geen igf tijdens je volledige kuur?(of heb ik iets mislezen?)
een combi van igf /sth met test en deca geeft lekkere results...

grtz

De dosis voor sust en test is nog een voorlopige planning, kan nog wijzgen, wat betreft igf, 30 weken lang?
 
Napium lan..

Ga je enkel om de derde dag 15IU HG zetten en vervolgens weer 2 dagen niets of zie ik het nou verkeerd?

He olum,

Ja heb je goed gelezen, elke derde dag 15iu hgh zetten.
Gelijk na de training IM (verdeeld over de biceps)
Een nieuwe methode die door anderen succesvol uitgevoerd is.
Kijken wat het voor mij doet.

enne psst psst....:D
 
De dosis voor sust en test is nog een voorlopige planning, kan nog wijzgen, wat betreft igf, 30 weken lang?


voor zover ik de schema's ken van de wedstrijdatleten(redelijk niveau ;)

mag de test gerust hoger en de igf enkel tijdens het kuren(met as) dus de vier weken rust tussenin is enkel de sth in orde om je gains te makkelijk te houden...

door combi sth/igf heb ik al zeer nette nette resultaten gezien bij verschillende atleten :D

grtz
 
He olum,

Ja heb je goed gelezen, elke derde dag 15iu hgh zetten.
Gelijk na de training IM (verdeeld over de biceps)
Een nieuwe methode die door anderen succesvol uitgevoerd is.
Kijken wat het voor mij doet.

enne psst psst....:D

Ik ga met je mee testen :D
3x p.w.
 
ziet er goed uit..

ik neem aan dat in wk 24 ong je wedstrijd is??
ik zou de t3 pas starten met de tren in wk 15..

ga je van wk 10-14 nog wat doen kwa PCT?

hou je log in de gaten!!
 
wat heeft dat nou met elkaar te maken dan:S en serieus stop met mensen te adviseren als je erzelf geen verstand en ERVARING mee hebt???

Bedankt voor je poging iets toe te voegen aan dit forum.
 
Bedankt voor je poging iets toe te voegen aan dit forum.


graag gedaan, alleen kan ik jou niet hetzelfde zeggen, heb alleen erg veel gelachen de laatste tijd:p
 
graag gedaan, alleen kan ik jou niet hetzelfde zeggen, heb alleen erg veel gelachen de laatste tijd:p

Ik weet dat het moeilijk is af en toe maar als je je ergert aan iemand negeer die gene dan lekker en ga niet zo kinderachtig lopen doen;)
 
Ziet er heel indrukwekkend uit. Had jou heel graag van goed advies willen voorzien, maar weet niet wat beter kan :)

Ik wens je wel heel veel succes! Hou je wel een logje bij? In dat geval volg ik je log met plezier.
 
Back
Naar boven