MuscleMeat

hoe snel werkt de post

a weir

• Topic Starter Topic Starter
door een gebrek aan de komma had ik m niet door:(

Vrij zeker ja. Brief of pakje binnen Nederland is 2 dagen. Als hij naar het buitenland moet kan je er 1 a 2 dagen bijrekenen.

Hangt vanaf of je voormiddag of namiddag verzend.

Is gewoon 1 dag hoor voor brieven of pakjes binnen Nederland. Als je 'm post tussen maandag en vrijdag in elk geval.

Hangt af van de brievenbus, bij de meeste is de leegtijd 18u maar sommige ook pas om 21u en de volgende dag in de bus ja. Is gewoon 24 uurs werk.

Niet 'overduidelijk' aangezien je grammatica skills zelfs in je sig niet om naar huis te schrijven zijn. Er hoort geen hoofdletter na een komma. :trollface:

Je kent die niet omdat je belg bent, de goeiste is een grapje wat wij op straat wel eens gebruikte, laten we het voor het gemak maar een woordspeling noemen.
Ik heb nooit gezegd of beweerd dat ik geweldige grammatica skills bezit dus snap niet waar je heen wilt.

• Like
Waarderingen: mat
Je kent die niet omdat je belg bent, de goeiste is een grapje wat wij op straat wel eens gebruikte, laten we het voor het gemak maar een woordspeling noemen.
Ik heb nooit gezegd of beweerd dat ik geweldige grammatica skills bezit dus snap niet waar je heen wilt.

hqdefault.jpg

:D Old school

Ok

Wel jij zei dat het overduidelijk was, dat was het niet. Als je al twee grammatica fouten maakt in je sig is het niet onredelijk om te denken dat je er ook zult maken in je gewone posts.

zijn jullie twee sl*tten nog steeds bezig met taalfouten.

En is het aangekomen?

Terug
Naar boven