MuscleMeat

Hoe Snel Typ Jij?

meaantje

Colossal Veteran
10 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.991
Lengte
1m83
Massa
64kg
http://10fastfingers.com/typing-test/dutch

hoe snel typ jij??

Ik denk dat wij keyboard warriors van DBB (maar in het bijzonder mensen zoals angelus met tientallen duizenden posts) wel goed zullen scoren.

Ik heb zojuist een score van 69 gehaald. Maar liep vast op het woord miljoen lol.

ik ben beter in engels typen haha xd

Had deze op 30 september.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

51 woorden per minuut

79_409_0_0_79_2_69.png

Wow 120 woorden. Myron.

ben je een computer nerd ?(no hate on computer nerds)

daarom post jij dus zoveel jij kan gewoon koalo snel typen. Secetaresse opleiding?

Vroeger type cursus gehad en kon toen daarmee de leraar ownen kwa snelheid. Tegenwoordig niet echt alleen typen blijft easy

Wow 120 woorden. Myron.

ben je een computer nerd ?(no hate on computer nerds)

daarom post jij dus zoveel jij kan gewoon koalo snel typen. Secetaresse opleiding?

Haha ja, maar daarvoor kon ik al redelijk snel typen :o
Gewoon veelal met Word en dergelijke bezig geweest vroeger (en nog wel).

Hmm redelijk :rolleyes: 120 gaat mij niet lukken :O

70 woorden per minuut

haha heerlijk hoe je altijd weer naar erkenning zoekt Angelus :)

minderwaardigheids complexje?

112 btw met 1 fout woord

rest post zijn score: geen reactie
ik post mn score: zoek naar erkenning

strong logic ruud.

Het gaat er om dat in elk topic waar ook maar enige competitie in voorkomt, Angelus naar voren komt om te vertellen hoe slecht de rest wel niet is en hoe goed hijzelf is

Valt me eigenlijk al een paar jaar op.

Het is niet je score, het is de tekst er bij.

True Natural logic van peps.

zei ik "hey kijk jongens, ik heb 0 fouten gemaakt en toch veel woorden getypt, niemand van jullie kan dit wed ik, valideer me"?
Nee, dat is jullie interpretatie. Ik zei het gewoon zoals het is, als je zo snel mogelijk op dat toetsenbord ramt en paar fouten tolereert haal je veel meer woorden dan wanneer je zorgt dat je alles juist typt.
Ben er van overtuigd dat zelfs onder deze constraints ik verre van de snelste ga zijn (getxxl:o), want mijn typskills zijn verre van superieur (zeker sinds ik 2 jaar geleden op qwerty ben overgestapt).
Is gewoon een veel betere uitdaging als je zorgt dat je alles juist typt :)

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

Het gaat er om dat in elk topic waar ook maar enige competitie in voorkomt, Angelus naar voren komt om te vertellen hoe slecht de rest wel niet is en hoe goed hijzelf is

Valt me eigenlijk al een paar jaar op.

zei ik "hey kijk jongens, ik heb 0 fouten gemaakt en toch veel woorden getypt, niemand van jullie kan dit wed ik, valideer me"?
Nee, dat is jullie interpretatie. Ik zei het gewoon zoals het is, als je zo snel mogelijk op dat toetsenbord ramt en paar fouten tolereert haal je veel meer woorden dan wanneer je zorgt dat je alles juist typt.
Ben er van overtuigd dat zelfs onder deze constraints ik verre van de snelste ga zijn (getxxl:o), want mijn typskills zijn verre van superieur (zeker sinds ik 2 jaar geleden op qwerty ben overgestapt).
:rolleyes:

ps: en hell is ook werkelijk gewoon slecht, dat ik in vergelijking met haar een n*ger in de olympische spelen ben, maakt me nog steeds niet goed op de absolute schaal:roflol:

41 woorden per minuut

47 :s

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

:rolleyes:

ps: en hell is ook werkelijk gewoon slecht, dat ik in vergelijking met haar een n*ger in de olympische spelen ben, maakt me nog steeds niet goed op de absolute schaal:roflol:

memetldr.jpg

Terug
Naar boven