AndroidHealthClinic

hoe hoog schat jij de kans in dat jij OOIT zelfmoord zal plegen?

Peiling Peiling hoe hoog schat jij de kans in dat jij OOIT zelfmoord zal plegen?

• 0-1%

Stemmen: 93 47,2%
  • 2-5%

Stemmen: 39 19,8%
  • 6-10%

Stemmen: 13 6,6%
  • 11-20%

• 21-30%

Stemmen: 2 1,0%
  • 31-49%

Stemmen: 5 2,5%
  • 50%

• >50%

Stemmen: 19 9,6%

• Totaal stemmers
    197
Ongv 350%

Ligt er helemaal vanaf of het pijnloos en met 100% resultaat kan. Zolang dat niet mogelijk is zal ik het nooit overwegen.

Maar zeg nooit nooit.

Stel je bent 40. Kalend (lees: ****ing lelijk) Ontslagen op je werk en je komt erachter dat niemand je wilt geen specifieke skills en te duur (want oud) ook kom je erachter dat je vrouw waar mee je al 10 jaar samen bent al jaren vreemd gaat met je beste vriend. Als dat nog niet genoeg is hebben jullie samen een kind. Bovendien kom je erachter dat je MS hebt waardoor je je BB passie moet opgeven en je je spieren ziet verdampen of iets anders ongeneeslijk. Vrienden waarvan jij dacht dat het vrienden waren (want je krijgt toch een 'like' op elke random vakantiefoto op feestboek) blijken toch niet echt je vrienden te zijn en laten je vallen.

Dit klinkt wel heel erg dramatisch, maar het is eigenlijk best realistisch.

Iedereen heeft wel een breaking point. Bij de een ligt die hoger dan de ander. Is ook grotendeels erfelijk bepaald.

Best wel zinloze poll dus ;)

kansberekening met zoveel onbekende variabelen is

retarded-ah-duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-cd0d4e.jpg

****ing suïcidale 75+'ers.

Die worden niet ouder dan 55 dus daarna kun je ook geen zelfmoord plegen

Snel en pijnloos zelfmoord plegen is erg moeilijk, dus dat verlaagt de kans bij mij in ieder geval een beetje.

Srs talk nu: als ik in de toekomst(de komende 10 a 20 jaar) niets van me leven kan maken, op professioneel dan wel persoonlijk gebied, dan zou ik zelfmoord wel serieus overwegen. Wat heeft het dan nog voor zin om verder te leven?

Mensen zouden onvoorwaardelijke de mogelijkheid moeten hebben om euthanasie te plegen via de dokter imo. Het zou iig een hele hoop rotzooi en overlast voorkomen.

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

#emofeels #ineveraskedforthesefeels
Smh.gif

• Topic Starter Topic Starter
Srs talk nu: als ik in de toekomst(de komende 10 a 20 jaar) niets van me leven kan maken, op professioneel dan wel persoonlijk gebied, dan zou ik zelfmoord wel serieus overwegen. Wat heeft het dan nog voor zin om verder te leven?

Mensen zouden onvoorwaardelijke de mogelijkheid moeten hebben om euthanasie te plegen via de dokter imo. Het zou iig een hele hoop rotzooi en overlast voorkomen.

dbb:dunno:

beetje respect, dadelijk geeft hij je een kaart;)
Wie? Ik bedoel op zich is dat prima, als je er zelf mee kan leven. Maar ik wil wel meer uit het leven halen dan dat.

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

Er zou ook meer in moeten zitten dan dat.

• Topic Starter Topic Starter
Wie? Ik bedoel op zich is dat prima, als je er zelf mee kan leven. Maar ik wil wel meer uit het leven halen dan dat.

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

Er zou ook meer in moeten zitten dan dat.

zeg dat tegen lelijke domme mensen:o

:roflol: daar zit je dan op 40 jarige leeftijd, eenzaam met je minimumloon salarisje te browsen op dbb:(

hee ree

OT:
Ik las ooit eens dat je zelfmoord kunt plegen door een tube tandpasta op te eten (de inhoud dan) en dat je dan overlijd door fluoride overdosis.
Iemand die kan confirmen? En is dat pijnlijk?

Terug
Naar boven