MuscleMeat

Hoe sterk ben jij?

****ing sterk

Zoals al eerder gezegd, elite is gewoon iemand die aan competities doet. Tis niet alsof ze met elite alleen mensen als Ed Coan en Ryan Kennelly bedoelen of zo. Dat valt onder het kopje "God".

Advanced in all 3 :o

Kijk ik bij elite, denk ik redelijk bovengemiddeld sterk te zijn voor de deadlift. Blijkt het bankdrukker te zijn [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Totaal oninteressante lijst.

:'(
Middelmatigheid sucks..

Nice schema, klopt helemaal :)
Toen ik begon woog ik ong 68kg en had ik al moeite met de stang, volgens dit schema moest ik 50kg kunnen woehoe

Wel erg lage standaard om elite te zijn

lees wat ze onder elite verstaan en dan vind ik het een redelijke standaard als je kijkt naar de modale gymrat. + het feit dat jij specifiek traint op de 3 PL-lifts, of clean jij ook 170kg en snatcht een 132,5kg.

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 22:43 ----------

Dus een fattie van 100 kilo die nog nooit een halterstang heeft gezien laat staan aangeraakt. zou volgens deze schema's 75 kilo perfecte vorm kunnen deadliften...

baja das toch nix, ongetraind moet er voor elke gezonde gast wel 100kg inzitten.

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 22:45 ----------

on topic: bench: elite, deadlift: advanced, squat: intermediate :o

Laatst bewerkt:
Natty?

Maarre iemand met een wingspan van 200cm en iemand met 190cm op 100kg, gaan nooit hetzelfde benchen.

En dit zijn 1 rep genomen maxen neem ik aan?

Laatst bewerkt:
lees wat ze onder elite verstaan en dan vind ik het een redelijke standaard als je kijkt naar de modale gymrat. + het feit dat jij specifiek traint op de 3 PL-lifts, of clean jij ook 170kg en snatcht een 132,5kg.

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 22:43 ----------

baja das toch nix, ongetraind moet er voor elke gezonde gast wel 100kg inzitten.

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 22:45 ----------

on topic: bench: elite, deadlift: advanced, squat: intermediate :o

Dan overschat je ongetrainde gasten wel enorm hoor.

Bench: 95kg intermediate
Squat: 120kg novice
Deadlift: 192,5KG strapless intermediate

Deadliften doe ik alleen serieus... Bankdrukken bijna nooit en squatten af en toe...

Laatst bewerkt:
intermediate/intermediate/novice :o

elite/-/intermediate

Dan overschat je ongetrainde gasten wel enorm hoor.

ok 100kg is misschien overdreven, maar 75 haal je toch wel ongetraindvan de grond. Als je dan toch van die kerels ziet waardat het niet bij lukt is het meestal een kwestie van niet willen ipv niet kunnen.

Terug
Naar boven