Fitness Seller

Hoe eten jullie je havermout?

75gram havermout + 2 scoops whey + olijfolie + kaneel + water, beetje shaken en drinken maar

100gr havermout
1 eetlepel olijfolie
1/2 scoop whey

Ivm haast in de ochtend werk ik het binnen 1 min weg. Avond meestal 3-5 minuten.

100gr havermout
1 eetlepel olijfolie
1/2 scoop whey

Ivm haast in de ochtend werk ik het binnen 1 min weg. Avond meestal 3-5 minuten.

is dat niet wat droogjes voor op 1 min weg te werken ;)
snap wel dat je wrsch water of melk hebt gebruikt hoor :p

Met een lepel

Eerst 450 ml melk verwarmen in de magnetron, daarna 150 gram havermout erbij. Dan wordt het niet zo papperig.

Heel basic.
80 gram ultra fine oats (lost beter op dan gewone havermout dus is ook niet zo dik dan).
40 gram whey
in de shakebeker met 250 ml volle melk en 50 ml water (kan ook 300 ml melk doen, maar dit werkt voor mij beter)
Ik heb nu whey natural smaak maar die klontert als de t*fus vooral je hem samen kookt met brinta [vd lidl] en melk. Dus ik maak er gwn een blender-shake van!:

50gr brinta
150/200ml melk (dik/dun)
56gr whey natural[2scoops]
EL kaneel
EL honing

Voedingswaarde: kcal:564 kh:63 Ei:56 Vet:7

*Variatie: brinta vervangen door fruit!

Laatst bewerkt:
met een lepel

Ik heb nu whey natural smaak maar die klontert als de t*fus vooral je hem samen kookt met brinta [vd lidl] en melk. Dus ik maak er gwn een blender-shake van!: 50gr brinta 150/200ml melk (dik/dun) 56gr whey natural[2scoops] EL kaneel EL honing Voedingswaarde: kcal:564 kh:63 Ei:56 Vet:7 *Variatie: brinta vervangen door fruit!

Topic: Hoe eten jullie je havermout?

?????????

Niet zeuren gewoon slikken, het went vanzelf

Niet zeuren gewoon slikken, het went vanzelf

That's what she said

thats-what-she-said-o.gif

Ik koop gemalen havermout en dat gooi ik in mijn melk waardoor ik het als een shake op kan drinken.

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Topic: Hoe eten jullie je havermout?

?????????

Lees ipv 'brinta' havermout:p

125gr havermout + 175ml water
Beetje honing erdoor + wat rozijnen.

Terug
Naar boven