vrounieluutje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 456
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kun je nou staand je reet afvegen? Billen tegen elkaar aangeplakt door poep wat zichzelf uitsmeert over de oppervlakte van het donkere gedeelte tussen je billen. En vervolgens gaan vegen? Dat lijkt me echt een kliederboel worden.

Ja man, je zou nog verbazen over hoe mensen hun reet afvegen. Vrienden van me doen het ook vaak staand zeggen ze. Erg bizar. De eerste die het tegen me zei shockeerde me echt, ik had daar nog nooit van gehoord. Ik had het zelf wel 'es gedaan als de wc's ****ing ranzig waren en ik er niet op durfde te zitten maar toch m'n business moest doen.. Maar anders gewoon altijd zittend.

Ben je geshockeerd?Het grappige is.. dit is de eerste keer dat ik hoor dat het ook zittend kan![]()
Moderne bidets zijn echt mooie apparaatjes... Echt prachtig. Maar ik durf het gewoon nog niet.
Niet echt, het is niet aan te raden bij grote hoeveelheden stront en zo'n pot met een plateau maar zelfs daarbij kan het makkelijk. Gewoon een beetje 1 kant op leunen.Hoe de **** doen jullie het zittend ? Steken jullie je arm in de wc pot ofzo
Haha, je bulkt gewoon weer toch? Hoef je nog maar een paar uurtjes te wachten.Toch wel. Ik wil het uitproberen.. het is jammer dat ik een uur geleden nog naar de WC ben geweest.

Ja, is economisch en ecologisch ook gewoon het beste.. Maar het lijkt langzamerhand de westerse wereld ook te gaan veroveren.Weg met dat vegen, wanneer gaan ze hier eindelijk eens Chinese toiletten verkopen die het zaakje schoonsproeien.