Fitness Seller

Hoe veeg jij je reet af? Staand of zittend?

Peiling Peiling Staand of zittend?

• Staand

Stemmen: 73 33,3%
  • Zittend

Stemmen: 114 52,1%
  • Bidet

Stemmen: 8 3,7%
  • Vegen...?

Stemmen: 24 11,0%

• Totaal stemmers
    219
:roflol: staand haha, daar heb ik serieus nog nooit aan gedacht.

Hoe kun je nou staand je reet afvegen? Billen tegen elkaar aangeplakt door poep wat zichzelf uitsmeert over de oppervlakte van het donkere gedeelte tussen je billen. En vervolgens gaan vegen? Dat lijkt me echt een kliederboel worden.

was ik ook al zo aan het denken :rolleyes:

Zittend.

Wtf is bidet?

Ja man, je zou nog verbazen over hoe mensen hun reet afvegen. Vrienden van me doen het ook vaak staand zeggen ze. Erg bizar. De eerste die het tegen me zei shockeerde me echt, ik had daar nog nooit van gehoord. Ik had het zelf wel 'es gedaan als de wc's ****ing ranzig waren en ik er niet op durfde te zitten maar toch m'n business moest doen.. Maar anders gewoon altijd zittend.

Het grappige is.. dit is de eerste keer dat ik hoor dat het ook zittend kan :roflol:

Met een hogedrukspuit :D

• Topic Starter Topic Starter
Msch wat meer vezels eten?

Hoe de **** doen jullie het zittend ? Steken jullie je arm in de wc pot ofzo

Hoe de **** doen jullie het zittend ? Steken jullie je arm in de wc pot ofzo
Niet echt, het is niet aan te raden bij grote hoeveelheden stront en zo'n pot met een plateau maar zelfs daarbij kan het makkelijk. Gewoon een beetje 1 kant op leunen.

Toch wel. Ik wil het uitproberen.. het is jammer dat ik een uur geleden nog naar de WC ben geweest.
Haha, je bulkt gewoon weer toch? Hoef je nog maar een paar uurtjes te wachten. :D

Ik kan me het nog steeds niet visualiseren...???

Zittend...

Staand lijkt me onmogelijk?!

Je zit toch op de plee? Dan leun je op 1 bil en veeg je je reet via de andere kant vanachter af.
Dus als je rechts bent: Schijten op 2 billen, dan leunen op de je linkerbil (naar links leunen dus!!) en dan met je rechterhand via de achterkant en all is well.

Ik ga nu ff kakken voor het trainen. brb

EDIT: Staand is toch een stuk moeilijker hoor

Laatst bewerkt:
Weg met dat vegen, wanneer gaan ze hier eindelijk eens Chinese toiletten verkopen die het zaakje schoonsproeien.

Weg met dat vegen, wanneer gaan ze hier eindelijk eens Chinese toiletten verkopen die het zaakje schoonsproeien.
Ja, is economisch en ecologisch ook gewoon het beste.. Maar het lijkt langzamerhand de westerse wereld ook te gaan veroveren.

Verdomme ik kan er maar niet aan wennen dat mensen het staand doen. Als je pist en kakt tegelijk heb je toch ook nog eens kans dat er allemaal druppels pis in je broek donderen op momenten dat je een beetje gehaast bent?

Terug
Naar boven