- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Straatcoaches!
come on now, al van dit soort linkse shit helpt niets en kost bakken met geld. Laatst nog een reportage gezien over straatcoaches die criminele allochtonen helpen hun boetes/straffen te laten kwijtschelden.
Daders zijn ook slachtoffer op emotioneel vlak, slachtoffer van zichzelf.
Als ik slachtoffer van iemand zou zijn wil ik ook wraak, is een menselijke behoefte dat moment, maar werken voor de maatschappij zal het nooit.![]()
Nee maar vind ook dat iemand een straf verdient dat niet enkel en alleen in het voordeel moet werken voor de maatschappij.
Vraag: Een man heeft een kind verkracht en vermoord, maar is genezen en er is 100% zekerheid dat ie niet in herhaling zal vallen. Verdient ie het dan om terug in de maatschappij te komen omdat dat in het voordeel werkt voor de maatschappij?

Zelfde behandeling.
Iemand die zuur in iemands gezicht gooit krijgt als straf zelf zuur in het gezicht.
Als 8 man zich vervelen en iemand voor de lol kapot trappen dan moet dit ook bij de daders worden gedaan.
Als je kinderen verkracht moet je zelf verkracht worden met een daarbij in verhouding gebrachte leuter.
En ga zo maar door.
Nou nou nou, dat vind ik wel een beetje ver gaan hoor, werken op gevaarlijke plekken.Kamp waarin je wordt geleerd hoe je wel met anderen om moet gaan, op eigen kosten natuurlijk. Daarnaast nog gesprekken met allerlei slachtoffers van zelfde soort misdaden. Daarnaast mag hun lichaam gebruikt worden voor allerlei testen, dan zijn proefdieren ook niet echt meer nodig.
En mensen die levenslang krijgen mogen zelfmoordmissie uitvoeren. Of op gevaarlijke plekken gaan werken ipv schoffelen.
O Nee, ik ben totaal weggeblazen van die ontiegelijk goede onderbouwing van je bericht. Ik voel me nu zo uitgeluld dat ik het topic maar verlaat.
Ach, rechtse shit kost ook bakken met geld. Ik heb de oplossing ook niet hoor, en straatcoaches helpen niet de oorzaken te bestrijden. Maar ik denk dat allochtone rolmodellen die in de eigen taal praten met ouders best wat kunnen bereiken. In Amsterdam doen ze dat nu ook met de broertjes van de top600, schijnt erg goed te gaan. Je kan vinden dat zij zon softe aanpak niet verdienen en dat iedereen zich gewoon moet gedragen, dat vind ik ook, maar je moet in de praktijk toch iets doen als het helpt.
Wat dacht je van gewoon hard aanpakken?
Ik vind je vrij naïef in die hele softe aanpak, je zou zo bij de PvdA kunnen. Dat is volgens mij wat we de laatste decennia al doen en ik zie het met de dag verder uit de hand lopen.
Maarja lekker thee blijven drinken, je ogen dichtdoen en het bagatelliseren, dat heeft de laatste jaren zeker geholpen!
Uiteindelijk moet er dus iets gevonden worden waardoor het niet loont om dit te doen, en dat als je het doet je zwaar wordt gestraft, maar rationeel gezien wil je ook beleid hebben waar de samenleving als geheel beter van wordt.
Zelfde behandeling.
Iemand die zuur in iemands gezicht gooit krijgt als straf zelf zuur in het gezicht.
Als 8 man zich vervelen en iemand voor de lol kapot trappen dan moet dit ook bij de daders worden gedaan.
Als je kinderen verkracht moet je zelf verkracht worden met een daarbij in verhouding gebrachte leuter.
En ga zo maar door.