XXL Nutrition

Hoe kuren natural bodybuilders

Status
Niet open voor verdere reacties.
nieuw topic idee: hoe kuren "true natural" bodybuilders.

Sommige mensen zijn links maar hebben over bepaalde situaties toch een rechtse uitschieter. Die zijn niet écht links. Mensen die altijd links zijn, in elk mogelijk scenario zijn de true linksmensen. Et cetera.

"Het pathos van de attitude past niet bij grootheid; wie attitudes ook maar nodig heeft, is onecht."
Karma voor de kenners

Hahahaha man dit topic gaat er hard over, toch IN.

Alle respect voor je wat je bereikt hebt, maar imo ben je echt vol van jezelf, ik volg soms topics van je, al een tijdje plus je website doorspit, en je doet gewoon niks anders dan opscheppen, zoals eerder gezegd vergelijk je jezelf met arnold op je website..

Kom op man, jij gaat dan kankeren dat de meeste hier dom zijn, jou uitspraken maken JOU dom..

En dan die true natural, ffs, je hebt dat woord gewoon zelf uitgevonden.. Ik bedoel kom op man, zie je dan echt niet in dat je overkomt alsof je echt vol van jezelf bent.(in west-vlaams, dikke nekke)

Dit terzijde doet niets weg van de prestaties die je al geleverd hebt, maar ik zou dat opscheppen toch weglaten..

True natural all the way!

Waar schept hij over op? Zonder concreet voorbeeld kom je op mij (en ik ken je niet eens) nogal dom over.. Ik vind MR10 wel slim als ik kijk naar z'n fysiek en kijkend naar de fysieken die hem nu afkraken. Hier val jij ook onder. Ik snap sowieso niet waarover je mee komt praten wanneer je niet eens een redelijke trainingsbasis hebt. O, wacht, je mocht ook niet in deze sectie komen praten wanneer je niets gebruikt!

Het is vaak hard om voor mensen (vooral gebruikers en mensen die niet weten hoe ze naturel vooruit moeten gaan) in te zien wat naturel bereikt kan worden, vaak omdat ze zelf niet de inzet kunnen tonen die hiervoor nodig is.

Sommige mensen zijn links maar hebben over bepaalde situaties toch een rechtse uitschieter. Die zijn niet écht links. Mensen die altijd links zijn, in elk mogelijk scenario zijn de true linksmensen. Et cetera.

PROPRIA CURES

ben vrij zeker dat er mensen producten als whey en creatine ook als onnaturel beschouwen. Dus onder die regeling is mister10 ook geen true naturel:)

Zit je hand in hand met hem ?!

Waar schept hij over op? Zonder concreet voorbeeld kom je op mij (en ik ken je niet eens) nogal dom over.. Ik vind MR10 wel slim als ik kijk naar z'n fysiek en kijkend naar de fysieken die hem nu afkraken. Hier val jij ook onder. Ik snap sowieso niet waarover je mee komt praten wanneer je niet eens een redelijke trainingsbasis hebt. O, wacht, je mocht ook niet in deze sectie komen praten wanneer je niets gebruikt!

Het is vaak hard om voor mensen (vooral gebruikers en mensen die niet weten hoe ze naturel vooruit moeten gaan) in te zien wat naturel bereikt kan worden, vaak omdat ze zelf niet de inzet kunnen tonen die hiervoor nodig is.

Was een lap tekst aan het typen, maar...

Zucht weer dat gejank, OUT.

Hoe kuren natural bodybuilders ??

:roflol: :lol: :roflol:

Wat is je IQ als je dit topic opent ?

ik zie hem heel weinig posten zonder dat hij even expliciet een vermelding van TNBB, hetzij direct of indirect, moet maken. dan ook nog even niet relevante certificaten in de sig zetten zodat iedereen weet hoe "poepgoed" meneer is, om het plaatje compleet te maken. een zeer bescheiden man indeed.

verder lijkt het me ook niet nodig dat iemand een beter fysiek moet hebben dan een bepaald persoon alvorens er opmerkingen over diens houding gemaakt mogen worden.

maar ik denk dat ik ook maar even mn veterstrik diploma ga vermelden in mn sig, en mn tafels 1-10 oorkonde.

ik zie hem heel weinig posten zonder dat hij even expliciet een vermelding van TNBB, hetzij direct of indirect, moet maken. dan ook nog even niet relevante certificaten in de sig zetten zodat iedereen weet hoe "poepgoed" meneer is, om het plaatje compleet te maken. een zeer bescheiden man indeed.

verder lijkt het me ook niet nodig dat iemand een beter fysiek moet hebben dan een bepaald persoon alvorens er opmerkingen over diens houding gemaakt mogen worden.

maar ik denk dat ik ook maar even mn veterstrik diploma ga vermelden in mn sig, en mn tafels 1-10 oorkonde.

Achja, ik zie hier ook mensen staan die voor bepaalde bonden wedstrijden doen. Mag je dat dan niet vermelden? Hij heeft z'n eigen fictieve true naturel bondje opgericht. Ik snap niet waarom mensen zich druk om maken. Iemand hoeft inderdaad niet een beter fysiek te hebben om op iemand te kunnen reageren, ik legde het verband alleen tussen de opmerking dat je hier niet moet komen wanneer je niet gebruikt. Allebei natuurlijk onzin. Ik zie hem nergens zichzelf poepgoed noemen en de discussie die hij opend is voor sommige mensen inderdaad een eye-opener.

ben vrij zeker dat er mensen producten als whey en creatine ook als onnaturel beschouwen. Dus onder die regeling is mister10 ook geen true naturel:)
Precies. Misschien moet mister10 zich druk gaan maken om zichzelf in plaats van wat andere wel of niet doen met hun lichaam zonder zijn eigen 'aanpak' te prijzen naar de buitenwereld toe.

Haha, kijk iedereen eens happen op 'true natural bodybuilding'. :roflol:

Precies. Misschien moet mister10 zich druk gaan maken om zichzelf in plaats van wat andere wel of niet doen met hun lichaam zonder zijn eigen 'aanpak' te prijzen naar de buitenwereld toe.

Hiermee is alles wel gezegd imo..

Ik ben ook niet zo van mensen "omdat ik 10 min lang kan lopen zonder aas moet jij dat ook kunnen".

En ik wil het niet laten overkomen alsof ik iets tegen hem heb ofzo, nogmaals vind ik zijn prestaties indrukwekkend, maar al dat geouwehoer erbij..

Just imo btw..

En wat helpt dit neerbuigend gedrag de sport. Of true natural bodybuilding ook maar 1 stap verder ?
Ik acht het doel van dit topic dat je aan wilt geven hoe hoog je wel niet in je ivorentoren zit. En dan? Maakt dat bodybuilding en/of TNBB ook maar iets toegankelijker ?

Begint haast neomarxistische trekjes te vertonen. Met het continu vastklampen aan een klassenstrijd.

Chillout.. blijf vooral je ding doen, inspireer andere met positief gedrag. Je bent nu echter counter-productief bezig.
De wetenschap heeft je allang en breed gelijk geven.

iemand die eigenlijk nog op de originele vraag kan antwoorden ? zonder heel die TNBB discussie kan dit onderwerp nog best interessant zijn.

iemand die eigenlijk nog op de originele vraag kan antwoorden ? zonder heel die TNBB discussie kan dit onderwerp nog best interessant zijn.

Wil je antwoord die werken met kort werkende esters die niet langer dan een paar dag traceerbaar zijn. Als je dit een beetje goed uitrekend kunnen ze je niet pakken. Mocht je het nog niet weten de EK en WK van de IFBB zijn beide doping gecontroleerd. Hierdoor is ook te verklaren waarom iemand op EK WK niet geplaatst word en op de Arnold goed scoort. Voor hier wat wijsneuzen komen EK WK worden ALTIJD gecontroleerd reden 1 waarom niemand daarheen wil.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven