MuscleMeat

Arnold versus Mister10

Bezoekers in dit topic

De rede dat je hier zo gehaat word is omdat je de social skills hebt van een narcistische beschimmelde stoeptegel.

Ja, jij hebt duidelijk verfijnde social skills en bent daardoor waarschijnlijk razend populair op DBB.
Bedankt voor het goede voorbeeld. :)

Volgens mij zondig je wel enigszins aan de forumregels:

7. Taalgebruik en beleefdheid
Op dit forum hecht de leiding veel belang aan vriendelijkheid en beleefdheid. Beledigingen en provocaties worden dan ook beantwoord met een waarschuwing, mogelijk met een overtredingspunt.
 
Mr. 10, trainingsschema in je handtekening, is dat ook wat jij zelf volgt?
 
Ja, jij hebt duidelijk verfijnde social skills en bent daardoor waarschijnlijk razend populair op DBB.
Bedankt voor het goede voorbeeld. :)

Volgens mij zondig je wel enigszins aan de forumregels:
Waar zie je me dat claimen dan? Als je iemand niet als voorbeeld voor excellerend sociaal gedrag moet nemen ben ik het wel. Overigens mooie bevestiging dat je direct probeert te spiegelen na een observatie over je gedrag.
 
Mister10 zal sowieso wel goed de kost verdienen. Met zulke diploma's zal hij gewild zijn door bedrijven. Ik denk dat hij een hoger nettoloon heeft dan >85 % van DBB. (Srs)
Ik heb lekker meer dan meneertje tien elke maand, heb amper school gehad en hoef gelukkig al heel lang niet naar 1 of ander een bedrijf met colegas etc
hehehehehehehehe
 
Mr. 10, trainingsschema in je handtekening, is dat ook wat jij zelf volgt?

70892536.jpg
 
Volgens mij ben ik de enige die mister10 oprecht cool vind.
 
Back
Naar boven