XXL Nutrition

Arnold versus Mister10

Bezoekers in dit topic

Toen leek het nog wel ergens op. Het is nu echt te ver doorgeschoten. Het is mijns inziens een utopie om te denken dat doping volledig te verbannen is maar als genoeg aansprekende figuren zich laten horen kan er een begin worden gemaakt om het enigszins terug te brengen naar een sport (al lijkt doping inherent aan vele topsporten). Je kan het hypocriet noemen van Arnold, hij had het ook niet kunnen doen zoals de rest. Ik heb het nu puur over de extremen, de massa monsters die bijna aan het zuurstof moeten na een optreden.
Bijna? Zeg maar dat het zeker gebeurt.
Ooit stond er in een BB magazine een foto van ronnie coleman die aan de zuurstoffles zat backstage.
Om nadien terug t podium op te gaan
 
Zijn er nog updates van onze True Natural Master of the Universe?
 
Zijn er nog updates van onze True Natural Master of the Universe?

ik denk dat hij het te druk heeft voor dit forum omdat hij bezig is met het ontwikkelen van nieuwe medicijnen
 
ik denk dat hij het te druk heeft voor dit forum omdat hij bezig is met het ontwikkelen van nieuwe medicijnen

Idd....Want het ontwikkelen van bestaande medicijnen zou dom zijn. :p
 
  • Like
Waarderingen: mat
Kleine samenvatting van de voorbije 83 pagina's door de mensen die dit topic kennen? Ik heb de beginpost gelezen.
 
Kleine samenvatting van de voorbije 83 pagina's door de mensen die dit topic kennen? Ik heb de beginpost gelezen.
Man vergelijkt zichzelf met Arnold, doet dit true natural. In beginsel krijgt ts m.i. voldoende waardering maar na verloop van tijd komt het accent meer te liggen op vragen en reacties, al dan niet met of zonder cynische ondertoon. Wat vaak het gevolg lijkt op de houding van ts die meer dan eens nogal eendimensionaal is. De rest dbb as usual (trollen, humor, scherpe oneliners enz).
 
Ok, dan ben ik mee :thumb:
 
Hmm, moet ik hier nu een slotje opgooien of inkaderen ???
 
  • Like
Waarderingen: mat
Komaan, ik ben nog maar net IN ;)
 
Overdags experten in het ontwikkelen van nieuwe medicijnen, 's nachts bonksten met Huub Hetterschijt.
 
Hij wist ook veel van de vauna en vlora. Meer dan bijvoorbeeld een bioloog.
 
Overdags experten in het ontwikkelen van nieuwe medicijnen, 's nachts bonksten met Huub Hetterschijt.

Jij hebt 3 universitaire masters en je zit nog wekelijks tot aan je enkels in de vissenstront bij het bedrijf van je vader.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Jij hebt 3 universitaire masters en je zit nog wekelijks tot aan je enkels in de vissenstront bij het bedrijf van je vader.

Die keer, toen ik een kleine meid in Frankrijk was, toen plukten wij vaak kleine bloemetjes.

De jongens in het dorp riepen mijn naam: calyptus, oh calyptus, waarom toon je ons niet dat fijn KUTJEH...
 
  • Like
Waarderingen: mat
Back
Naar boven