- Waardering
- 123
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 7%
Heb ik nu te diep in je agnus gekeken of slaat je ass nergens op

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik nu te diep in je agnus gekeken of slaat je ass nergens op

Heb je het nu over de foto's met Arnold op men website True Natural Bodybuilder?
Ah neen, ik denk dat ik het al weet, je hebt het over mijn fototopic Mister10 versus Arnold.![]()

Omdat hier veel mensen zo dom als een steen zijn en nog steeds denken dat ik een natural bodybuilder ben.
Ik wil helemaal niets met natural bodybuilding te maken hebben omdat ik volledig tegen het gebruik van doping en andere onnatuurlijke prestatieverhogende supplementen ben.
Ik ben dus een TRUE natural bodybuilder, m.a.w. iemand die in gans zijn leven dus echt nooit iets van die shit gebruikt heeft en zal gebruiken.
Ja, ik zal dus altijd het woordje 'true' er voor blijven zetten, zelfs als de minder intelligenten onder jullie er niets van snappen en het vermoeiend en irritant vinden. Dom zijn doet nu eenmaal soms pijn. Sorry!
Ik kan dat beamen Mister10. Heb je foto's gezien en ik kan echt wel het onderscheid maken tussen natty en aan de AAS. Lekker niet op letten. Wij weten wel beter.
Hmm, de "kenners" onder mijn vriendenkring vinden deze net minder lekker
moet je maar eens goed opzoeken is wel heel uitgesproke sterke smaak je moet het leren apprecierenDikke bullshit, kerel. Je weet echt niks. Hoe kan je nu zo zeker zijn op jou leeftijd. ik ken ook iemand die al 25 jaar traint en nooit gebruikt heeft. hij heeft zelfs nooit supplementen gebruikt. Zelfs geen pot eiwitten. Ik ken hem persoonlijk en weet dat het waar is. Ik ken hem ook al 20 jaar. Moest hij zijn foto hier zetten, zou je ook verschieten en hem niet geloven. Het bestaat maar ze zijn dun gezaaid. Hij heeft buiten het trainen ook niets met wedstrijden of het bodybuildingwereldje te maken.
---------- Post toegevoegd 11 August 2013 om 20:23 ----------
Ik zie hier vooral veel jaloezie ten opzichte van iemand die nooit AS gebruikt heeft en het op eigen kracht gedaan heeft. Ik heb er enkel respect voor.
Mijn leeftijd zegt er in dit geval helemaal niks over, dus laat dat lekker achterwege, thnx.
En ja, uitzonderingen kunnen er zijn. Helaas zul je ze bijna nooit tegenkomen, of je moet supergenetics hebben a la Flex Wheeler, maar dan nog beter.