AndroidHealthClinic

hoe schoon aan alle kcal komen...?

Gains die verdwijnen omdat je troep gegeten hebt?

86kg bij 9%, tuurlijk.

Sticky's al gelezen? Ja? Niks onthouden?
Het is niet jouw schuld dat je niet zo slim bent. Lees ze nog eens. En nog eens.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is er dan mis met noten volgens jou?

ik zeg juist dat het een goeie keuze is?

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

Gains die verdwijnen omdat je troep gegeten hebt?

86kg bij 9%, tuurlijk.

Sticky's al gelezen? Ja? Niks onthouden?
Het is niet jouw schuld dat je niet zo slim bent. Lees ze nog eens. En nog eens.

Als je er niks van af weet praat dan ook niet..succes met kuren lekker troep eten jij gaan we zien hoeveel je over houd..vast huilen als een klein kind als je al die gains weer weg ziet vliegen.

en geloof me heb mensen het zelfde zien doen..kuren beetje onserieus nemen lekker troep eten van pizza tot patat eerst dik aankomen en dan alles verliezen.

ik zeg juist dat het een goeie keuze is?

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

Als je er niks van af weet praat dan ook niet..succes met kuren lekker troep eten jij gaan we zien hoeveel je over houd..vast huilen als een klein kind als je al die gains weer weg ziet vliegen.

en geloof me heb mensen het zelfde zien doen..kuren beetje onserieus nemen lekker troep eten van pizza tot patat eerst dik aankomen en dan alles verliezen.
Dat ligt aan het feit dat er veel zout in zit en een dik overschot aan kcal, niet aan dat het niet ''schoon'' is. Vanuit gezondheidsperspectief kan ik me voorstellen dat je niet alleen junk erin wilt douwen. Ook 't feit dat je heel makkelijk aan je target kcal zit zo (2 pizza's en je zit al rond de 2000kcal) zorgt ervoor dat je makkelijk honger blijft houden. In de bulk vind ik het zelf wel makkelijk, op een gegeven moment komen de broodjes pindakaas en bakjes kwark me wel de neus uit.

Test-e, 2 broodmaaltijden en verdeeld over de week een shitload aan junk is dan wel weer aan te raden als je er uit wilt zien als een spons.

Pizza is best prima srs

o nee want op dbb snapt niemand het verschil tussen bloat, spiermassa en vet
dbol is kut want je verliest al je gains weer jwz

Ik heb in m'n dieet elke dag een halve liter chocolademelk, 50 gram chocola, volle kwark ( verkijk je daar niet op, ook gauw 600 kcal ) en 3 shakes van om en nabij de 600 kcal. Daarbij nog 4 x rijst/kip en ik groei, ondanks al mijn niet cleane eten, als een malle :)

kijk ook even in jwdoetookmee's logje voor de lols

Dat ligt aan het feit dat er veel zout in zit en een dik overschot aan kcal, niet aan dat het niet ''schoon'' is.

daarom moeten het schone kcal's zijn..zo min mogelijk zout en zo clean mogelijk voeding wise.

blijkbaar is het voor mensen zo moeilijk om advies te geven om aan schone calorieën te komen, als je al zegt zoete aardappelen is het genoeg..Nevermind heeft tog geen nut hierzo

zou wat meer over voeding en menselijke biologie lezen als je nog steeds denkt in 'clean' en 'vies' voedsel

Ik heb in m'n dieet elke dag een halve liter chocolademelk, 50 gram chocola, volle kwark ( verkijk je daar niet op, ook gauw 600 kcal ) en 3 shakes van om en nabij de 600 kcal. Daarbij nog 4 x rijst/kip en ik groei, ondanks al mijn niet cleane eten, als een malle :)

Zal ook per persoon verschillend zijn, dit zal mij niet helpen..JOu kennelijk wel, wel beter !

kijk ook even in jwdoetookmee's logje voor de lols

zal ik doen

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

zou wat meer over voeding en menselijke biologie lezen als je nog steeds denkt in 'clean' en 'vies' voedsel

links?

daarom moeten het schone kcal's zijn..zo min mogelijk zout en zo clean mogelijk voeding wise.

blijkbaar is het voor mensen zo moeilijk om advies te geven om aan schone calorieën te komen, als je al zegt zoete aardappelen is het genoeg..Nevermind heeft tog geen nut hierzo
Dat ligt niet aan de calorieën. Of zijn de kcal uit een zoete aardappel ook ''dirty'' als je er 10 gram zout over gooit? Of noem je een pizza tonno (dat betekent pizza met tonijn) niet schoon als er geen zout op zou zitten?

o ok

Die stickies en hardcore apen die hier rond lopen moedigen zware eetstoornissen aan, goede zaak (not srs)

Wel grappig overigens dat sommigen hier denken dat voeding bestaande uit kip met rijst, groentes, nootjes en kwark gezond is. Lekker clean eten. En dan wel allerlei pre WO sups, multis en vis olie caps nemen lol

Multi vitamine en visolie, dirty as f**k.

Multivitamines kunnen balansen tussen bepaalde vitamines en mineralen zwaar omzeep helpen, en een paar caps visolie verhoogt lipide peroxidatie al aanzienlijk (hallo kanker) en verstoort arachidonzuur metabolisme

The more you know

Multivitamines kunnen balansen tussen bepaalde vitamines en mineralen zwaar omzeep helpen, en een paar caps visolie verhoogt lipide peroxidatie al aanzienlijk (hallo kanker) en verstoort arachidonzuur metabolisme

The more you know

Wat neem jij voor je omega 3 vetten?

Alle dagen kip/rijst/broccoli.... so hardcore.jpeg :rolleyes:
Zolang jij gewoon een beetje op je kcal intake let, is er niets aan de hand.
Merk je dat je te snel bijkomt, tja ga dan cardio gaan doen, of eet minder.
Point of story, je kan gewoon eten wat je wil.

DBB, de enige plek waar eenheden van energie vies kunnen zijn.

Terug
Naar boven