MuscleMeat

Hoe duur is je gym

Ik had de snerende reacties al een beetje verwacht. :)

Ja, de sportschool is meer gericht op groepslessen enzo (inclusief ook fiets en hardlooptraining buiten) en de doelgroep is hoger opgeleiden. Niet dat ik daarmee wil impliceren zeggen dat BB alleen voor laagopgeleiden en/of niet voor hoger opgeleiden maar de mensen die daar komen hebben toch vaak andere doelstellingen mbt sporten. Maar goed voor mijn doelen vooralsnog (afvallen) voldoet het. Ik zit al een half jaar met die schouderblessure, sta ik daar met 1KG gewichtjes in mijn handen. :rolleyes:

Waarom lach je om mijn schouderblessure? Das niet lief van je. :huilen:

14kg? daar kan toch niemand wat mee? Raar volk die hooggeleide mensen g.

---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

Serieus? Ik kom in verschillende fit for free's en daar hebben ze toch alles hoor, meerdere bankjes, squatrek, veel verschillende schijven, dumbells. en je "mocht" niet deadliften? WTF is dat voor onzin, waarom mocht dat niet?!

Olympische stangen waren er ook maar 10kg, met squaten bogen ze ook al eng door.

14kg? daar kan toch niemand wat mee? Raar volk die hooggeleide mensen.

Ik kom hier anders ook aardig wat raar volk tegen. ;) Ik was ook zo ongeveer de enige die daar mee aan het klooien was. Maar goed zoals ik al zei de doelgroep is daar totaal anders dan de gemiddelde BB'er hier gewend is.

14kg? daar kan toch niemand wat mee? Raar volk die hooggeleide mensen g.

---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

Olympische stangen waren er ook maar 10kg, met squaten bogen ze ook al eng door.

Nou dan ben je echt de grootste downiegym ingestapt, ben nu wel erg benieuwd. :eek:

Een gym voor hoogopgeleiden?? Wtf, wordt er bij inschrijving dan gevraagd om je diploma's??

Ot: 29,95 onbeperkt, sauna en groepslessen.
Beetje healthcenter-achtig maar de manager doet z'n best voor de bbers.

Een gym voor hoogopgeleiden?? Wtf, wordt er bij inschrijving dan gevraagd om je diploma's??

Ot: 29,95 onbeperkt, sauna en groepslessen.
Beetje healthcenter-achtig maar de manager doet z'n best voor de bbers.

Je moet van te voren een sommetje uitrekenen, en dan houden ze de tijd bij. Als je er te lang over doet dan weten ze gewoon dat je niks gaat hebben aan die 14kg dumbbells van hun en mag je er niet trainen.

Hardi-****ing-far. :D

Nee joh, het is een constatering van mij dat er relatief veel hogeropgeleiden rondlopen. Dat zal zich zo op de een of andere manier in het verleden zo ontwikkeld hebben. Wellicht is het gewoon inherent aan het aanbod of komt het door de relatief 'hoge' abonnementskosten, of de mond-tot-mond reclame. Ik kan er alleen maar naar gissen.

Nee joh, het is een constatering van mij dat er relatief veel hogeropgeleiden rondlopen. Dat zal zich zo op de een of andere manier in het verleden zo ontwikkeld hebben. Wellicht is het gewoon inherent aan het aanbod of komt het door de relatief 'hoge' abonnementskosten, of de mond-tot-mond reclame. Ik kan er alleen maar naar gissen.

Was geen serieuze vraag maar bedankt voor je toelichting :)

Is toch raar dat je veel moet betalen voor weinig waar voor je geld? Zijn die mensen wel echt slim of doen ze zich zo voor?

"GYM VOOR SLIMME MENSEN"

En dan komen er alleen domme mensen op af die zich slim willen voelen en zich snoeihard laten naaien :p

Is toch raar dat je veel moet betalen voor weinig waar voor je geld? Zijn die mensen wel echt slim of doen ze zich zo voor?

"GYM VOOR SLIMME MENSEN"

En dan komen er alleen domme mensen op af die zich slim willen voelen en zich snoeihard laten naaien :p
IRL had je paar stompen te pakken, ooh wacht...

Serieus? Ik kom in verschillende fit for free's en daar hebben ze toch alles hoor, meerdere bankjes, squatrek, veel verschillende schijven, dumbells. en je "mocht" niet deadliften? WTF is dat voor onzin, waarom mocht dat niet?!

Fit 4 free enzo nemen ook vaak sportscholen over dus al het spul wat dan nog mee kan blijft gewoon staan. Sowieso oefeningen verbieden gaat ook nergens over.

"GYM VOOR SLIMME MENSEN"

Dat jij 'waar voor je geld' uitdrukt in de aanwezige gewichten gecombineerd met een laag abonnementsgeld betekent toch niet dat dit dan voor iedereen geldt? Toen ik als 'lazy fat ****' in 2010 begon met sporten had ik een hele andere doelstelling dan wat spiertjes kweken, ik had me geen betere 'gym' kunnen wensen om te starten. Neemt niet weg dat ik dit jaar van plan ben over te stappen nu ik nieuwe doelen heb.

Als ik me niet vergis heb ik gelezen dat jij bij Kelderwerk zit? Die heeft dus wel voldoende gewichten om 'serieus' ;) te sporten? Heb je toevalig ook enige ervaring met Balili?

heb je bij die gym alleen voor slimme mensen wel instructeurs die er verstand van af hebben?

Bij mij zijn ze allemaal ****ing laag geleidt G.

Dat jij 'waar voor je geld' uitdrukt in de aanwezige gewichten gecombineerd met een laag abonnementsgeld betekent toch niet dat dit dan voor iedereen geldt? Toen ik als 'lazy fat ****' in 2010 begon met sporten had ik een hele andere doelstelling dan wat spiertjes kweken, ik had me geen betere 'gym' kunnen wensen om te starten. Neemt niet weg dat ik dit jaar van plan ben over te stappen nu ik nieuwe doelen heb.

Als ik me niet vergis heb ik gelezen dat jij bij Kelderwerk zit? Die heeft dus wel voldoende gewichten om 'serieus' ;) te sporten? Heb je toevalig ook enige ervaring met Balili?

Ik train bij kelderwerk omdat de sfeer enorm goed is ik er goed kan trainen en het laagdrempelig is. Er zijn ook genoeg dikke mensen die er wat aan hun gewicht willen doen waar ik enorm veel reapect voor heb en ik probeer ze wat te motiveren en complimenten te geven zodat ze blijven komen.

Ik ben er nog nooit een squatrack tegen gekomen. Hoe wil je dan in godsnaam gaan squaten? En dumbbells gaan er maar tot een kg of 30. Er is maar 1 bankdrukbankje en amper halters en weinig schijven enzo. Als het je doel is om zoveel mogelijk verschillende apparaten te doen dan kun je er vast leuk "trainen" maar zodra je normale oefeningen wil doen dan wordt het er al hard minder. In dat ding waar ik ben geweest mocht ik niet eens deadliften.

Valt wel mee bij de f4f centraal, enige nadeel is dat ik wat plafondplaten eruit moet halen om fatsoenlijk te kunnen overhead pressen, voor de rest is er alles daar inc 50 kg dumbbels en genoeg stangen, squatrek en gewicht.

Ander nadeel is dat er best wel veel r**ards zijn maar ook genoeg serieus trainende mensen. En dat het er altijd savonds stervensdruk is.Daarnaast trainen er een Paar wedstrijdatleten etc.

honderduizendmiljoen euro

Terug
Naar boven