- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
De de facto definitie van Natural Bodybuilder is iemand die in zekere mate chemische ondersteuning gebruikt om een bodybuilding fysiek met een 'natural look' te ontwikkelen, en er in slaagt de meerderheid van de mensen wijs te maken dat hi/zijj geen chemische ondersteuning gebruikt.
Een True Natural Bodybuilder is iemand die geen chemische ondersteuning gebruikt om zijn fysiek te ontwikkelen. Punt.
Als je dit verschil niet begrijpt of niet inziet dat dit een hemelsbreed verschil is, dan is dat erg jammer voor jou.
En er zijn nu eenmaal mensen die het onaanvaardbaar vinden wanneer ze onterecht verondersteld worden (illegale) chemicaliën te gebruiken, en die hebben het recht zich expliciet TNBB-er te noemen.
---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 11:31 ----------
Doe ik niet. Ik vermeld alleen welke sport ik beoefen, namelijk TNBB. Dat het steeds weer dezelfde debielen zijn die daar off topic discussies rond starten is niet mijn schuld.
Waarom zou je altijd maar moeten verkondigen dat je een TNBB-er bent? Dat je trots bent geen gebruiker te zijn prima maar je kan ook gaan overdrijven.
Wat wil je er eigenlijk mee bereiken? Dat niemand meer gebruikt?

? Wat heb je zelf bereikt t.o.v. MR10?