- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PJ, kom er maar in.Gewoon uren naar foto's en prentjes van andere vrouwen kijken die een prachtig lichaam hebbenIk ben erg
... maar zo blijf ik gemotiveerd
Op zich verlies ik niet snel de motivatie.. ik voel me op zich beter en fitter als ik naar de fitness ga

Gewoon uren naar foto's en prentjes van andere vrouwen kijken die een prachtig lichaam hebbenIk ben erg
... maar zo blijf ik gemotiveerd
Op zich verlies ik niet snel de motivatie.. ik voel me op zich beter en fitter als ik naar de fitness ga
PJ, kom er maar in.
ot: motivatie heb ik niet nodig, ik voel me gewoon sloom als ik niet train.
alleen jammer dat ze al een vriendje heeft, we zouden anders best een mooi koppeltje vormen. maybe one day...
bedankt om ons te proberen matchen, jambek. ik apprecieer dit ten zeerste 
Geen probleem chap, ik denk dat ze gewoon een beetje verlegen is, maar ik ga er wel vanuit dat ze op een gegeven moment niet meer om je heen zal kunnen.+1
als ik niets van sport doe ga ik me slecht voelen, dus wordt er getraind en daar is het weer totaal ondergeschikt aan.
moet wel bekennen dat ik dikwijls naar de foto's van Sanne met haar lief snoetje zit te kijken. vind het echt een schatjealleen jammer dat ze al een vriendje heeft, we zouden anders best een mooi koppeltje vormen. maybe one day...
bedankt om ons te proberen matchen, jambek. ik apprecieer dit ten zeerste
![]()

Geen probleem chap, ik denk dat ze gewoon een beetje verlegen is, maar ik ga er wel vanuit dat ze op een gegeven moment niet meer om je heen zal kunnen.![]()

Dat is enkel om hun ego te strelen
BB gaat over het uiterlijk en de beste manier om er te raken is door krachttraining. PL is gewicht verzetten maar dit wordt door velen als excuus gezien om krachttraining te doen en vet te staan zonder op hun voeding te letten.
PL is een excuus om ****ing vet te staan. Vet verzet geen gewicht, spier wel.
Volgens mij trainen BB'ers toch niet om sterk te zijn?
En over die 3%, dat duurt echt niet lang dat ze op dat % staan, als ze weer off-season zijn zijn ze een stuk sterker.
Natuurlijk niet, BB vragen ook nooit hoeveel iemand bankt of squat, dat intresseert ze totaal niet
![]()
Idd iedereen is hun lichaam aan het showen op het strand en daarom lekker rustig in de gym. HEERLIJK. af en toe lekker hard puffen omdat je toch alleen bent![]()

ja ik vindt ik het ook wel relaxed, ben bijna geheel alleen in de gym en kan gooien smijten en schreeuwen wat ik wil![]()
Thats the way it seposed to be!!! **** tha p*ssy,s 240 kg deadlift on a hot summer day!
Keer op keer val ik in deze fout. En ik ben niet de enige.
Ik hou van in de zomer trainen!, alle losers zijn tenminste opgepleurdt uit de gym want het is natuurlijk veels te warm om te trainen he he.ik ga dus gewoon standaart lkkr door met knallen, en doe het echt niet rustiger aan dan normaal!, alleen ga ik over naar langere sets en iets minder gewicht verder gewoon ouderwets knallen zoals dat hoort en ja ook de grote 4 erbij blijven pakken hoe warm het ook is. ene die kneuzen komen bij ons altijd rond maart binnen denken ff beest te worden voor de zomer en dan konstant jaloers kijken en met hun mede kneuzen overleggen hoe faking breed je bent DAT IS MIJN MOTIVATIE!! Dus conclucie, **** de posing beachboys en gewoon door knallen met die hap en niet zeiken wie breed wil zijn zal altijd moeten knallen en zo is het gewoon!
Groeten een beesje!!