AndroidHealthClinic

hoe hoog schat jij de kans in dat jij OOIT zelfmoord zal plegen?

Peiling Peiling hoe hoog schat jij de kans in dat jij OOIT zelfmoord zal plegen?

• 0-1%

Stemmen: 93 47,2%
  • 2-5%

Stemmen: 39 19,8%
  • 6-10%

Stemmen: 13 6,6%
  • 11-20%

• 21-30%

Stemmen: 2 1,0%
  • 31-49%

Stemmen: 5 2,5%
  • 50%

• >50%

Stemmen: 19 9,6%

• Totaal stemmers
    197
  • Topic Starter Topic Starter

kennis van mijn mentale leven en visies op ouderdom en ziekte.

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:08 ----------

Hoe zou je eigenlijk in % een antwoord kunnen geven op deze stelling?

eigenlijk gewoon niet, cijfers lijken mij bijzonder onbetrouwbaar. Topic diende ook grotendeels zodat ik aan mensen die 0% riepen de preek kon geven die ik wilde geven:trollface:

ja had net willen reageren dat dit wel een val moet zijn, maar je bent me voor.

Toch is de natuurlijke overlevingsdrang zo hoog dat er mensen zijn die 0 kunnen invullen. (het overgrote deel kan dit niet waarmaken, maar er zijn erbij bij wie 0 ook echt 0 is maar niemand weet dit ook echt bij voorbaat.)

Jij wilt dus zeggen dat jij dmv kennis ''controle'' hebt over de kans dat jij OOIT zelfmoord zal plegen?
Hoe naïef kan je zijn.

nee, heb in dit topic al 3x gezegd dat deze cijfers heel onbetrouwbaar zijn:) Jij vroeg op basis van wat ik deze schatting gemaakt heb, ik zei niet dat deze schatting juist was;) (noch dat ik geloof dat ze juist is)

Bedankt T.

ja had net willen reageren dat dit wel een val moet zijn, maar je bent me voor.

Toch is de natuurlijke overlevingsdrang zo hoog dat er mensen zijn die 0 kunnen invullen. (het overgrote deel kan dit niet waarmaken, maar er zijn erbij bij wie 0 ook echt 0 is.)

niemand heeft invloed over externe omstandigheden, niemand kan met zekerheid zeggen dat je 0% kans hebt op het oplopen van hersenschade die je huidige persoonlijkheid en bijbehorende gigantische overlevingsdrang kapot zal maken.

niemand heeft invloed over externe omstandigheden, niemand kan met zekerheid zeggen dat je 0% kans hebt op het oplopen van hersenschade die je huidige persoonlijkheid en bijbehorende gigantische overlevingsdrang kapot zal maken.

Tjah, er zal ergens ook iemand zijn die het morgen 100% gaat doen maar onderweg naar het spoor al per ongeluk door een auto geschept wordt:).

Tjah, er zal ergens ook iemand zijn die het morgen 100% gaat doen maar onderweg naar het spoor al per ongeluk door een auto geschept wordt:).

precies, hoewel je uberhaubt weer al niet mag spreken van "die het morgen 100% zeker gaat doen":P

precies, hoewel je uberhaubt weer al niet mag spreken van "die het morgen 100% zeker gaat doen":P

Ben jij bekend met de parasiet Toxoplasma gondii? Het is een manipulerende parasiet en 't schijnt dat 50% van de mensen hem heeft.
De parasiet zorgt er in eerste instantie voor dat muizen geen angst meer kennen voor katten, uit onderzoek blijkt dat het ook mensen kan manipuleren.

Ja er zijn genoeg onderzoeken over:)

Ben jij bekend met de parasiet Toxoplasma gondii? Het is een manipulerende parasiet en 't schijnt dat 50% van de mensen hem heeft.
De parasiet zorgt er in eerste instantie voor dat muizen geen angst meer kennen voor katten, uit onderzoek blijkt dat het ook mensen kan manipuleren.

nee, nooit van gehoord

Ik ben sowieso al niet bang van katten.:trollface:

Kan dit naar 'humor en geauwehoer' alsjebieft?

bedankt

Geprobeerd en gefaald :( Maar de aandacht was wel fijn :D

Denk dat de kans wel vrij groot is.

De kans is naar 0,0 % gedaald, ik sterf in het harnas.

Terug
Naar boven