Rob68
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Senior komaan zeg dat ben je niet als je 39 of 45 bent , boven de vijftig zou ik zeggen!
Sorry boys maar als ik sommige erg jonge gasten zie trainen dan denk ik lul wat minder over eiwitten en al die andere poerdertjes en train wat harder.
Lullen en gsm tijdens een training kan echt niet , basis oefeningen komaan dat hoeft voor sommigen helemaal niet meer.
Moeten onderarmen soms niet getraind worden , ik zie het amper doen.
Enfin je kan misschien vinden dat ik kan zagen , maar als ik drie lullen zie neckpress trainen en de baar zakt nog niet onder hun hoofdhaar met wat zijn ze dan bezig.
Gewicht hangt er genoeg aan maar laten zakken tot aan hun oren in geen jaren .
Senior komaan zeg dat ben je niet als je 39 of 45 bent , boven de vijftig zou ik zeggen!
Sorry boys maar als ik sommige erg jonge gasten zie trainen dan denk ik lul wat minder over eiwitten en al die andere poerdertjes en train wat harder.
Lullen en gsm tijdens een training kan echt niet , basis oefeningen komaan dat hoeft voor sommigen helemaal niet meer.
Moeten onderarmen soms niet getraind worden , ik zie het amper doen.
Enfin je kan misschien vinden dat ik kan zagen , maar als ik drie lullen zie neckpress trainen en de baar zakt nog niet onder hun hoofdhaar met wat zijn ze dan bezig.
Gewicht hangt er genoeg aan maar laten zakken tot aan hun oren in geen jaren .
op mijn 38ste voelde ik mij toch geen senior. ik ben op mijn 39ste ook terug begonnen ( had toen zeker 10 jaar niet serieus met gewichten getraind maar wel jaren gelopen) en ik voelde mij toen toch nog jong. senior wordt je tussen je 50ste en 60ste.Ook ik ben al een "senior" aan het worden op mijn 38 jarige leeftijd. Ik ben zelf ook net weer begonnen met trainen. Ik was ook een klein jaartje gestopt, maar het bleef me toch kriebelen. Al met al heb ik zo'n 12 jaar getraind á 3 keer in de week. Altijd als natural getraind en zal dat ook altijd blijven doen. Maar dat is een keus die iedereen voor zichzelf moet maken.
Ik ben zelfstandige en maak werkdagen van 11 á 12 uur per dag inclusief reistijd. Een jaartje geleden kon ik het niet meer opbrengen om daarbij ook nog zwaar te trainen in de sportschool.
Zoals gezegd, ben ik nu net weer begonnen en heb me zelf voorgenomen niet zo zwaar meer te trainen, maar nu langzaam weer op te bouwen om uiteindelijk weer naar 3 keer in de week te gaan met een minder zwaar trainingsschema. Belangrijk daarbij vind ikzelf om per keer niet langer dan een uurtje en een kwartier bezig te zijn (inclusief een kwartiertje warming-up).
In het verleden trainde ik altijd met een maat, die van nature al heel sterk is en dat ook graag in de training verwerkte. Daardoor moest ik nogal op mijn tenen lopen om het enigzins bij te houden. Nu ga ik voorlopig (even) solo trainen om me niet opgejut te voelen. Ongemerkt doe je dan namelijk toch meer of zwaarder dan je eigenlijk van plan was.
Uiteraard is het omzetten van de knop in je hoofd het belangrijkste. Op een gegeven moment, zul je moeten beseffen dat je niet meer zo kan trainen als een aantal jaren geleden. Simpelweg kan je lichaam dat niet meer aan of het heeft een langere tijd nodig om te herstellen.
Hopelijk komt het plezier in het trainen bij mij weer terug, want dan heb ik er vertrouwen in dat de fysiek vanzelf weer terugkomt. Al is het maar in afgeslankte vorm.
op mijn 38ste voelde ik mij toch geen senior. ik ben op mijn 39ste ook terug begonnen ( had toen zeker 10 jaar niet serieus met gewichten getraind maar wel jaren gelopen) en ik voelde mij toen toch nog jong. senior wordt je tussen je 50ste en 60ste.
!!+1 wat een gelul allemaal.....senior .....oud...het is maar net hoe je instelling is. voel me super sinds ik weer volop train de laatste 4 jaar!!
Ik weet het, een paar dagen geleden was ik nog 7jaar en zat ik buiten te voetballen terwijl het zonnetje scheen en de volgels praten