El Capitan
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 60kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gains die verdwijnen omdat je troep gegeten hebt?
86kg bij 9%, tuurlijk.
Sticky's al gelezen? Ja? Niks onthouden?
Het is niet jouw schuld dat je niet zo slim bent. Lees ze nog eens. En nog eens.
Gains die verdwijnen omdat je troep gegeten hebt?
86kg bij 9%, tuurlijk.
Sticky's al gelezen? Ja? Niks onthouden?
Het is niet jouw schuld dat je niet zo slim bent. Lees ze nog eens. En nog eens.
Dat ligt aan het feit dat er veel zout in zit en een dik overschot aan kcal, niet aan dat het niet ''schoon'' is. Vanuit gezondheidsperspectief kan ik me voorstellen dat je niet alleen junk erin wilt douwen. Ook 't feit dat je heel makkelijk aan je target kcal zit zo (2 pizza's en je zit al rond de 2000kcal) zorgt ervoor dat je makkelijk honger blijft houden. In de bulk vind ik het zelf wel makkelijk, op een gegeven moment komen de broodjes pindakaas en bakjes kwark me wel de neus uit.ik zeg juist dat het een goeie keuze is?
---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------
Als je er niks van af weet praat dan ook niet..succes met kuren lekker troep eten jij gaan we zien hoeveel je over houd..vast huilen als een klein kind als je al die gains weer weg ziet vliegen.
en geloof me heb mensen het zelfde zien doen..kuren beetje onserieus nemen lekker troep eten van pizza tot patat eerst dik aankomen en dan alles verliezen.
Dat ligt aan het feit dat er veel zout in zit en een dik overschot aan kcal, niet aan dat het niet ''schoon'' is.
Ik heb in m'n dieet elke dag een halve liter chocolademelk, 50 gram chocola, volle kwark ( verkijk je daar niet op, ook gauw 600 kcal ) en 3 shakes van om en nabij de 600 kcal. Daarbij nog 4 x rijst/kip en ik groei, ondanks al mijn niet cleane eten, als een malle![]()
zou wat meer over voeding en menselijke biologie lezen als je nog steeds denkt in 'clean' en 'vies' voedsel
Dat ligt niet aan de calorieën. Of zijn de kcal uit een zoete aardappel ook ''dirty'' als je er 10 gram zout over gooit? Of noem je een pizza tonno (dat betekent pizza met tonijn) niet schoon als er geen zout op zou zitten?daarom moeten het schone kcal's zijn..zo min mogelijk zout en zo clean mogelijk voeding wise.
blijkbaar is het voor mensen zo moeilijk om advies te geven om aan schone calorieën te komen, als je al zegt zoete aardappelen is het genoeg..Nevermind heeft tog geen nut hierzo
Dat ligt niet aan de calorieën. Of zijn de kcal uit een zoete aardappel ook ''dirty'' als je er 10 gram zout over gooit?
Lekker clean eten. En dan wel allerlei pre WO sups, multis en vis olie caps nemen lol
Multivitamines kunnen balansen tussen bepaalde vitamines en mineralen zwaar omzeep helpen, en een paar caps visolie verhoogt lipide peroxidatie al aanzienlijk (hallo kanker) en verstoort arachidonzuur metabolisme
The more you know