dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

oke dan ik ben sinds een maand weer begonnen met trainen,
en ik ben 52,
dan gelijk maar even vragen hoe je het bankdrukken het best op kunt bouwen, train meestal alleen dus dan wel iets lastiger, sta open voor suggesties
groeten
word volgende week 47,maar nergens last van.train nu bijna 27 jaar onafgebroken,en kan niet wachten om morgen weer te gaan trainen!naturel,van 67kg. naar 103.5kg. vetp.12 procent.moet er wel bij vertellen dat ik buiten m,n training nergens op hoef te letten.kan zuipen/eten wat ik wil,maakt niks uit.gebruik ook bijna geen voedingssuplimeten(of vergeet ze gewoon in te nemen)maakt ook niet uit.train wel 6x per week,soms 2x per dag.train puur gevoelsmatig.in m,n geest de training al helemaal gedaan voor ik ben begonnen.korte intensieve trainingen,en zwaar.doe wel ook minimaal 4x per week cardio er bij.meestal 20 minuten.alleen na het week-end een uur,omdat ik me gammel voel ha ha.train ook op 2 sportscholen,dat inspireert ook.ik ben verslaafd aan onze sport,zou niet zonder kunnen.train ze!
Of domweg overkill

ik ben 48 en trainde 4x per week,nu herstellende van een hartinfarct van 2 weken geleden.ben een thuistrainer en wilde na mijn workout nog 20 minuten op de loopband en daar ging het fout :kreeg na 3 min. pijn op de borst en wist gelijk dat het fout was....
mag de eerste 3 weken helemaal niets doen,niet werken ,niet trainen. alleen een beetje wandelen.........
Nou, zit je niet mee dan zeg, wel positief dat het trainen er niks mee te doen had.thnx,ik word as. maandag weer opgenomen,gaan de druk testten in mijn hart en dan beslissen ze hoe ze gaan behandelen.
infarct kwam overigens niet van te hard trainen,was een erfelijke kwestie.
Ha dat klinkt wel he, senioren?
Ben zelf na jarenlange afwezigheid wegens blessures, drukte en andere smoezen... sinds enkele maanden weer lekker begonnen op bijna 39 jarige leeftijd.
Als naturel, ook in het verleden op een klein kuurtje of 2 na altijd clean geweest, trainde ik altijd split en kort en heftig.
Ben met mijn nieuwe start begonnen met fullbody, en niet tot failure om er sowieso weer lekker in te komen.
Ben wel benieuwd hoe andere krasse knarren, en ook herintreders nog trainen.
Ik ben bijna 46 en train 5 x pw anderhalf uur per keer. Niet te veel, want van rust groeien je spieren. Als ik een wedstrijd heb ben ik zo'n 16 uur pw in de sportschool te vinden. Ik doe het al vanaf mijn 21 ste en het hoort gewoon bij mijn levens sT. Ik heb niet alleen aan de gewichten getrokken, maar ook zo'n 10 jaar fanatiek aan lessen als tae bo, steps en bb gedaan. Op een gegeven moment had ik het gehad daar mee, je word ook een dagje ouder en dat gehuppel en gespring kwam me de neus gaten uit. Nu focus ik me alleen op bodybuilding en dat gaat lekker. Ik voel me heerlijk in mijn lijf, en hoop dat ik het nog vele jaren kan doen.
Bijna 39 en je heet jezelf een krasse knar ? Hoe zal je jezelf dan heten binnen 20 jaar ? Je bent geen senior, je bent nog een jonkie, lol.