MuscleMeat

hoe lang kun je naalden bewaren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroenus

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
2m01
Massa
55kg
Vetpercentage
39%
stel je hebt vier jaar oude naalden liggen.
ongeopende verpakking, alles is nog luchtdicht.

kun je die nu nog gebruiken om in mens of dier te steken, zonder dat er verhoogt risico op infecties bij komt kijken? vier jaar is toch best lang....

en zit er eigenlijk een uiterste gebruiksdatum op verpakte steriele dingen als naalden e.d.

BVD

Als je twijfelt zou ik het niet doen... Nieuwe naalden kosten geen klap en dan heb je ook meer zekerheid.

Waarom zou je ze in een dier stoppen

• Topic Starter Topic Starter
Sjah maak dat iemand wijs die niets weg kan gooien.
Degene om wie het gaat gaat ze zowieso gebruiken want hij heeft er nog zoveel. .... Ik hoopte dat iemand zou zeggen van nee absoluut niet doen want na een jaar of twee is het niet meer steriel.

En ja diegene geeft nog geen euro uit aan iets wat hij al heeft liggen. Ook al is het uit 2010...

Normaal heb ik zoiets van boeien wat jij je lichaam in duwt maar die malloot begon erover dat hij dan eerst twee naalden in zn hond zou steken en aks dat na een week niet was gaan ontsteken zou hij ze voor zichzelf gebruiken.

Eigenlijk wilde ik politie bellen maja .. Dat zijn mijn vrienden meestal niet. Diegene over wie het gaat ook niet meer maar die hond hè

Ik zou bijna zelf naalden gaan halen voor die gek maar dan gebeurt een volgende keer hetzelfde en is dat dier Nog De lul.

Sjah maak dat iemand wijs die niets weg kan gooien.
Degene om wie het gaat gaat ze zowieso gebruiken want hij heeft er nog zoveel. .... Ik hoopte dat iemand zou zeggen van nee absoluut niet doen want na een jaar of twee is het niet meer steriel.

En ja diegene geeft nog geen euro uit aan iets wat hij al heeft liggen. Ook al is het uit 2010...

Normaal heb ik zoiets van boeien wat jij je lichaam in duwt maar die malloot begon erover dat hij dan eerst twee naalden in zn hond zou steken en aks dat na een week niet was gaan ontsteken zou hij ze voor zichzelf gebruiken.

Eigenlijk wilde ik politie bellen maja .. Dat zijn mijn vrienden meestal niet. Diegene over wie het gaat ook niet meer maar die hond h

Ik zou bijna zelf naalden gaan halen voor die gek maar dan gebeurt een volgende keer hetzelfde en is dat dier Nog De lul.

g13371304382124686.jpg

Zeg dan gewoon dat het niet steriel is en dat die nieuwe moet halen...

Zo'n mafkees verdiend gewoon een goed pak slaag.

Wtf. Met zulke mensen moet je niet om willen gaan.

In z'n hond? Is hij wel helemaal zuiver joh?

Beest.

Familie en buren kies je niet zelf helaas. Op mijn woord gelooft hij me niet. Dus sja.

Misschien toch maar politie ... bah het woord alleen al

Als er iets met die hond gebeurd had jij het kunnen voorkomen.

Arm beestje... red 'm!!

Er hoort een datum op te staan, maar naalden in het hond stoppen zonder advies van de dierenarts is dierenmishandeling (vind ik van wel toch).

Je kunt dus de dierenbescherming raadplegen en vragen wat te doen, omdat je dit vermoeden hebt (gehoord hebt van hem dat hij dit wilt doen).

he thnx das nou een goeie. en ik schaam me haast het te zeggen maar heb diegene z'n moeder gebeld over hoe en wat. daar luistert toe soms nog wel naar...

Wint niet de schoonheidsprijs, maar dat had met politie of dierenbescherming ook niet geweest.

Voor mij ben je de held van de dag iig! Arm beestje, word loco bij de gedachte!

Heel verstandig dat je dat hebt gedaan! Goed zo :) hopelijk komt er iets goeds uit

Heb overigens ook dieren bescherming gebeld. Eigenlijk vooral nadat ik hoorde van zijn moeder Hoe hij dat diertje behandeld als hij niet buiten loopt met andere mensen om zich heen...

Laat ik het maar houden op 'schrijnend' en dat ikzelf eigenlijk ook opeens de neiging kreeg om bokitootje te gaan spelen.

Db leek mij erg geïnteresseerd en aangegrepen door wat ik ze allemaal vertelde en er zou zeker goed naar gekeken gaan worden
Maar ik heb wel zoiets van als ze zelf niet heel snel daar iets aan gaan doen dan.......

koop nieuwe naalden. rest van de onzin ga ik niet eens op reageren.

maaruh... coolstorybro.

114 red een dier

Wat een zieke geest!

Zeg anders dat je zijn adres vrijgeeft op DBB als hij dat flikt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven