MuscleMeat

hoe hoog schat jij de kans in dat jij OOIT zelfmoord zal plegen?

Peiling Peiling hoe hoog schat jij de kans in dat jij OOIT zelfmoord zal plegen?

• 0-1%

Stemmen: 93 47,2%
  • 2-5%

Stemmen: 39 19,8%
  • 6-10%

Stemmen: 13 6,6%
  • 11-20%

• 21-30%

Stemmen: 2 1,0%
  • 31-49%

Stemmen: 5 2,5%
  • 50%

• >50%

Stemmen: 19 9,6%

• Totaal stemmers
    197
:lol:

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

jij bent nogal zeker dat jij niet plots een hartaanval oid gaat krijgen of aangereden worden door een bus, even onwetend als quibus dus:rolleyes:

Dan is het toch geen bewuste keuze? :dunno: (zelfmoord/euthanasie wel)

100% ik vraag me meer af de manier hoe het gaat gebeuren ?

• Topic Starter Topic Starter

etcwma.gif

• Topic Starter Topic Starter
Zelfde hier, heeft niks met onwetendheid te maken:rolleyes:

jawel, dat betekent dat jij denkt dat jij de volledige controle hebt over je acties, mentale toestand,... en is bijzonder naïef:)

0.0001% zou bijvoorbeeld wel "aanvaardbaar" zijn (hoewel nog steeds aan de lage kant denk ik).

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

Nou jongens, ik heb mijn oom zien wegteren in zes weken. Hij pleegde uiteindelijk (terecht) euthanasie, maak mij niet wijs dat jullie dat niet zouden doen bij dat soort onuitstaanbare pijnen.

dom voorbeeld, nu ga je een e-hero reactie krijgen van dat zij super stoer zijn en alle soorten pijn zouden doorstaan. Beter wijs je hen op het feit dat een goedgeplaatste breintumor in een bepaald deel van je brein kan zorgen dat er niets meer overblijft van je huidige persoonlijkheid en die nieuwe persoonlijkheid je meteen tot zelfmoord kan drijven.

dom voorbeeld, nu ga je een e-hero reactie krijgen van dat zij super stoer zijn en alle pijn zouden doorstaan, beter wijs je hen op het feit dat een goedgeplaatste breintumor in een bepaald deel van je brein kan zorgen dat er niets meer overblijft van je huidige persoonlijkheid en die nieuwe persoonlijkheid je meteen tot zelfmoord kan drijven.

Ik zou het simpelweg niet geloven als een e-hero dat claimt.

Procentje of 4 zit ik toch wel op.

Terug
Naar boven