MuscleMeat

Hoe Snel Typ Jij?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet iedereen post zijn eerste uitslag

• Topic Starter Topic Starter
50WPM

kwam er wel achter dat ik redelijk goed blind kan typen. Typ wel altijd met alleen mijn wijsvingers.

72 lawl

2 vinger crew checking in

Lekker belangrijk...

1 per x denk ik.......

Lol ben ik nu autistisch ?
Ik moet er wel even bij zeggen dat ik het vanuit me telefoon doe en aan het kakken ben

290q8a9.jpg

Heel snel!

First try:

2gw5qhu.png

Werd wel lijp na 40 seconden al, heb ook 3x op de tussentijd gekeken :roflol:

2de poging, bij mijn eerste poging halfweg een woord geskipt waardoor ik alles wat daar achter volgde fout had volgens dat ding :p

7 foute woorden, als je zomaar zo snel mogelijk op je toetsenbord ramt en fouten voor lief neemt, dan kan iedereen een stuk meer woorden typen. probeer dat maar eens te halen met alles juist te typen:)

[IG]http://i58.tinypic.com/1zyk16r.jpg[/IMG]

geef me even dan fix ik een foutloze.

---------- Post added at 18:06 ---------- Previous post was at 18:04 ----------

voila

mijn wapen
mechanical_keyboard.jpg

van eerste keer op laptop, k*ttoetsenbord dus...op normaal keyboard ben ik sneller. Had vroeger wel zieke typing skills weet ik nog :roflol:

niet iedereen is expert in het ontwikkelen van innovatieve geavanceerde typtechnieken

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

but who has 7 wrong words

307p5wl.png

maar wie heeft 16 foute woorden :roflol: maak echt retarded fouten in het NL merk ik omdat ik na woorden als 'we' de meervoudsvorm van een werkwoord verwacht, en die dan ook automatisch al type.

Terug
Naar boven