Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
wilde eigenlijk weten hoeveel tijd er zit tussen lichting en levering

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ongeveer 350wilde eigenlijk weten hoeveel tijd er zit tussen lichting en levering![]()

Vrij zeker ja. Brief of pakje binnen Nederland is 2 dagen. Als hij naar het buitenland moet kan je er 1 a 2 dagen bijrekenen.
Hangt vanaf of je voormiddag of namiddag verzend.
Is gewoon 1 dag hoor voor brieven of pakjes binnen Nederland. Als je 'm post tussen maandag en vrijdag in elk geval.
Niet 'overduidelijk' aangezien je grammatica skills zelfs in je sig niet om naar huis te schrijven zijn. Er hoort geen hoofdletter na een komma.![]()
Je kent die niet omdat je belg bent, de goeiste is een grapje wat wij op straat wel eens gebruikte, laten we het voor het gemak maar een woordspeling noemen.
Ik heb nooit gezegd of beweerd dat ik geweldige grammatica skills bezit dus snap niet waar je heen wilt.
Old school

Je kent die niet omdat je belg bent, de goeiste is een grapje wat wij op straat wel eens gebruikte, laten we het voor het gemak maar een woordspeling noemen.
Ik heb nooit gezegd of beweerd dat ik geweldige grammatica skills bezit dus snap niet waar je heen wilt.
Ok
Wel jij zei dat het overduidelijk was, dat was het niet. Als je al twee grammatica fouten maakt in je sig is het niet onredelijk om te denken dat je er ook zult maken in je gewone posts.
Mijn graamaatikale fauten.
zijn jullie twee sl*tten nog steeds bezig met taalfouten.
Ja ik weet eg nie wattie van me mot.
Ik heb bijna geen school gehad en kom uit amsterdam, gramatica is ver te zoeken bij mij.