XXL Nutrition

Hoe kuren natural bodybuilders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kijk soms naar video's van bodybuilders die zwaar aan de AAS zitten. En dan krijg ik bang.

Want met die technologie tegenwoordig, kun je al snel niet meer true naturel zijn. Is toch?
Je gaat dan gemakkelijk denken : "ik kan ook zo groot worden!!!" :gay:

Je bent niet naturel. De beef, de chicken, de weiy, de agnus die je dagelijks eet zit vol peppers.
Peppers die zo onnaturel zijn, dat superman zijn krijtonaajt wit zit en als tandpasta gebruikt :angstig:

Maak jezelf geen illusies mijn beste mahn :popcorn2:

De enige echte true natural was Adam (van Eva) en zelfs dat is twijfelachtig want toen konden ze natuurlijk nog niet controleren en zijn dieet bestond wel uit verboden vruchten

Ik kijk soms naar video's van bodybuilders die zwaar aan de AAS zitten. En dan krijg ik bang.

Want met die technologie tegenwoordig, kun je al snel niet meer true naturel zijn. Is toch?
Je gaat dan gemakkelijk denken : "ik kan ook zo groot worden!!!" :gay:

Je bent niet naturel. De beef, de chicken, de weiy, de agnus die je dagelijks eet zit vol peppers.
Peppers die zo onnaturel zijn, dat superman zijn krijtonaajt wit zit en als tandpasta gebruikt :angstig:

Maak jezelf geen illusies mijn beste mahn :popcorn2:

Heb ik nou te diep in het glaasje gekeken of slaat deze post echt nergens op

• Topic Starter Topic Starter
Heb ik weer iets verkeerd gezegd? :angstig:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
:lol:
Grappig te zien hoe gevoelig dit thema blijft liggen.
Enfin, ik hoop dat er tenminste iemand iets van bijgeleerd heeft.

Houd het topic gerust nog een tijdje rollend...

Heb ik nu te diep in je agnus gekeken of slaat je ass nergens op

Zit deze hele tread vol hasjkikkers of heb ik te diep in het whiskyglas gekeken ?

• Topic Starter Topic Starter
Drie true natural Leroys voor jouw topic

9p9y21G.jpg
9p9y21G.jpg
9p9y21G.jpg

kerel bij ons in de gym draait natural bb wedstrijden . heeft ooit al eens toegegeven aan mij en kameraad dat hij 15j geleden een kuur heeft MOETEN doen . maar dat was volgens hem voor het versnellen van het genezingsproces van een blessure ...had toen wel 15kg gepakt .

nu beweerd hij tegen iedereen een true natural bodybuilder te zijn .draagt t-shirten met opschriften van "be a real one " enz
maar pakt na 25j training wel nog tussen 2 wedstrijden (op 6maanden tijd ) 1.5kg vvm (maw pure muscle)
iedereen weet dat hij liegt . maar hij word echt kwaad als men zegt dat hij niet natural is.

wat ik hier mee wil bedoelen is dat hij gewoon zijn eigen leugens gelooft .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven