- Waardering
- 366
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
heb je bij die gym alleen voor slimme mensen wel instructeurs die er verstand van af hebben?
Voor zover ik dat kan beoordelen zijn ze zeer kundig binnen die gebieden waar ze zich mee bezighouden. Natuurlijk zullen er wat verschillen zijn in kwaliteit maar instructie/opleiding van de medewerkers is een zeer belangrijk aspect.
Wel een beetje jammer dat jullie nou steeds de nadruk leggen op het 'slimme' gedeelte van mijn post maar goed ik had niet anders kunnen verwachten op DBB natuurlijk.

Ik train bij kelderwerk omdat de sfeer enorm goed is ik er goed kan trainen en het laagdrempelig is. Er zijn ook genoeg dikke mensen die er wat aan hun gewicht willen doen waar ik enorm veel reapect voor heb en ik probeer ze wat te motiveren en complimenten te geven zodat ze blijven komen.
Dat geldt bij die van mij ook. De sfeer is uitstekend en de medewerkers zijn zeer motiverend. Ik was zelf ooit een dikkerd (nog steeds een beetje alhoewel de meeste mensen die ik ken het daar niet mee eens zijn), ik denk dat ik in een basic fit na een maand weer gestopt was. Als ik de verhalen mag geloven is er weinig individuele aandacht voor de sporters bij dat soort tenten. En ik ben ook niet zo van de grootschaligheid. Mss dat ik in de toekomst es bij Kelderwerk langs ga. Heb er wel goede verhalen over gehoord.