MuscleMeat

Hoe kuren natural bodybuilders

Status
Niet open voor verdere reacties.
De de facto definitie van Natural Bodybuilder is iemand die in zekere mate chemische ondersteuning gebruikt om een bodybuilding fysiek met een 'natural look' te ontwikkelen, en er in slaagt de meerderheid van de mensen wijs te maken dat hi/zijj geen chemische ondersteuning gebruikt.

Een True Natural Bodybuilder is iemand die geen chemische ondersteuning gebruikt om zijn fysiek te ontwikkelen. Punt.

Als je dit verschil niet begrijpt of niet inziet dat dit een hemelsbreed verschil is, dan is dat erg jammer voor jou.
En er zijn nu eenmaal mensen die het onaanvaardbaar vinden wanneer ze onterecht verondersteld worden (illegale) chemicaliën te gebruiken, en die hebben het recht zich expliciet TNBB-er te noemen.

---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 11:31 ----------

Doe ik niet. Ik vermeld alleen welke sport ik beoefen, namelijk TNBB. Dat het steeds weer dezelfde debielen zijn die daar off topic discussies rond starten is niet mijn schuld.

Waarom zou je altijd maar moeten verkondigen dat je een TNBB-er bent? Dat je trots bent geen gebruiker te zijn prima maar je kan ook gaan overdrijven.

Wat wil je er eigenlijk mee bereiken? Dat niemand meer gebruikt?

Omdat hier veel mensen zo dom als een steen zijn en nog steeds denken dat ik een natural bodybuilder ben.
Ik wil helemaal niets met natural bodybuilding te maken hebben omdat ik volledig tegen het gebruik van doping en andere onnatuurlijke prestatieverhogende supplementen ben.
Ik ben dus een TRUE natural bodybuilder, m.a.w. iemand die in gans zijn leven dus echt nooit iets van die shit gebruikt heeft en zal gebruiken.

Ja, ik zal dus altijd het woordje 'true' er voor blijven zetten, zelfs als de minder intelligenten onder jullie er niets van snappen en het vermoeiend en irritant vinden. Dom zijn doet nu eenmaal soms pijn. Sorry!

Je bent wel erg vol van jezelf. Dan ook nog de behaalde diploma's in je sig, is dat om je ego te strelen?

Ik lees topic titel zie naam van TS en weet al dat het een BS topic gaat worden. Treurig naturel Bodybuilding zou ik het noemen. Wil zich meten met Arnold wat al een giller op zich is en predikt alleen maar over gevaren van gebruik etc. Je hebt een net fysiek mr10 dat kan niemand ontkennen maar dat je daar jaren training voor nodig had en een ander het in 2 jaar doet was is het probleem. ? Als ze doping uit alle sporten halen kijkt er geen mens meer naar sport denk daar eens over na

daar gaan we weer.... blablablablaaa

Omdat hier veel mensen zo dom als een steen zijn en nog steeds denken dat ik een natural bodybuilder ben.
Ik wil helemaal niets met natural bodybuilding te maken hebben omdat ik volledig tegen het gebruik van doping en andere onnatuurlijke prestatieverhogende supplementen ben.
Ik ben dus een TRUE natural bodybuilder, m.a.w. iemand die in gans zijn leven dus echt nooit iets van die shit gebruikt heeft en zal gebruiken.

Ja, ik zal dus altijd het woordje 'true' er voor blijven zetten, zelfs als de minder intelligenten onder jullie er niets van snappen en het vermoeiend en irritant vinden. Dom zijn doet nu eenmaal soms pijn. Sorry!

Oh, dus net zoals Leroy Kakiay..

Je lijkt wel een downie TS, lopen miepen over een offtopic discussie terwijl je zelf, totaal overbodig, melding maakt van je "true natural"-schap in je OP. Je andere punten slaan ook als een tang op een varken. Je verkondigt op je website een standaard Weider splitschemaatje met kankerverwekkende termen als "muscle contraction" en "vooral niet heavy liften" waar de gemiddelde natural krachtatleet direct een rolberoerte van krijgt omdat ie weet dat ie daar op de langere termijn nooit progressie mee gaat boeken, je hebt nog nooit een keer op een podium gestaan of wat dan ook bereikt binnen jouw "sport" en verkondigt toch een "true natural bodybuilder" te zijn (wat een verschrikkelijk slechte zelfbedachte term is dat toch ook) en je presenteert jezelf ondertussen als een soort bodybuildinggoeroe, terwijl ik je nog nooit heb kunnen betrappen op een enkele zinvolle bijdrage aan de krachtsport.

Maar ik ga deze discussie nu verlaten, want als ik die andere klapmongool van een jesse2010 aan mijn zijde krijg voel ik me ook niet echt op mijn gemak.

Dit soort shit maakt me woest! Waarom zou ik dan nog mijn best doen als naturel, als ik nergens naturel wedstrijden kan draaien?

dat zou ik niet pikken Jesse :popcorn:

ik ben niet naturel

maar ik zeg het wel tegen mijn ouder dat ik naturel ben.

tis maar wat je de mensen wijsmaakt he mister 10:rolleyes:

Ohja die fysiek van MR 10 .... best goed maar met roids kon het NOG beter!
Jammer dat hij niet all de way gaat... een echte bb'r heeft er alles voor over...

volledig tegen het gebruik van doping en andere onnatuurlijke prestatieverhogende supplementen ben. : WAT DOE JE HIER DAN IN DEZE SECTIE?

Hier zitten enkel gasten die er wel van houden....

Zijn er echt mensen die deze BS nog lezen ?!

subbed

zou graag eens foto zien van als je 20j was en 30j voor je NATUREL vooruitgang te zien:)

Ik kan me volledig vinden in het verhaal van MR10. Er gebeurd niets meer dan dat er iets aangekaart wordt. Het argument dat hij geen wedstrijd heeft meegedaan vind ik geen argument. Als naturel kan je geen competitie op hoog niveau meedraaien tussen de gebruikers. Lars geeft het antwoord al aan tymbo:

Dit soort shit maakt me woest! Waarom zou ik dan nog mijn best doen als naturel, als ik nergens naturel wedstrijden kan draaien?

Onderstaande van tymbo snap ik niet. Eerst zeg je dat iets jouw opinie is en vervolgens concludeer je (uit jouw mening) dat de 'terminologie' in het water valt. Ik wist niet dat een woordenkeus in het water kon vallen :roflol: :roflol::

Imo ben je überhaupt geen bodybuilder als je nooit op een podium hebt gestaan, dus heel je terminologie valt in het water.

Ik ga zo denk ook maar even mijn gedachtengang in het water laten vallen.

Jammer dat hij niet all de way gaat... een echte bb'r heeft er alles voor over....

Misschien wil hij geen Ed van Amsterdam zijn die er ook alles voor overhad maar er nu niet meer is ;)? Wat heb je zelf bereikt t.o.v. MR10?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hahahaha man dit topic gaat er hard over, toch IN.

Alle respect voor je wat je bereikt hebt, maar imo ben je echt vol van jezelf, ik volg soms topics van je, al een tijdje plus je website doorspit, en je doet gewoon niks anders dan opscheppen, zoals eerder gezegd vergelijk je jezelf met arnold op je website..

Kom op man, jij gaat dan kankeren dat de meeste hier dom zijn, jou uitspraken maken JOU dom..

En dan die true natural, ffs, je hebt dat woord gewoon zelf uitgevonden.. Ik bedoel kom op man, zie je dan echt niet in dat je overkomt alsof je echt vol van jezelf bent.(in west-vlaams, dikke nekke)

Dit terzijde doet niets weg van de prestaties die je al geleverd hebt, maar ik zou dat opscheppen toch weglaten..

True natural all the way!

in voor eventuele lulz

coach van zowel chemische als natural bodybuilders.

dit vind ik wel een leuke:roflol: deed me denken aan:

BfNiyfI.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven