AndroidHealthClinic

hoe lang kun je naalden bewaren

Status
Niet open voor verdere reacties.
stel je hebt vier jaar oude naalden liggen.
ongeopende verpakking, alles is nog luchtdicht.

kun je die nu nog gebruiken om in mens of dier te steken, zonder dat er verhoogt risico op infecties bij komt kijken? vier jaar is toch best lang....

en zit er eigenlijk een uiterste gebruiksdatum op verpakte steriele dingen als naalden e.d.

BVD

Ja (staat er gewoon op)

en eentje testen door ze in iemand anders of een dier te steken zegt niets over de rest.

Dat jullie dat allemaal geloven.:roflol: Zal die gozer wel gezegd hebben maar is gewoon een downie en negatieve aandacht is ook aandacht. Don't be afraid for the barking dogs...watch the silence ones.

Sjah maak dat iemand wijs die niets weg kan gooien. Degene om wie het gaat gaat ze zowieso gebruiken want hij heeft er nog zoveel. .... Ik hoopte dat iemand zou zeggen van nee absoluut niet doen want na een jaar of twee is het niet meer steriel. En ja diegene geeft nog geen euro uit aan iets wat hij al heeft liggen. Ook al is het uit 2010... Normaal heb ik zoiets van boeien wat jij je lichaam in duwt maar die malloot begon erover dat hij dan eerst twee naalden in zn hond zou steken en aks dat na een week niet was gaan ontsteken zou hij ze voor zichzelf gebruiken. Eigenlijk wilde ik politie bellen maja .. Dat zijn mijn vrienden meestal niet. Diegene over wie het gaat ook niet meer maar die hond hè Ik zou bijna zelf naalden gaan halen voor die gek maar dan gebeurt een volgende keer hetzelfde en is dat dier Nog De lul.

Nee absoluut niet doen, want na een jaar of twee is het niet meer steriel.

Dat jullie dat allemaal geloven.:roflol: Zal die gozer wel gezegd hebben maar is gewoon een downie en negatieve aandacht is ook aandacht. Don't be afraid for the barking dogs...watch the silence ones.

Zou toch triest zijn als het waar is. Zijn genoeg verhalen over. En juist voor dat mensen moet je oppassen. Allemaal opsluiten.

• Topic Starter Topic Starter
Lol een downie. Ga je moeder zieken joh tremendestriest mannetje en laat dit serieuze topic met rust.

En nee ik heb nog wat kilos te gaan voor ik naalden in mezelf ga prikken. Dat komt nog wel. Die komen ook in een spier en niet zoals bij die malloot in een ader....

Het bleek dus om iv naalden te gaan die hij absoluut niet voor sport zou gebruiken. Wat mij nogal stoorde is dat dat manneke zn hond regelmatig zijn dope en baksels te vreten gaf. Volgens zn moeder dan. Zn uiterlijk weersprak dat niet dus ik geloof dr wel
Het drugs gebruik op zich verbaast me niets. Ik woon nu eenmaal in een wijk met schotels lakens en junks in het straatbeeld.

En waar anders over naalden vragen dan op een prikkersforum met bergen experts... toch?

Lol een downie. Ga je moeder zieken joh tremendestriest mannetje en laat dit serieuze topic met rust.

En nee ik heb nog wat kilos te gaan voor ik naalden in mezelf ga prikken. Dat komt nog wel. Die komen ook in een spier en niet zoals bij die malloot in een ader....

Het bleek dus om iv naalden te gaan die hij absoluut niet voor sport zou gebruiken. Wat mij nogal stoorde is dat dat manneke zn hond regelmatig zijn dope en baksels te vreten gaf. Volgens zn moeder dan. Zn uiterlijk weersprak dat niet dus ik geloof dr wel
Het drugs gebruik op zich verbaast me niets. Ik woon nu eenmaal in een wijk met schotels lakens en junks in het straatbeeld.

En waar anders over naalden vragen dan op een prikkersforum met bergen experts... toch?

Je weet tegen wie je het zegt he? :rolleyes:

Nopes Ik negeer jankertjes meestal. My bad.

Sjah maak dat iemand wijs die niets weg kan gooien.
Degene om wie het gaat gaat ze zowieso gebruiken want hij heeft er nog zoveel. .... Ik hoopte dat iemand zou zeggen van nee absoluut niet doen want na een jaar of twee is het niet meer steriel.

En ja diegene geeft nog geen euro uit aan iets wat hij al heeft liggen. Ook al is het uit 2010...

Normaal heb ik zoiets van boeien wat jij je lichaam in duwt maar die malloot begon erover dat hij dan eerst twee naalden in zn hond zou steken en aks dat na een week niet was gaan ontsteken zou hij ze voor zichzelf gebruiken.

Eigenlijk wilde ik politie bellen maja .. Dat zijn mijn vrienden meestal niet. Diegene over wie het gaat ook niet meer maar die hond hè

Ik zou bijna zelf naalden gaan halen voor die gek maar dan gebeurt een volgende keer hetzelfde en is dat dier Nog De lul.

Zegt wel wat over jouw kennissenkring :roflol:

Sjah dat noemen ze nou een volks buurt die langzaam verloedert galen. Volgens de gemeente dan hè. Iedereen hier in de wijk weet dat het verloederingsproces hier al geheel klaar is.

Goed topic :popcorn:

Nopes Ik negeer jankertjes meestal. My bad.

Weet niet hoor maar wie is er nu hier aan het janken over een vriend die naalden in z'n hond wilt prikken, z'n moeder bellen? Je bent 38 man. Stel gewoon een vraag over houdbaarheid van steriele naalden en hou je drama bij je. Like we care man.
Ik zeg alleen maar dat het een downie is maar misschien heb ik het mis en is het een heel innemend en intellectueel mens. Geen idee waar ik die eerste indruk vandaan haalde.:dunno:

Sjah dat noemen ze nou een volks buurt die langzaam verloedert galen. Volgens de gemeente dan h. Iedereen hier in de wijk weet dat het verloederingsproces hier al geheel klaar is.

Heel erg interessant allemaal. Fijn dat je dit wilt delen allemaal hoor maar heeft niks met deze sectie van doen natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven