AndroidHealthClinic

Hoe laag kan je in kcal gaan als je cut met tren?

Derenzo

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
105kg
Vetpercentage
14%
Ik hoor altijd verhalen over hoe je zelfs met een calorieoverschot nog steeds je vetpercentage kan verlagen zonder cardio als je tren gebruikt, hoe snel gaat het dan wel niet als je een te kort hebt? hoor dat je zelfs dan nog in spieren kan aankomen

Dat is toch de bedoeling van tren, aankomen in massa en het verlagen van je vet???

Sterker nog; dat is in veel gevallen nou juist de bedoeling van anabolen.

Kortom, om je vraag te beantwoorden; dat gaat retesnel wat betreft het calorietekort, maar of dat nou echt je spiergroei daarbij ook nog eens gaat bevorderen lijkt me sterk.:D Tren is namelijk nog steeds onderhevig aan een zeer strict voedingsschema wil je een uitstekend resultaat behalen kwa vetvermindering en spierbevordering tegelijk.
En dat is toch echt voeding met een dikke plus boven op je onderhoud, laten we zeggen 600-1000kcal.

Laatst bewerkt:
Tren zorgt voor een verhoogde IGF-1 waarde in je spieren als ik het goed begrijp. Je lichaam kan dus meer met minder doen. Klinkt logisch ook, want al het Vee dat tren kreeg/krijgt hangt niet in de ijzers en toch worden ze een stuk gespierder. Ik zou gewoon iets boven onderhoud gaan zitten en kijken hoe dat uitpakt na een aantal weken. Bijsturen naar gelang de spiegel je feedback geeft.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tips.

Hoop echt dat ik weinig tot geen sides krijg. Zou mooi als ik de rest van mijn leven het kan doen met Test/Tren kuurtjes met een oral. Lekker goedkoop en eenvoudig.

De rest van je leven tren kuurtjes nemen? Veel succes daarmee..

Bedankt voor de tips.

Hoop echt dat ik weinig tot geen sides krijg. Zou mooi als ik de rest van mijn leven het kan doen met Test/Tren kuurtjes met een oral. Lekker goedkoop en eenvoudig.

Weet je überhaupt wel waarvoor je kuurt en wat je neemt?

Ik zat 350 kcal boven onderhoud, denk dat ik er meer had uitgehaald als ik nog hoger zat maar ik was gestopt met tren (sides)

Tren is namelijk nog steeds onderhevig aan een zeer strict voedingsschema wil je een uitstekend resultaat behalen kwa vetvermindering en spierbevordering tegelijk.
En dat is toch echt voeding met een dikke plus boven op je onderhoud, laten we zeggen 600-1000kcal.

Onzin, ik eet elke dag cheatmeals en eet momenteel eigenlijk gewooon wanneer ik zin heb, ben al een stuk droger en toch 3kg zwaarder? Zou eerlijk gezegd niet eens weten hoeveel kcal ik binnen krijg.

Ook vind ik de tren sides overdreven (in before persoonsgebonden), ik had het ergste ervan verwacht maar slaap elke nacht gewoon 8-9 uur en wordt misschien 1 keer wakker om te plassen, natuurlijk meer zweten ook maar heb er geen last van.

Zit trouwens momenteel op 125 test-e en 400 tren-e (begonnen op 300), ga denk volgende week verhogen naar 500.

Edit: dit moet je natuurlijk niet doen als je 20% BF hebt

Laatst bewerkt:
Tren sides is sterk afhankelijk van de hoeveelheid test die je neemt. Minder test is minder bijwerkingen (gegeneraliseerd). Ik ben voorstander van test op onderhoud (ongeveer 70 mg) en tren op 600 tot 800.

Tren sides is sterk afhankelijk van de hoeveelheid test die je neemt. Minder test is minder bijwerkingen (gegeneraliseerd). Ik ben voorstander van test op onderhoud (ongeveer 70 mg) en tren op 600 tot 800.

dat is wel heel erg weinig test man ,
Run nu 250 test 700 tren , geen sides zit in week 3 , pis is alleen doker.

Je werd droger ipv groter.?

Deed je 250 test met 400 tren.?

Zat eerst op 250 test-e en 200 tren-e, en dan na 2-3 weken naar 300 tren-e gegaan.
Toen ik eigenlijk weinig gainde en wat rondhoorde bij anderen was mijn batch niet heel erg goed, en heb ik alles verdubbeld (500 test-e en 400 tren-e).

Tijdens de tren droog as phuck, toen ik hem er na 7 weken uithaalde was ik in de overige weken minder droog. Over het algemeen ben ik vooral droger geworden en heb ik toch een 5-6kg gepakt.

dat is wel heel erg weinig test man ,
Run nu 250 test 700 tren , geen sides zit in week 3 , pis is alleen doker.
Week 3 is ook te kort om een oordeel te vellen over sides, wat ik bij cliënten heb gezien is dat sides vanaf week 5 à 6 maximaal waren (indien aanwezig en dat was alleen op hogere test). Voor zover ik heb gezien doet tren alleen al het werk in een test/tren kuur.

Terug
Naar boven