MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lees wat ze onder elite verstaan en dan vind ik het een redelijke standaard als je kijkt naar de modale gymrat. + het feit dat jij specifiek traint op de 3 PL-lifts, of clean jij ook 170kg en snatcht een 132,5kg.
wat hebben een clean en snatch nou weer hiermee te maken? dan kan je net zo goed vragen of ik de 100 meter onder de 12 seconde kan rennen
neen maar zij staan ook onder de exrx standaarden, net zoals de military press. Wat lijkt te impliceren dat die standaarden niet specifiek gericht zijn op powerlifers, maar eerder een indicatie geven voor krachtsporters in het algemeen.
Leeftijd? Je wordt er niet sterker op naarmate je ouder wordt.
Mwah, merk toch wel dat ik steeds sterker word hoor, en dat terwijl ik pas 2 jaar gestopt ben geweest.
Ik vraag me altijd af hier als iemand post ik bench 120 kg tel je de stang van 10/15kg mee of gewoon wat er aan hangt?
Ben er ook van overtuigd dat om aan een echt eerlijke vergelijking te komen lichaamslengte ook meegenomen dient te worden. Iemand van 1.65m1 op 90kg met 15% bf krijgt exact dezelfde wilksscore als iemand van 1.90m1 op 90kg met 15% bf. Dat is obvious een compleet oneerlijke strijd. En dat kleine mensen bij powerliften in het voordeel zijn is natuurkundig niet zo heel lastig aan te tonen.
Dat vind ik wel het mooie aan sterkste man en Higland games, het maakt geen reet uit hoe zwaar je bent. Je bent de sterkste of je bent het niet.
Maar on topic ik ben een fing beest en heel erg blij dat ik geen midget ben.
Dus een fattie van 100 kilo die nog nooit een halterstang heeft gezien laat staan aangeraakt. zou volgens deze schema's 75 kilo perfecte vorm kunnen deadliften...
Verder wordt er alleen gekeken naar gewicht, niet naar lengte, niet naar bouw, niet naar genen, niet naar... de rest
http://www.dotcult.com/wordpress/wp-content/uploads/2012/11/bullshit_everywhere-e1345505471862.jpeg
Ik snap ook wel dat het langzamer gaat maar dit is wel wat overdreven.haha leuke grap man net verzonnen of vorige week al?
Ben er ook van overtuigd dat om aan een echt eerlijke vergelijking te komen lichaamslengte ook meegenomen dient te worden. Iemand van 1.65m1 op 90kg met 15% bf krijgt exact dezelfde wilksscore als iemand van 1.90m1 op 90kg met 15% bf. Dat is obvious een compleet oneerlijke strijd. En dat kleine mensen bij powerliften in het voordeel zijn is natuurkundig niet zo heel lastig aan te tonen.