- Waardering
- 796
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Daarom de statistieken erbij pakken!kansberekening met zoveel onbekende variabelen is
http://assets.motivationalgenerator...retarded-ah-duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-cd0d4e.jpg
Die worden niet ouder dan 55 dus daarna kun je ook geen zelfmoord plegen
Niet in te schatten. Je kan jezelf vrij gemakkelijk gek maken. Daar ben ik mezelf al een tijdje van bewust.
is een eeuwenoude dbb-grap, niet zo serieus opnemen![]()
Srs talk nu: als ik in de toekomst(de komende 10 a 20 jaar) niets van me leven kan maken, op professioneel dan wel persoonlijk gebied, dan zou ik zelfmoord wel serieus overwegen. Wat heeft het dan nog voor zin om verder te leven?
Mensen zouden onvoorwaardelijke de mogelijkheid moeten hebben om euthanasie te plegen via de dokter imo. Het zou iig een hele hoop rotzooi en overlast voorkomen.

daar zit je dan op 40 jarige leeftijd, eenzaam met je minimumloon salarisje te browsen op dbb
daar zit je dan op 40 jarige leeftijd, eenzaam met je minimumloon salarisje te browsen op dbb
![]()

Wie? Ik bedoel op zich is dat prima, als je er zelf mee kan leven. Maar ik wil wel meer uit het leven halen dan dat.
Wie? Ik bedoel op zich is dat prima, als je er zelf mee kan leven. Maar ik wil wel meer uit het leven halen dan dat.
---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------
Er zou ook meer in moeten zitten dan dat.

![]()