Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Valt het ook onder zelfmoord als je bijv. dood gaat aan een overdosis drugs (onbedoeld)?
nee
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt het ook onder zelfmoord als je bijv. dood gaat aan een overdosis drugs (onbedoeld)?
heb je de edit eronder niet gezien?
maw jij schat de kans op een hersentumor in op 0%, maw jij bent 100% zeker dat jij dat nooit zal krijgen? dat noem ik inderdaad bijzonder onwetend.
ik zei "misschien"opnieuw, kan het niet met 100% zekerheid zeggen.
Ik bood het alleen aan.
Voordeel is wel dat je er niet dood aan zal gaan dus dat je zelf kan oordelen of je zo dood wilt gaan of dat je dan toch zelfmoord zou plegen moest het tot je dood leiden.
nu krijg je je LoL paswoord pas terug als je wat boeken over psychologie hebt gelezen![]()

totaal niet vergelijkbaar gezien ik niet in de effectieve situatie zit waarin ik werkelijk GELOOF dat de situatie eraan komt dat ik zal gemarteld worden tot aan mn dood.
Kan in nuchtere toestand onmogelijk inschatten wat mijn reactie zal zijn met het niveau stresshormonen/adrenaline/... dat met de legit situatie gepaard zou gaan.
Hey angelust weet je moeder dat je dit soort achterlijke topics aanmaakt ?
OOk ik vertel het me moeder wel soms..
Maar je kan wel inschatten of je bereid zal zijn zulke pijnen te weerstaan voor iets langer leven of dan zelf een einde er aan te maken.
Denk dat veel mensen liever voor een snelle dood kiezen dan voor een langzame pijnlijke dood. Een vriend van mij heeft helaas voor die keuze gestaan en ik zou er ook niet voor kiezen om langzaam ergens weg te rotten tot ik uiteindelijk sterf.

Als ik een big d*ck playa was dan zou ik nooit zelfmoord plegen.
http://www.youtube.com/watch?v=GZa_5k937hg
Maar helaas...
![]()
(goedkoper dan dbb begeleiding
)je kan bij mij in leer gaan voor 30 euro per week(goedkoper dan dbb begeleiding
)
ik snap wat je wil zeggen, en vanuit mijn luie stoel waarbij ik 100% zeker weet dat het ENKEL 1 van die 2 opties zal zijn kan ik inderdaad leuk zeggen: "nee ik zou niet twijfelen, ik kies voor snelle pijnloze dood".Dus jij zou twijfelen tussen een pijnlijke dood en een snelle pijnloze dood?
Lijkt mij een redelijk makkelijke keuze eerlijk gezegd, al moet ik je nageven dat niets zeker is behalve dat het leven bestaat uit variabelen.

ik snap wat je wil zeggen, en vanuit mijn luie stoel waarbij ik 100% zeker weet dat het ENKEL 1 van die 2 opties zal zijn kan ik inderdaad leuk zeggen: "nee ik zou niet twijfelen, ik kies voor snelle pijnloze dood".
Echter in de echte wereld heb je geen 100% zekerheid over de premissen die je hier maakt, om nog maar niet te spreken over het feit dat in stressvolle situaties je prefrontale cortex (het deel dat voor goede rationele beslissingen zorgt) een stuk minder actief is dan hier lekker knus in mn bureaustoel![]()