MuscleMeat

Hoe duur is je gym

17 euro bij F4F. Zou met plezier 40-50 euro per maand neertellen voor een degelijke Gym die niet altijd veelste druk is of meer dan 1 bench press/squat rack en een deadlift platform heeft.

Elke gym waar ik tot nu toe ben geweest kost twee keer zo veel en vaak twee keer zo weinig machines. En dan ook nog minder of 1 locatie. Als je alles afweegt krijg je dus gewoon 4x meer voor je geld bij de F4F.

Dingen als geen squat rack of een bank om te bench pressen zijn gewoon absolute deal-breakers. Zou nog wel zonder een paar specifieke machines kunnen die ik graag doe. Maar gaan squatten in een smithmachine en dan 2x zoveel betalen? nee bedankt.

€43, 50 pm. Bonk geld maar ik heb het er ruim voor over. Hele fijne sportschool, aardig personeel, nette medesporters, leuke sfeer, dichtbij huis. Krachthok ruim genoeg, volop bankjes, schijven etc. De rotmuziek vergeten we maar even met behulp van eigen mp3 speler.
Ben wezen kijken bij basicfit in de buurt ivm aantrekkelijker abonnementsgeld, maar toen ik binnen kwam en een stelletje macho's hoorde schreeuwen en me op een vervelende manier bekeken voelde toen ik er rond ging kijken, wist ik dat ik geen zin had om als vrouw in mn eentje daar te gaan sporten. En ze hadden niet veel dumbbells, niet veel plek om oefeningen te doen met de dumbbells en niet eens een spiegel, wat ik toch altijd wel fijn vind om mn form te checken. Overige apparatuur was wel prachtig trouwens.

Nee, ik blijf lekker waar ik zit zolang ik het kan betalen.

17,25 per maand. Openingstijden doordeweeks van 8u tot 23;30, verder 3 benches, 2 squatracks, 2 powerracks. Losse bankjes zijn alleen een beetje apart, gedeelte waar je bil op zit staat vast op incline stand zegmaar.

30 euros

Nette zelfstandige gym, niet te groot, familiale sfeer, je hoeft je kastje niet op slot te doen, geen lastige douchebags en je kan er echt doortrainen.

Hiervoor 20 euro betaald om naar een basic fit shit te gaan, amper gewicht, douchebags, je moet alles vastketenen, te druk, gasten die met petjes en zonnebrillen aan trainen, hoog speeltuin gehalte, nee dank u

De een 43,50 en de ander 0.

Damn, daar zit dan toch een massage in ofzo mag ik hopen.

Ik betaal momenteel 22,50 per maand. Ik huur een grote garagebox met een aantal vrienden, ideaal om in te trainen. Altijd open, eigen muziek, geen basic fit/health city toestanden maar een cage/free stand en deftige bankje.

59,95 per maand door studentenkoring :D Anders was het 89 :o

Sportschool is omgegaan naar Health City All incl, vandaar :) Helemaal verbouwd, super luxe met allemaal nieuwe spullen van Matrix.

Zodra ze stoppen met me studentenkorting ben ik weg...

Alsof een squatrack en bankjes en schijven van matrix zo anders zijn dan van een merkloos iets....

Ik train liever in een hardcore gym waar de gewichten en apparaten gewoon netjes zijn en waar bijvoorbeeld geen geld uitgegeven word aan sanitair enzo

€33 per maand voor KT
€0 per maand voor Muay-Thai/MMA/BJJ/Bokszaktraining/UCT/Kettlebell

Ik train liever in een hardcore gym waar de gewichten en apparaten gewoon netjes zijn en waar bijvoorbeeld geen geld uitgegeven word aan sanitair enzo

Ik heb een x in duinrell getraind, en daar moest je in een wasbakje in de trainruimte zeiken omdat er geen plee was.

15.95 per maand voor onbeperkt. Mensen die een abbo hebben van meer dan 30 euro zijn echt idioot imo
Betaal ook dit bij Basic Fit Bilzen, denk niet dat er groepsleesen ofzo bij zitten, hoef ik ook niet.

Vroeger gefitnesst in een gym van een hotel, 30€/maand, na een tijdje vroegen ze niet eens meer naar men lidgeld omdat ze me goed kenden, lachen. Fitness was ook maar ter grootte van de gemiddelde huiskamer.

Andere gym betaalde ik 45€/maand iets verderop, goed materiaal maar ook weer die drukte ...

Basic Fit is leuk vanwege goedkoop, materiaal valt mee, meeste machines gebruik ik niet eens, alleen lat pulldown omdat ik geen pull-ups kan met men dikke pens.
Niet iedereen wil in een overvolle basic fit trainen...
Grootste nadeel idd, de drukte s'avonds ervoor zorgt dat je moet aanschuiven voor een bankje bij de free weights. En veel studentjes, bah bah. Ook maar 1 squatrack(wel genoeg cardio voor 40 man ofzo, van verhouding gesproken).

Gelukkig dat ik nu vooral cardio doe om af te vallen, maar als ik naderhand serieuzer krachttraining ga doen mss toch eens kijken voor gym dichter in de buurt met meer KT mogelijkheden zoals Squatrek en een goede bench, zal wel tegen de 50€/maand aan zitten heb ik gehoord(of weet iemand nog een goede gym in Tongeren???).

Mensen die bij basic fit "trainen" zijn echt idioot imo.
Hoezo? Zie genoeg mensen rondlopen daar die serieus trainen en als je beetje geduld hebt kun je alles doen van oefeningen die nodig zijn.

Betaal ook dit bij Basic Fit Bilzen, denk niet dat er groepsleesen ofzo bij zitten, hoef ik ook niet.

Vroeger gefitnesst in een gym van een hotel, 30€/maand, na een tijdje vroegen ze niet eens meer naar men lidgeld omdat ze me goed kenden, lachen. Fitness was ook maar ter grootte van de gemiddelde huiskamer.

Andere gym betaalde ik 45€/maand iets verderop, goed materiaal maar ook weer die drukte ...

Basic Fit is leuk vanwege goedkoop, materiaal valt mee, meeste machines gebruik ik niet eens, alleen lat pulldown omdat ik geen pull-ups kan met men dikke pens.

Grootste nadeel idd, de drukte s'avonds ervoor zorgt dat je moet aanschuiven voor een bankje bij de free weights. En veel studentjes, bah bah. Ook maar 1 squatrack(wel genoeg cardio voor 40 man ofzo, van verhouding gesproken).

Gelukkig dat ik nu vooral cardio doe om af te vallen, maar als ik naderhand serieuzer krachttraining ga doen mss toch eens kijken voor gym dichter in de buurt met meer KT mogelijkheden zoals Squatrek en een goede bench, zal wel tegen de 50€/maand aan zitten heb ik gehoord(of weet iemand nog een goede gym in Tongeren???).

Hoezo? Zie genoeg mensen rondlopen daar die serieus trainen en als je beetje geduld hebt kun je alles doen van oefeningen die nodig zijn.

Lees mijn posts anders nog eens op je gemak door. Waarschijnlijk heb je nog nooit in een sportschool getraind en begrijp je het verschil niet.

Ik weet niet hoe jouw fysionomie is maar ik moet af en toe toch wel eens plassen of kakken.

Ja oke, een wc is inderdaad wel handig.
Maar ik bedoelde meer douches etc en een helemaal mooi opgeknapte kleedkamer enzo. Meer zo'n gym die alles heel mooi wilt aankleden, daar heb je in mijn ogen niks aan.

Deze gym zou perfect zijn vind ik, wacht.
Even link zoeken. Hij heet in ieder geval metroflex gym

http://www.youtube.com/watch?v=TN03EJz_s0I

Terug
Naar boven