MuscleMeat

Hoe duur is je gym

heb je bij die gym alleen voor slimme mensen wel instructeurs die er verstand van af hebben?

Voor zover ik dat kan beoordelen zijn ze zeer kundig binnen die gebieden waar ze zich mee bezighouden. Natuurlijk zullen er wat verschillen zijn in kwaliteit maar instructie/opleiding van de medewerkers is een zeer belangrijk aspect.

Wel een beetje jammer dat jullie nou steeds de nadruk leggen op het 'slimme' gedeelte van mijn post maar goed ik had niet anders kunnen verwachten op DBB natuurlijk. :)

Ik train bij kelderwerk omdat de sfeer enorm goed is ik er goed kan trainen en het laagdrempelig is. Er zijn ook genoeg dikke mensen die er wat aan hun gewicht willen doen waar ik enorm veel reapect voor heb en ik probeer ze wat te motiveren en complimenten te geven zodat ze blijven komen.

Dat geldt bij die van mij ook. De sfeer is uitstekend en de medewerkers zijn zeer motiverend. Ik was zelf ooit een dikkerd (nog steeds een beetje alhoewel de meeste mensen die ik ken het daar niet mee eens zijn), ik denk dat ik in een basic fit na een maand weer gestopt was. Als ik de verhalen mag geloven is er weinig individuele aandacht voor de sporters bij dat soort tenten. En ik ben ook niet zo van de grootschaligheid. Mss dat ik in de toekomst es bij Kelderwerk langs ga. Heb er wel goede verhalen over gehoord.

Voor zover ik dat kan beoordelen zijn ze zeer kundig binnen die gebieden waar ze zich mee bezighouden. Natuurlijk zullen er wat verschillen zijn in kwaliteit maar instructie/opleiding van de medewerkers is een zeer belangrijk aspect.

Wel een beetje jammer dat jullie nou steeds de nadruk leggen op het 'slimme' gedeelte van mijn post maar goed ik had niet anders kunnen verwachten op DBB natuurlijk. :)

Dat geldt bij die van mij ook. De sfeer is uitstekend en de medewerkers zijn zeer motiverend. Ik was zelf ooit een dikkerd (nog steeds een beetje alhoewel de meeste mensen die ik ken het daar niet mee eens zijn), ik denk dat ik in een basic fit na een maand weer gestopt was. Als ik de verhalen mag geloven is er weinig individuele aandacht voor de sporters bij dat soort tenten. En ik ben ook niet zo van de grootschaligheid. Mss dat ik in de toekomst es bij Kelderwerk langs ga. Heb er wel goede verhalen over gehoord.

zie pm

Bij ons staat er een Squatrack, een powerrack, mag je deadliften, gaan de dumbells stuk boven de 30kg, zijn er olympische halters van 20kg.
Ik ga wel om 8uur 's morgens.
Voorlopig blijf ik gewoon een idioot.

Betaalde 32 bij een echte gym. Om geldredenen overgestapt naar basic fit.
Is minder annoying dan ik verwacht had. Nu 22 inclusief dat sportwater spul.

270 voor een jaar :)

300 voor een jaar als je alles in 1x betaald

Me fitness abbo is 20,50 euro per maand voor onbeperkt daarnaast doe ik ook crossfit wat me 34euro per maand kost.

27,5 pm voor studenten dumbels tot 60k bruur

22.50

28eu onbeperkt + groepsles en sauna.

Mensen die bij een gemiddelde basic fit of fit 4 free uit de voeten kunnen.

dit verschilt serieus ontzettend per basic fit. 3 jaar geleden een jaartje getraind bij een ontzettende k*t basic fit met dumbells tot 32kg en dat soort ongein. Had er toen zelf ook echt een totale hekel aan. Nu vanwege praktische redenen door verhuizing toch bij de basic fit hier om de hoek wezen kijken. Echt een aannemelijk verschil met die ander. Free squatrek, legit olympische stang, 2 paar dumbells van allen tot 42, verder gewoon prima technogym plate loaded apparaten die je zo vol kan gooien als je wilt.

Gratis

23mr1oh.gif

• Like
Waarderingen: mat
42,5 euro 2 squat rekken dumbels tot 50kilo en persooneel met verstand,

dit verschilt serieus ontzettend per basic fit. 3 jaar geleden een jaartje getraind bij een ontzettende k*t basic fit met dumbells tot 32kg en dat soort ongein. Had er toen zelf ook echt een totale hekel aan. Nu vanwege praktische redenen door verhuizing toch bij de basic fit hier om de hoek wezen kijken. Echt een aannemelijk verschil met die ander. Free squatrek, legit olympische stang, 2 paar dumbells van allen tot 42, verder gewoon prima technogym plate loaded apparaten die je zo vol kan gooien als je wilt.

ja 1 olypische stang en dan van die gare 10kg stangetjes. en wat al er iemand aan het banken squaten deadliften en legpressen is zijn daar wel schijven genoeg voor?

ja 1 olypische stang en dan van die gare 10kg stangetjes. en wat al er iemand aan het banken squaten deadliften en legpressen is zijn daar wel schijven genoeg voor?

Wij hebben 3 olympische bars, 2 grote bars (geloof van 10 of 15 kg) en 3 kleintjes en 3 ez-bars.
Bij ons is leg press niet plate loaded, maar als alle stangen bezet zijn, zijn er meestal nog nét genoeg schijven (aangezien meeste niet zwaar trainen).

Ik train ook in een basic fit.

ik kan je posts niet lezen hel beter quoot je me niet meer

Niemand geeft om die schijt die zij op het forum neerzet.

Terug
Naar boven