insanityy
Huge Freak
- Waardering
- 668
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat zullen we nietsnap jij wel iets van kansrekening? als jij geen zelfmoord pleegt in je leven verandert dat niks aan de kans dat je zelfmoord had kunnen plegen
![]()

Zelfde hier, heeft niks met onwetendheid te makenquibus zei:![]()
jawel, dat betekent dat jij denkt dat jij de volledige controle hebt over je acties, mentale toestand,... en is bijzonder naïef
0.0001% zou bijvoorbeeld wel "aanvaardbaar" zijn (hoewel nog steeds aan de lage kant denk ik).
---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------
Nou jongens, ik heb mijn oom zien wegteren in zes weken. Hij pleegde uiteindelijk (terecht) euthanasie, maak mij niet wijs dat jullie dat niet zouden doen bij dat soort onuitstaanbare pijnen.
dom voorbeeld, nu ga je een e-hero reactie krijgen van dat zij super stoer zijn en alle soorten pijn zouden doorstaan. Beter wijs je hen op het feit dat een goedgeplaatste breintumor in een bepaald deel van je brein kan zorgen dat er niets meer overblijft van je huidige persoonlijkheid en die nieuwe persoonlijkheid je meteen tot zelfmoord kan drijven.
tunana zei:Lol, op basis van wat zou je dan in moeten schatten hoeveel procent kans Je hebt op kanker, of zelfmoord?
dat kan ik niet zeggen, maar ik weet wel dat 0% een bijzonder slechte schatting is(om nog maar niet te spreken over kanker door in contact te komen met radioactief materiaal oid of het feit dat kanker verre van de enige mogelijke aandoening is die je brein helemaal kan verkloten (lees: virussen, parasieten, fysieke schade,...))

Thanks.
Bij zo'n enorme dissociatie ben ik ook mezelf niet meer. Dan is mn huidige zelf al overleden.

nu je bij silentio in het hokje zit betekent dat niet dat je net zo slim als hem bent, als je dat dacht

Klopt, ik. Niet netjes om in de OP te zetten dat het een "volledig anonieme enquete" is om vervolgens de privacy te schenden van stemmers door de poll niet anoniem te maken. Gelukkig hecht ons beleid meer belang aan privacy.

dat zullen we nietsnap jij wel iets van kansrekening? als jij geen zelfmoord pleegt in je leven verandert dat niks aan de kans dat je zelfmoord had kunnen plegen
![]()
Toch wel. Iemand die terminaal is, dus weet dat hij gaat sterven maar niet kiest voor zelfdoding heeft zijn kans op zelfdoding uiteindelijk op 0 gezet. Dit kan alleen als je weet dat je binnen korte termijn gaat overlijden en het toch besluit niet zelf te doen.
klopt (hoewel 0 weer niet klopt, ondanks dat het werkelijke getal waarschijnlijk bizar klein zal zijn), maar ik ga er dan ook van uit dat tunana nog een heleboel jaren te leven heeft. (kan idd een foute assumptie zijn, maar ik wil mn uitspraak gerust veranderen in "onder de assumptie dat...")
klopt (hoewel 0 weer niet klopt, ondanks dat het werkelijke getal waarschijnlijk bizar klein zal zijn), maar ik ga er dan ook van uit dat tunana nog een heleboel jaren te leven heeft. (kan idd een foute assumptie zijn, maar ik wil mn uitspraak gerust veranderen in "onder de assumptie dat...")