XXL Nutrition

hoe hoog schat jij de kans in dat jij OOIT zelfmoord zal plegen?

Peiling Peiling hoe hoog schat jij de kans in dat jij OOIT zelfmoord zal plegen?

• 0-1%

Stemmen: 93 47,2%
  • 2-5%

Stemmen: 39 19,8%
  • 6-10%

Stemmen: 13 6,6%
  • 11-20%

• 21-30%

Stemmen: 2 1,0%
  • 31-49%

Stemmen: 5 2,5%
  • 50%

• >50%

Stemmen: 19 9,6%

• Totaal stemmers
    197
Wat een ongelooflijk K|UT topic trouwens....

• Topic Starter Topic Starter
beter ook eens een topic openen hoe hoog dbb de kans inschat dat ray ooit zelfmoord zal plegen:roflol:

0% - 1%.

Ik sta nu op 3 pogingen........:lol:

Ik schat de kans groter in dat ik iemand vermoord dan dat ik zelfmoord zou plegen

jawel, dat betekent dat jij denkt dat jij de volledige controle hebt over je acties, mentale toestand,... en is bijzonder naïef:)

0.0001% zou bijvoorbeeld wel "aanvaardbaar" zijn (hoewel nog steeds aan de lage kant denk ik).[COLOR=[/QUOTE]

Niet om bijdehand te doen maar je vraagt toch om een schatting, en als ik die schatting maak kan ik toch alleen uitgaan van mij verleden, gemoedstoestand, familie, toekomstperspectief etc. Als ik daar naar kijk dan ze ik echt geen enkele reden waarom ik ooit mijn leven zelf zou beëindigen.

Valt het ook onder zelfmoord als je bijv. dood gaat aan een overdosis drugs (onbedoeld)?

• Topic Starter Topic Starter
Niet om bijdehand te doen maar je vraagt toch om een schatting, en als ik die schatting maak kan ik toch alleen uitgaan van mij verleden, gemoedstoestand, familie, toekomstperspectief etc. Als ik daar naar kijk dan ze ik echt geen enkele reden waarom ik ooit mijn leven zelf zou beëindigen.
heb je de edit eronder niet gezien?

dom voorbeeld, nu ga je een e-hero reactie krijgen van dat zij super stoer zijn en alle soorten pijn zouden doorstaan. Beter wijs je hen op het feit dat een goedgeplaatste breintumor in een bepaald deel van je brein kan zorgen dat er niets meer overblijft van je huidige persoonlijkheid en die nieuwe persoonlijkheid je meteen tot zelfmoord kan drijven.

maw jij schat de kans op een hersentumor in op 0%, maw jij bent 100% zeker dat jij dat nooit zal krijgen? dat noem ik inderdaad bijzonder onwetend.
:roflol:

Ik wil best een stukje bamboe onder je vingernagel drukken

ik zei "misschien";) opnieuw, kan het niet met 100% zekerheid zeggen.

Terug
Naar boven