XXL Nutrition

Hoe Snel Typ Jij?

307p5wl.png

maar wie heeft 16 foute woorden :roflol: maak echt retarded fouten in het NL merk ik omdat ik na woorden als 'we' de meervoudsvorm van een werkwoord verwacht, en die dan ook automatisch al type.

je hebt toch geshared op facebook he? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
niet te snel typen, dat is anders te veel cardio voor de onderarmen hoor xD

http://play.typeracer.com/ is tenminste nog ietwat representatief, foutloos overtypen van een tekst. Fouten maken is voor peasants.

---------- Post added at 00:16 ---------- Previous post was at 00:12 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
gepresteerd na 2 uur uitgebreide warming up in de vorm van een informaticales die zo easy was dat ik alleen maar typeracer speelde. @ 17 jaar oud & poverty bodyweight.

GetXXL :bow2: Ik ben niet zo snel met woorden, maar mijn APM/eAPM met games is wel aardig bovengemiddeld denk ik.

U5XF1L1.png

• Like
Waarderingen: mat
Er zitten soms echte tongue twisters tussen die me in verwarring brengen. bijvoorbeeld 'aan aantal Vlaams', dat was echt even van 'wtf?'
En inderdaad werkwoorden zoals Getxxl zegt.

Edit, engelse:

34smq00.png

Maar wie was sneller???

Edit:
Gvd, dat was ik van gisteren nog:
307p5wl.png

maar wie heeft 16 foute woorden :roflol: maak echt retarded fouten in het NL merk ik omdat ik na woorden als 'we' de meervoudsvorm van een werkwoord verwacht, en die dan ook automatisch al type.

:roflol:

• Like
Waarderingen: mat
44 worden per minuut. heb een paar woorden verkeerd getypt. Maar ben sowieso geen snelle typen.

• Topic Starter Topic Starter
starke toetsenbord strijders idt

Terug
Naar boven