XXL Nutrition

Hoe kuren natural bodybuilders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap die heisa sowieso niet echt..
Prima als je het als een real true ultra natural bodybuilder wilt behalen, heb ik respect voor als het lukt.
Maar waarom moet er zo op gehamerd worden? Lekker interessant of iemand gebruikt of niet.

Als iemand 5 jaar traint en dan wat gebruikt en een top fysiek behaald, heb ik daar minstens zo veel respect voor.

???
Heb je het nu over de foto's met Arnold op men website True Natural Bodybuilder?

Ah neen, ik denk dat ik het al weet, je hebt het over mijn fototopic Mister10 versus Arnold. :cool:

:roflol:

Je bent een behoorlijk vage quibus jij !

---------- Post toegevoegd 11 August 2013 om 16:49 ----------

Omdat hier veel mensen zo dom als een steen zijn en nog steeds denken dat ik een natural bodybuilder ben.
Ik wil helemaal niets met natural bodybuilding te maken hebben omdat ik volledig tegen het gebruik van doping en andere onnatuurlijke prestatieverhogende supplementen ben.
Ik ben dus een TRUE natural bodybuilder, m.a.w. iemand die in gans zijn leven dus echt nooit iets van die shit gebruikt heeft en zal gebruiken.

Ja, ik zal dus altijd het woordje 'true' er voor blijven zetten, zelfs als de minder intelligenten onder jullie er niets van snappen en het vermoeiend en irritant vinden. Dom zijn doet nu eenmaal soms pijn. Sorry!

Dat je geen gebrek hebt aan chronische zelfoverschatting is prima maar het is me volledig onduidelijk waarom je weinig gefundeerde meningen hier denkt te moeten etaleren op een dusdanig respectloze manier.

Als je niks te melden hebt afgezien van je zelfverheerlijkende opmerkingen waarom ga je jezelf dan niet gewoon in de spiegel kijkend aftrekken ofzo in plaats van ons te vervelen met je gedrocht van een website en je zogenaamde tool die elke ongeletterde baviaan binnen afzienbare tijd in elkaar klust.

Laatst bewerkt:
Die diploma's heeft ie ook maar gekregen bij een bulk bestelling whey.

En Leroy is een True ALL NATURAL Bodybuilder, daar kan Mister10 nog wat van leren.

Ik kan dat beamen Mister10. Heb je foto's gezien en ik kan echt wel het onderscheid maken tussen natty en aan de AAS. Lekker niet op letten. Wij weten wel beter.

Dikke bullshit, kerel. Je weet echt niks. Hoe kan je nu zo zeker zijn op jou leeftijd. ik ken ook iemand die al 25 jaar traint en nooit gebruikt heeft. hij heeft zelfs nooit supplementen gebruikt. Zelfs geen pot eiwitten. Ik ken hem persoonlijk en weet dat het waar is. Ik ken hem ook al 20 jaar. Moest hij zijn foto hier zetten, zou je ook verschieten en hem niet geloven. Het bestaat maar ze zijn dun gezaaid. Hij heeft buiten het trainen ook niets met wedstrijden of het bodybuildingwereldje te maken.

---------- Post toegevoegd 11 August 2013 om 20:23 ----------

Ik zie hier vooral veel jaloezie ten opzichte van iemand die nooit AS gebruikt heeft en het op eigen kracht gedaan heeft. Ik heb er enkel respect voor.

Inderdaad veel jaloezie, van beide kanten, net zoals vrouwen met natuurlijk grote borsten die overklast worden door chickas met siliconen.

Laatst bewerkt:
Die belgen komen wel voor mekaar op he hahaha sjonge jonge

Best gay

Dus true natural bb is je doel bereiken zonder chemische substanties te nemen?
Hij zegt zelf whey en creatine te nemen dus waarvoor staat die 'TRUE' dan??

Edit: Oh wait weet al wat ie bedoelt..

My definition of "True Natural BodyBuilding" (short: TN bodybuilding) is: bodybuilding without EVER having used any performance enhancing drugs or supplements that do not occur in a normal healthy daily diet. For example, someone who has used a small amount of anabolic steroids 10 years ago for a period of 1 week is NOT a true natural bodybuilder. It is clear that for any of the hormonal drugs (testosterone, anabolic steroids, growth hormone, IGFs, and insulin)

Mister10 ik ben ook TRUE natural BB (a) high five?

Laatst bewerkt:
Dikke bullshit, kerel. Je weet echt niks. Hoe kan je nu zo zeker zijn op jou leeftijd. ik ken ook iemand die al 25 jaar traint en nooit gebruikt heeft. hij heeft zelfs nooit supplementen gebruikt. Zelfs geen pot eiwitten. Ik ken hem persoonlijk en weet dat het waar is. Ik ken hem ook al 20 jaar. Moest hij zijn foto hier zetten, zou je ook verschieten en hem niet geloven. Het bestaat maar ze zijn dun gezaaid. Hij heeft buiten het trainen ook niets met wedstrijden of het bodybuildingwereldje te maken.

---------- Post toegevoegd 11 August 2013 om 20:23 ----------

Ik zie hier vooral veel jaloezie ten opzichte van iemand die nooit AS gebruikt heeft en het op eigen kracht gedaan heeft. Ik heb er enkel respect voor.

Mijn leeftijd zegt er in dit geval helemaal niks over, dus laat dat lekker achterwege, thnx.

En ja, uitzonderingen kunnen er zijn. Helaas zul je ze bijna nooit tegenkomen, of je moet supergenetics hebben a la Flex Wheeler, maar dan nog beter.

Mijn leeftijd zegt er in dit geval helemaal niks over, dus laat dat lekker achterwege, thnx.

En ja, uitzonderingen kunnen er zijn. Helaas zul je ze bijna nooit tegenkomen, of je moet supergenetics hebben a la Flex Wheeler, maar dan nog beter.

je leeftijd zegt daar heel veel over. Op jou leeftijd kun je hoogstens 2 of 3 jaar trainen. Je kan dus nooit weten wat er bereikt kan worden na 10 of 20 jaar. Op die leeftijd zeg je zaken waar je 20 jaar later door ervaring een andere mening over zal hebben.

Lijkt me een mooie afsluiting zo..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven