- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Ik had de snerende reacties al een beetje verwacht.
Ja, de sportschool is meer gericht op groepslessen enzo (inclusief ook fiets en hardlooptraining buiten) en de doelgroep is hoger opgeleiden. Niet dat ik daarmee wil impliceren zeggen dat BB alleen voor laagopgeleiden en/of niet voor hoger opgeleiden maar de mensen die daar komen hebben toch vaak andere doelstellingen mbt sporten. Maar goed voor mijn doelen vooralsnog (afvallen) voldoet het. Ik zit al een half jaar met die schouderblessure, sta ik daar met 1KG gewichtjes in mijn handen.
Waarom lach je om mijn schouderblessure? Das niet lief van je.![]()
14kg? daar kan toch niemand wat mee? Raar volk die hooggeleide mensen g.
---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------
Serieus? Ik kom in verschillende fit for free's en daar hebben ze toch alles hoor, meerdere bankjes, squatrek, veel verschillende schijven, dumbells. en je "mocht" niet deadliften? WTF is dat voor onzin, waarom mocht dat niet?!
Olympische stangen waren er ook maar 10kg, met squaten bogen ze ook al eng door.

Ik was ook zo ongeveer de enige die daar mee aan het klooien was. Maar goed zoals ik al zei de doelgroep is daar totaal anders dan de gemiddelde BB'er hier gewend is.