Fitness Seller

Hoe krijg je kwark binnen

Gewoon drinkend, 1 bak kwark 250 ml melk 2 scheppen protein 80 aardbei en een scheutje limonade zonder suiker.

Pak gewoon een plaatje van je droomfysiek en/of een lekker wijf, zeg tegen jezelf dat die kwark naar binnen moet om dat te bereiken, op een gegeven moment ben je de smaak wel gewend en is het niet meer vies :p

ik vraag me toch af waarom platte kaas als voedsel is ontstaan?
of degene die kwark ontdekte moet een lamme tong ofzo hebben

mjah het is goed voor je:D

gewoon met wat aardbeien en druivensuiker erdoorheen is het prima te eten.

doe het met een banaan in de shaker dan is het best lekker

Eerst at ik em met cruesli erdoor heen. Maakt het lekker!

Laatste tijd eet ik t gwoon zonder iets. Raak der aan gewend.

Ja dat is waar je raakt eraan gewend ik walgde vroeger van mijn ma die het wegwerkte puur .
Maar nu eet ik ook mijn 5 potten in de week puuuuuuuuuuuuuuuuuur
greets marrie:D

Gewoon eten die hap, je went er vanzelf aan.

Inderdaad gewoon eten!! BB is geen sport van lekker eten, het gaat erom dat je MOET eten. Ik zelf nam eerst altijd de Biogarde Magere kwark en deze was aardig zuur. Nu neem ik de Franse Magere Kwark van AH en die is nog best lekker ook. Smaakt iets romiger en kost maar 89 cent. Ik eet elke avond voor het slapen 1 bak op.

Inderdaad gewoon eten!! BB is geen sport van lekker eten, het gaat erom dat je MOET eten. Ik zelf nam eerst altijd de Biogarde Magere kwark en deze was aardig zuur. Nu neem ik de Franse Magere Kwark van AH en die is nog best lekker ook. Smaakt iets romiger en kost maar 89 cent. Ik eet elke avond voor het slapen 1 bak op.

Hier in België heb je in bakvorm(500gr) ni zoveel keus vind ik.
Vroeger at ik meestal die van Aldi of Lidl (maar vind beiden redelijk vast qua inhoud) (ook beetje zurig)
Toen ontdekte ik in Colruyt de Konings kwark (is véééééééééééél beter)
eindelijk kan ik nu terug mn kwark puur eten!

Je hoeft helemaal niet perse kwark te eten. Als je het gewoon echt niet trekt, of niet tegen zuivel kan kan je je ewitten ook wel op een andere manier binnen krijgen. Alsof Ronnie ook de hele dag kwark eet..

ik ben echt gek op kwark:o :p
ik weet dat het gek klinkt maar ik vindt het heerlijk
soms wil ik het wel de hele dag eten maar ik beperk het tot 1 of twee bakken op een dag ivm geruchten dikke huid....
ik heb een paar recepten gepost hier zoek even op kwark
ik eet het de laatste tijd met cacao heel vaak of gewoon met vanilleessence....en zoetstof..
met kokosrasp en een scheut cocosmelk is het ook heerlijk;)

Ik eet het gewoon recht uit de bak :P Best lekker! :D

Voor de afwisseling gooi ik er ook wel eens wat ananas uit blik doorheen :cool:

tis ff wennen, ik zou ook verschillende merken kwark proberen, zit vaak wat verschil tussen, in het begin kreeg ik het echt niet binnen zonder goed veel suiker of andere zoetigheid, nu vind ik het prima te eten, het is dat ik al genoeg eiwitten binnen krijg anders at ik 2 a 3 bakjes per dag :P

Ik eet mijn Aldi-kwark zo uit het bakkie, niks erin, gewoon vreten. Het zal nooit mijn favoriete voedsel worden qua smaak, maar vies vind ik het niet meer. Ik neem gewoon snel achter elkaar kleine hapjes met een (jawel) kleine lepel, dan heb ik die 500gr zo weggewerkt.

Voornamelijk met een lepel, vind er niets smerigs aan en ik gebruik Konings.. je kunt suiker of kaneel toevoege.. heb een tijdje, Muisjes(beschuit) toegevoegd. Heb gisteren zelfs Whey-poeder toegevoegd voor de smaak..

maar die halve kilo is altijd binnen 3 minuten weg!

Blender + kwark +melk +tonijn = lekker!

Voornamelijk met een lepel, vind er niets smerigs aan en ik gebruik Konings.. je kunt suiker of kaneel toevoege.. heb een tijdje, Muisjes(beschuit) toegevoegd.

Ik kan de Konings ook makkelijk PUUR wegwerken, die van Aldi is vaster van structuur en vraagt om n smaakje (beetje jam ofzo)

Je pakt een lepel, die doe je in de kwark, schept er een flinke lepel kwark uit, die breng je in je mond, je doet je mond dicht en trekt de lepel uit je mond. Als het goed is blijft de kwark in je mond achter, dit hoef je dan alleen nog maar door te slikken. Voila!

Terug
Naar boven