Fitness Seller

Hoe snel bulken?

ik heb jouw niks te bewijzen stom kind. je doet alsof het moeilijk is om zo veel aan te komen in een normale tijd. heeft helemaal niks te maken met opscheppen en bluffen. stom kind. ik wist niet dat 18 jarigen zo stom kunnen zijn

Ja je hoeft me niets te bewijzen zielig mannetje, dat je hier komt bluffen met 12kg vvm in een half jaar en dat je dat niet eens kan bewijzen is jouw probleem. Dan heb ik wel mijn mening over jou al klaar.

Ja je hoeft me niets te bewijzen zielig mannetje, dat je hier komt bluffen met 12kg vvm in een half jaar en dat je dat niet eens kan bewijzen is jouw probleem. Dan heb ik wel mijn mening over jou al klaar.
ik probeer de eigenaar van deze thread informatie geven dat 12kg inderdaad mogelijk is en dan kom jij met je jaloerze reactie dat ik zit te bluffen.

kind, als je 1 jaar lang wacht staat mijn soortgelijke video op youtube. maar jij bent echt van die broscience gasten. je gelooft ook zeker dat 't lichaam maximaal 30g protein in 2 uur kan absorberen?

ik probeer de eigenaar van deze thread informatie geven dat 12kg inderdaad mogelijk is en dan kom jij met je jaloerze reactie dat ik zit te bluffen.

kind, als je 1 jaar lang wacht staat mijn soortgelijke video op youtube. maar jij bent echt van die broscience gasten. je gelooft ook zeker dat 't lichaam maximaal 30g protein in 2 uur kan absorberen?

Ik ben niet jaloers, ik ben realistisch. Jij probeert de TS een surrealistisch beeld te geven van wat werkelijk haalbaar is voor een doorsnee persoon zonder gebruik van aas. Nee, ik geloof je niet.

Ik ben niet jaloers, ik ben realistisch. Jij probeert de TS een surrealistisch beeld te geven van wat werkelijk haalbaar is voor een doorsnee persoon zonder gebruik van aas. Nee, ik geloof je niet.
mooi, blijf jij maar in je broscience geloven ik ben bezig om some GAINS te maken. dag!

mooi, blijf jij maar in je broscience geloven ik ben bezig om some GAINS te maken. dag!

Waar haal jij het vandaag dat ik in broscience geloof? Ik geloof jouw bs gewoon niet, daar is een groot verschil tussen. Veel geluk met je gains man. zielig mannetje.

de vraag is, waar haal jij dat broscience vandaan? veel plezier met je jaloerzie kid

de vraag is, waar haal jij dat broscience vandaan? veel plezier met je jaloerzie kid

Jaloezie pls :roflol: Stop daar nou maar mee want je maakt jezelf belachelijk door dat telkens te zeggen. Jaloers op wat? Op jouw gains? Die er mogelijk niet eens zijn? Je houdt alleen maar jezelf voor de gek man, veel plezier met je imaginary gains.

@ hardgainer

Ik heb een plaatje gevonden waarmee ik jouw kan vergelijken. jij bent echt zo een persoon. "he gained more than me, that must be a lie"
je word met de minuut jaloerzer echt grappig

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jaloezie pls :roflol: Stop daar nou maar mee want je maakt jezelf belachelijk door dat telkens te zeggen. Jaloers op wat? Op jouw gains? Die er mogelijk niet eens zijn? Je houdt alleen maar jezelf voor de gek man, veel plezier met je imaginary gains.
veel plezier met je real jaloerzie

Ik heb een plaatje gevonden waarmee ik jouw kan vergelijken. jij bent echt zo een persoon. "he gained more than me, that must be a lie"
je word met de minuut jaloerzer echt grappig

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Gast pls :roflol: Echt te zielig voor woorden jij. Ga eens lekker cutten dan, dan zal je zien wat er van die 12kg vvm overblijft :roflol:

als je niet jaloers ben wrm blijf je met telkens lastig vallen

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 14:01 ----------

Gast pls :roflol: Echt te zielig voor woorden jij. Ga eens lekker cutten dan, dan zal je zien wat er van die 12kg vvm overblijft :roflol:
kind dat heb ik al gedaan en er is meer dan de helft overgebleven

Ik blijf je niet lastig vallen, jij blijft me jaloers noemen en je blijft dingen zeggen die helemaal niet kloppen.

Excuses naar TS voor het hijacken van zijn topic.

---------- Post added 11 September 2013 at 16:02 ----------

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 14:01 ----------

kind dat heb ik al gedaan en er is meer dan de helft overgebleven

En dan sta je nog op 16% succesful cut was succesful...

en als jij je afvraagd wrm er 16% staat. die cut was al meer dan een jaar geleden gebeurd LOL ik ben op dit moment in me bulk

Waarom zeg je dan het 12kg spiermassa was als er maar de helft van overblijft? Je praat jezelf erg tegen man, dus eigenlijk was het dan 6kg spiermassa in 6 maanden, dat is was anders natuurlijk.

Ik blijf je niet lastig vallen, jij blijft me jaloers noemen en je blijft dingen zeggen die helemaal niet kloppen.

Excuses naar TS voor het hijacken van zijn topic.

---------- Post added 11 September 2013 at 16:02 ----------

En dan sta je nog op 16% succesful cut was succesful...
dingen die helemaal niet kloppen? waarom klopt dat niet? omdat jij nooit een bulk heb gedaan? LOL ik weet niet hoor maar terwijl jij in je broscience geloof ga ik gewoon rustig verder met me bulk. blijf jij maar op je zelfde lage gwicht

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 14:04 ----------

Waarom zeg je dan het 12kg spiermassa was als er maar de helft van overblijft? Je praat jezelf erg tegen man, dus eigenlijk was het dan 6kg spiermassa in 6 maanden, dat is was anders natuurlijk.
waar staat 12kg spiermassa? zoek die comment op stom kind.
zoek het nu meteen op en laat me zien

dingen die helemaal niet kloppen? waarom klopt dat niet? omdat jij nooit een bulk heb gedaan? LOL ik weet niet hoor maar terwijl jij in je broscience geloof ga ik gewoon rustig verder met me bulk. blijf jij maar op je zelfde lage gwicht

Again, waar maak jij uit op dat ik broscience geloof?

---------- Post added 11 September 2013 at 16:06 ----------

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 14:04 ----------

waar staat 12kg spiermassa? zoek die comment op stom kind.
zoek het nu meteen op en laat me zien

Gast dat is precies waarover het gaat, het gaat niet over vet gainen

@HardGainer

gedurende 6 maanden ben ik zowel spier als vet aangekomen[/url]

idioot wat is dit? kan je lezen? ik heb nooit gezegd 12kg spiermassa. als je denk dat 12kg spiermassa in 6 maanden kan dan weet ik niet van welke wereld je bent. ga terug naar pagina in waar je duidelijk ziet dat ik dat heb gezegd. en in je eerste comment stond er dit "Lees voordat je bs gaat antwoorden" wie houd je hier voor de gek? jij of ik?

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 14:12 ----------

Again, waar maak jij uit op dat ik broscience geloof?

---------- Post added 11 September 2013 at 16:06 ----------

Gast dat is precies waarover het gaat, het gaat niet over vet gainen
zie boven

idioot wat is dit? kan je lezen? ik heb nooit gezegd 12kg spiermassa. als je denk dat 12kg spiermassa in 6 maanden kan dan weet ik niet van welke wereld je bent. ga terug naar pagina in waar je duidelijk ziet dat ik dat heb gezegd. en in je eerste comment stond er dit "Lees voordat je bs gaat antwoorden" wie houd je hier voor de gek? jij of ik?

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 14:12 ----------

zie boven

Dat zeg ik al de hele tijd man :roflol: leer jij maar eens lezen.
Ik ga geen woorden meer aan jou vuilmaken. Jezus wat zielig man.

Dat zeg ik al de hele tijd man :roflol: leer jij maar eens lezen.
Ik ga geen woorden meer aan jou vuilmaken. Jezus wat zielig man.
als je dat allang al wist waarom schreef je dit? "Waarom zeg je dan het 12kg spiermassa was als er maar de helft van overblijft" en dan zeg jij dat ik dingen zeg dat niet klopt? je maakt een clown van je zelf

als je dat allang al wist waarom schreef je dit? "Waarom zeg je dan het 12kg spiermassa was als er maar de helft van overblijft" en dan zeg jij dat ik dingen zeg dat niet klopt? je maakt een clown van je zelf

Gast stop. Ik heb het echt al de hele tijd over vvm. Laatste wat ik eraan ga vuil maken. Daag

Terug
Naar boven