MuscleMeat

Hoe krijg je kwark binnen

ik hou er ook niet van maar eet het toch puur. voel ik me meer hardcore. tuurlijk, je kunt er altijd zoetstof doorheen gooien. of fruit, suiker, ranja, muesli, cruesli, vla.

konigs kwrak is de shit 500 g in 45 sec weg..:cool:
en voor de rest niet zeiekn maar TRAINENNNN!!!

beetje meer werk maar heel erg lekker!!
300 g maggere kaas (kwark)
1 eiwit opgeklopt
1eigeel ook kloppen met zoetstof en vanilleextractof vanillesuiker
alles rustig door mekaar mengen heerlijk!!;)

wat een gedoe, pleur er eens havermout en lijnzaadolie doorheen, zoals ik elke dag, en probeer dan nog eens te zeggen dat pure kwark vies is.

beetje smaak in je eten kan toch ook geen kwaad denk ik.Maakt het een stuk makkelijker om je voeding beetje vol te houden en niet gelijk weer alle rommel in je kloten te gaan slaan!;)

niet kauwen in een keer doorslikken.........biaaaaaaaaaaaaaaaaaatch

Scheut magere melk erin kan ook helpen ;)

In het begin vond ik het lekker, na een tijdje vond ik het echt niet meer te harden. Andersom dan de meesten hier dus.

Maar ik ga vanaf maandag standaard weer 250 gram magere naturel kwark gewoon puur opvreten .. gewoon neus dicht en doorslikken zonder 't al teveel te hoeven proeven.

Als je het goor vindt moet je het ook niet eten op momenten dat je al vol zit. Je kan een uurtje voor je slaap, tenminste, rond die tijd heb ik vaak trek, die ish gewoon achterover slaan.

In het begin vond ik het lekker, na een tijdje vond ik het echt niet meer te harden. Andersom dan de meesten hier dus.

Maar ik ga vanaf maandag standaard weer 250 gram magere naturel kwark gewoon puur opvreten .. gewoon neus dicht en doorslikken zonder 't al teveel te hoeven proeven.
Iets in je kwark doen zodat je het dan wel lust, is géén zonde hoor.
(beetje vanillesuiker of wat ananas en je bak is zo uit! )

Trouwens die van ah is goorder geworden ,wtf hebben ze met dat recept gedaan?

Iets in je kwark doen zodat je het dan wel lust, is géén zonde hoor.
(beetje vanillesuiker of wat ananas en je bak is zo uit! )
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vreselijk lui ben wanneer het komt op het prepareren van mijn voedsel. Soms sla ik er hele maaltijden door over, simpelweg omdat ik te lui ben om het te bereiden.

Om dan nog een dag te gaan filosoferen over welke ingrediënten mijn kwark vreetbaarder zouden maken, om vervolgens elke dag een paar minuten te besteden om dat in praktijk te brengen, gaat me een beetje te furr. :o

gewoon blik op oneindig en doorscheppen, ik vind kwark naturel eigenlijk best lekker, is volgens mij ook gewoon een kwestie van wennen, zovond ik vis niet te vreten maar de aanhouder wint.

ik begrijp het probleem niet???
kwark is lekker.
stop met janken en opeten

gewoon blik op oneindig en doorscheppen, ik vind kwark naturel eigenlijk best lekker, is volgens mij ook gewoon een kwestie van wennen, zovond ik vis niet te vreten maar de aanhouder wint.

Vis vind ik echt niet te vreten en daar begin ik niet aan hoor gatver!!

150 ml melk
250 gr kwark
1 schep whey (of eventueel vervangen door 1 banaan)

En blenderen maar. Zeer goed drinkbaar terwijl ik het puur ook nauwelijks naar binnen krijg. En tis slechts paar minuutjes werk

of je eet het puur en gaat niet janken

Terug
Naar boven