XXL Nutrition

Hoe duur is je gym

Daar heb ik wel eens getraind. Veel butjes in hempjes denken dat ze monsters zijn .

Hahaha wat zijn butjes?

12 euro per maand (studententarief) -> Basic Fit filiaal.

Altijd vol in de avond (met vol bedoel ik echt alles bezet, wachtrij aan de threadmills, etc).

Damn dat klinkt niet best :(

43 pleuros per maand en eigen drank mag niet eens en oppassen dat je de gewichten niet te hard laat vallen. Triestig maar tis enige gym met zware dumbells hier in omgeving.
3 euro voor een flesje water van 33cl .
Waar gaat het allemaal heen...
Wat willen ze doen dan als je je eigen drinken mee neemt? Lijken wel maffiapraktijken 1 euro voor 3 slokken water, wat apart dat mensen daar mee akkoord gaan.

• Topic Starter Topic Starter
wij mogen gewoon 2 liter kannen mee naar gym, nooit problemen mee gehad. vind dat wel een naaistreek, betaal je maandelijks al t*fus veel en dan moet je ook nog betalen voor water.

15 euro. Hardcore gym, dumbbells tot 60 kg, squatrek, goede sfeer.

43,50 ofzo...

€15,95 bij de één, €9,95 bij de ander (studentenabbo).

Extra lid gevonden voor de gemeenschappelijke gym in een garagebox, maandelijkse prijs is gezakt naar 18 euro :)

Gratis bij laco
100eu per jaar universiteit
15eu basicfit

gratis, ik werk er :)

35 pm ongeveer, merk wel dat veel mensen overstappen naar budget sportscholen zoals big gym en basic fit

Heeft me de nodige moeite gekost om een betaalbare gym te vinden in Barcelona, die niet veeeeeeeel te druk is. Betaal nu ongeveer 30 per maand, redelijke gym .. wel redelijk druk nog maar is te doen.

30 euro, 3 vestigingen
1 voor noobs (opa's oma's)
1 met goed apparatuur
1 24/7 met k*t apparatuur.

Terug
Naar boven