AndroidHealthClinic

Hoe krijg je kwark binnen

Joep0r

Novice
Waardering
0
ik heb net voor de eerste keer 250gr kwark binnen, ik had er wat appel en zoetstof bij gedaan maar nog..
2uur later voel ik me nog slecht :p help!

omg...

GAY!

Lijnzaadolie erdoor is ook lekker :thumb:

Met een lepel...

Seriously: berg fruit erdoorheen gooien, en zoetstof i'll do the trick.

fl**ker er;

ranja doorheen of ananas schijfjes of vanille ijs ( bulk ) of banaan...

Met limoensap/ citroensap...

Ik doe het met 2 schijfjes ananas, bananen-sap en wat citroensap. heerlijk.

op karakter kwark eten zonder zoetstoffen , suikers ,vruchten enz...

Ik eet mn kwark ook op manieren zoals hier eerder aangehaald zijn
(ananas, vruchtenjam, of gewoonweg PUUR)

Ik heb een tijdje geleden al besloten dat ik het gewoon niet te vreten vind (ja die vruchtenkwarkjes wel maar die zitten vol suikers), gay of niet maar ik haal m'n eiwitten dan wel gewoon uit kip, tonijn, zalm, eieren, biefstuk etc.

Eerst at ik em met cruesli erdoor heen. Maakt het lekker!

Laatste tijd eet ik t gwoon zonder iets. Raak der aan gewend.

verkapt "ik-lust-geen-kwark-maar-eet-het-toch-en-kom-hier-uithuilen-topic":D:D:D

hoe krijg je kwark binnen?

- gewoon met een lepel ;)

Kwark met fruit is imo geen goed combinatie. Ik ben dan de hele dag aan de schijt

vroeger vor ik begon met BB at ik geen muesli, geen kwark, pasta, en kip luste ik ook niet.. je moet het leren eten want nu zijn die 4 dingen mijn lievelingseten geworden :D je eigen blijven volproppen zo lukt het wel na 2 weken iwl je niets anders mee :cool:

ik maak er een flinke shake van : gooi me stinkende bak kwark in de blender doe er water bij 2 scheppen eiwitpoeder , nog is het niet lekker, maar het gaat in ieder geval naar binnen en dat is de hoofdzaak :D

ik neem altijd 250gram kwark en doe er dan 6 canderelletjes bij, en krokante muesli

Dan is het zelfs zeer lekker

Terug
Naar boven