XXL Nutrition

Hoe eten jullie je havermout?

100 gr havermout, schep whey en melk eventueel fruit erbij ofzo. Moeite met wegkrijgen dan de blender in mikken :D of je gooit bij het bovenstaande 2 eieren en dan de blender in en je maakt er pannekoeken van :D

Havermout met wat whey, melk, fruit en cacao in een steelpannetje. Lekkerr!

Waar halen jullie trouwens de havermout? Zoek de goedkoopste variant

• Topic Starter Topic Starter
Kan je die ultra fine oats kopen in een supermarkt of via internet?

75g havermout
100ml magere melk
1 ei
30g kwark

staafmixen en de pan in. De lekkerste pannenkoekjes die je kan hebben!

Havermout vantevoren al malen of in de blender, zodat het gewoon poeder is met kleine stukjes nog. Dan dat samen met wat melk, water en whey in een shakebeker en opdrinken.

Ik vind het vreemd dat zoveel mensen de havermout fijnmalen, ik vind de vlokken net lekker (opgewarmd in kom) zo'n fijne pap vind ik niks. Tenzij als je het als shake neemt.

Ik vind het vreemd dat zoveel mensen de havermout fijnmalen, ik vind de vlokken net lekker (opgewarmd in kom) zo'n fijne pap vind ik niks. Tenzij als je het als shake neemt.
+1. Ik neem juist haver/spelt/quinoavlokken omdat je dan ook wat te kauwen hebt. (daarentegen eet ik het koud in de yoghurt. )

Havermout in mijn kwark + beetje melk om het wat minder solid te maken..
Vind zo'n havermoutpapje echt niet te vreten.

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

Kan je die ultra fine oats kopen in een supermarkt of via internet?

B&F voor 2 euro ofzo. Echt top spul

50 gram havermout 50 gram dextrose mengen met water smaakt niet verkeerd, gelijk na training

met water en whey (altijd)
stuk fruit en amandelen of lijnzaad of mct olie

verschilt nogal.. ligt eraan wat er op me schema staat.

100gr ultra fine oats
30gr whey
400ml melk

Gewoon shaken en naar binnen werken, kost me miss 2 min om klaar te maken en te drinken

50gr oats, 50gr havermout, 300 ml melk, scoop whey

De klassieke pap met magere melk en na opwarmen een flinke lepel pindakaas / pasta erdoor... :meal:

hoi, is om af te vallen het een goed idee om brinta te eten, met een scoop smart protein erdoor ? of is het beter om gewoon een shake smart protein te nemen als ontbijt ?
(hier reageren leek me makkelijker dan een heel nieuw topic maken)

hoi, is om af te vallen het een goed idee om brinta te eten, met een scoop smart protein erdoor ? of is het beter om gewoon een shake smart protein te nemen als ontbijt ?
(hier reageren leek me makkelijker dan een heel nieuw topic maken)

Afvallen doe je door een kcal tekort te maken. Dit kan dus best met brinta, zolang je het tekort maar aanhoudt.

Hoe eten jullie je havermout? Met een lepel :lick:
Als ik 100 gram havermout met melk eet ben ik echt zeker wel een half uur bezig om het weg te werken.

Wat doen jullie om havermout snel weg te werken?Met 2 lepels :eating:

Gewoon oats gebruiken is fijner van samenstelling,wordt niet zo gauw dik dus beter te drinken :zuip:

60 gram ultra fine oats
Schep vanille whey
500 ml melk

Wordt geen dikke pap en kun je zo achterover gooien :)

Terug
Naar boven