CUSTOMS99
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

4 oef voor benen?Ik probeer momenteel maximaal te groeien zonder echt te bulken. Sta op een 105 kg met een 13% en wil indien mogelijk wat doorbonken tot eind maart.
Ma: Borst / rug / triceps / nek met borst 1xRM en daarnaast alle 4 de spiergroepen 2 oef per spiergroep van 3x8.
Woe: Benen 4 oef van 4x10
Vrij: Borst / rug / schouders / biceps / nek met borst 1xRM en daarnaast alle 5 de spiergroepen 2 oef per spiergroep van 3x8
Di: 1u vetverbranding
Rest: maximaal rust en ga proberen die dagen verplicht te stretchen. Veel problemen spierverkorting.
Voeding: splitprogramma

tsja ik ben pas 44. ik ben begonnen met 5 keer per week echt hakken in de sportschool..ehh. dat was in 1988....wat is het nu ? 2010 ? wegens heel zwaar werk als verhuizer ben ik nog maar 2 keer per week aan het hakken,en lig door de weeks al om 8 uur plat als een echte ouwe l..,ik zou graag weer meer trainen maar dan moet ik wat anders gaan doen.dat zit er niet in. morgen weer als een halve invalide trappen lopen,toch lekker benen getraind....o...o...o ik hou d"r zo van..(geer)
---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------
4 oef voor benen?![]()