MuscleMeat

Hoe blijf je jezelf motiveren? (met dit weer)

Echter, ook in de sportschool krijgen wij sterke aanwijzingen dat de zomer op de deur staat te kloppen. Dozijnen met superdudes stromen the gym binnen. Bewapend met handschoentjes, korte broeken matchend met hun slippers en te kleine hempdjes komen ze gretig alle apparaten en vooral alle spiegels bezet houden. Gelukkig blijven ze ver uit de buurt van barbells en dumbbells boven de 10kg, dus de gemiddelde DBB-er heeft er relatief weinig last van. Voor iedereen die zich herkent in bovenstaande beschrijving; voor jullie is dit artikel NIET. Jullie zijn de grootste ezels die er bestaan en ik gun jullie voor altijd een ecto-fysiek.

Mooi stuk Loo..... :roflol: vooral dit stuk tekst!

Damn Loo! Prachtig stuk, erg motiverend! :wl:

hulde aan LOO!!mooi verhaal man!

werkelijk waar een briljant stukje tekt Loo! dit motiveert weer

Loo krijgt van mij de officiële stempel ''komiek en columnist van DBB'' :thumb:

Bodybuilding is een sport waarbij je altijd al je positieve kanten mee moet nemen als je naar de gym gaat. Als je niet 100% gemotiveerd begint aan je training kan je er donder op zeggen dat je fysieke inspanning weinig nut heeft. Blijf dan gewoon thuis. Pak nog een extra koud biertje, trek een zak chips open en wacht tot de volgende dag om dat ''schuld'' gevoel van de dag ervoor kwijt te trainen en er voor 200% te staan!

Gewoon uren naar foto's en prentjes van andere vrouwen kijken die een prachtig lichaam hebben :D Ik ben erg :p... maar zo blijf ik gemotiveerd :) Op zich verlies ik niet snel de motivatie.. ik voel me op zich beter en fitter als ik naar de fitness ga

die van 14 weet ik wel :P maar die racks ??? Loo!!!

lol @ rackpulls:D

Laatst bewerkt:
Hahaha, falstyr is genomineerd voor de domste post ooit. Droge zomers in Nederland... :roflol:

Augustus is de natste maand van het jaar. Je zweet in alle landen evenveel alleen kan je in Nederland minder makkelijk je zweet kwijt juist omdat het zo vochtig is, het zuiden van europa is een stuk minder vochtig en daarom kan je daar ook makkelijker hogere temperaturen aan.

"Powerlift dieet" volgen, als je al wat eet, eet dan met veel cals (en eiwitten).
2 x per dag een shake voor wat eiwitten, verafgod je frituur, behandel hem met liefde en eet veel patat en kaassouflee of kroketten. Je word bijna italiaans van alle pizza's die je eet en je word bijna n*ger van de liters chocomelk, veramerikaans door voor de deur van de Mac te slapen en daar te ontbijten.

Easy cal en high protein, **** bodybuilders and their gay dieets, I :heart: being a PL'er

PL is een excuus om ****ing vet te staan. Vet verzet geen gewicht, spier wel.

Massa verplaatst massa. Dus dat extra vet assisteerd wel degelijk in het verplaatsen van meer gewicht.

"Powerlift dieet" volgen, als je al wat eet, eet dan met veel cals (en eiwitten).
2 x per dag een shake voor wat eiwitten, verafgod je frituur, behandel hem met liefde en eet veel patat en kaassouflee of kroketten. Je word bijna italiaans van alle pizza's die je eet en je word bijna n*ger van de liters chocomelk, veramerikaans door voor de deur van de Mac te slapen en daar te ontbijten.Easy cal en high protein, **** bodybuilders and their gay dieets, I :heart: being a PL'er

:grumble:

.

Laatst bewerkt:
PL is een excuus om ****ing vet te staan. Vet verzet geen gewicht, spier wel.

Pl'ers zijn gewoon luie bodybuilders zeker:o

Pl'ers zijn vaak een stuk sterker dan <3% BB'ers (soms niet bijv. gmen offff sniper natuurlijk;)) Ze verzetten iig meer gewicht.

Jou post slaat dus als een plank op een wasbeertje.

Laatst bewerkt:
Pl'ers zijn gewoon luie bodybuilders zeker:o

Pl'ers zijn vaak een stuk sterker dan <3% BB'ers (soms niet bijv. gmen offff sniper natuurlijk;)) Ze verzetten iig meer gewicht.

Jou post slaat dus als een plank op een wasbeertje.

Volgens mij trainen BB'ers toch niet om sterk te zijn?
En over die 3%, dat duurt echt niet lang dat ze op dat % staan, als ze weer off-season zijn zijn ze een stuk sterker.

Natuurlijk niet, BB vragen ook nooit hoeveel iemand bankt of squat, dat intresseert ze totaal niet

:rolleyes:

Dat is enkel om hun ego te strelen :D

BB gaat over het uiterlijk en de beste manier om er te raken is door krachttraining. PL is gewicht verzetten maar dit wordt door velen als excuus gezien om krachttraining te doen en vet te staan zonder op hun voeding te letten.

Echt een mooi stuk Loo!

Terug
Naar boven