Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

beter ook eens een topic openen hoe hoog dbb de kans inschat dat ray ooit zelfmoord zal plegen![]()

Nog iets waar je slecht in bent.
heb geen specifieke situaties waarbij ik 100% zeker zelfmoord zou plegen.
Kiezen tussen gemarteld worden tot je sterft of jezelf door t hoofd heen schieten?
Kiezen tussen gemarteld worden tot je sterft of jezelf door t hoofd heen schieten?
(srs)jawel, dat betekent dat jij denkt dat jij de volledige controle hebt over je acties, mentale toestand,... en is bijzonder naïef
0.0001% zou bijvoorbeeld wel "aanvaardbaar" zijn (hoewel nog steeds aan de lage kant denk ik).[COLOR=[/QUOTE]
Niet om bijdehand te doen maar je vraagt toch om een schatting, en als ik die schatting maak kan ik toch alleen uitgaan van mij verleden, gemoedstoestand, familie, toekomstperspectief etc. Als ik daar naar kijk dan ze ik echt geen enkele reden waarom ik ooit mijn leven zelf zou beëindigen.
weet niet, zou stiekem misschien wel benieuwd zijn naar de ervaring(srs)

weet niet, zou stiekem misschien wel benieuwd zijn naar de ervaring(srs)

heb je de edit eronder niet gezien?Niet om bijdehand te doen maar je vraagt toch om een schatting, en als ik die schatting maak kan ik toch alleen uitgaan van mij verleden, gemoedstoestand, familie, toekomstperspectief etc. Als ik daar naar kijk dan ze ik echt geen enkele reden waarom ik ooit mijn leven zelf zou beëindigen.
dom voorbeeld, nu ga je een e-hero reactie krijgen van dat zij super stoer zijn en alle soorten pijn zouden doorstaan. Beter wijs je hen op het feit dat een goedgeplaatste breintumor in een bepaald deel van je brein kan zorgen dat er niets meer overblijft van je huidige persoonlijkheid en die nieuwe persoonlijkheid je meteen tot zelfmoord kan drijven.
Ik wil best een stukje bamboe onder je vingernagel drukken
opnieuw, kan het niet met 100% zekerheid zeggen.Je kan geen overdosis van wiet krijgen...Valt het ook onder zelfmoord als je bijv. dood gaat aan een overdosis drugs (onbedoeld)?