MuscleMeat

Hoe veeg jij je reet af? Staand of zittend?

Peiling Peiling Staand of zittend?

• Staand

Stemmen: 73 33,3%
  • Zittend

Stemmen: 114 52,1%
  • Bidet

Stemmen: 8 3,7%
  • Vegen...?

Stemmen: 24 11,0%

• Totaal stemmers
    219
Lekker aangenaam staand je gat afvegen :roflol:

ik laat men kont afvegen door men GF... ik ben ondertussen zon huge mofo geworden, dat ik met men armen niet meer aan men kont geraak

maw staand-voorover gebogen

Met een kat.

snap trouwens niet hoe mensen staand kunnen schijten en hun reet afvegen.

Hahahahahaha, er zijn mensen die echt staand hun reet afvegen? Ik dacht dat de TS een grap maakte :roflol:

zittend met mijn linker hand,eerst vochtig doekje erna met normaal toiletpapier.
en niet te vergeten handjes altijd wassen :)

Droog dus nooit je handen af met de handdoek die bij indigojup in de wc hok hangt!

Ok, als je zittend je kont afveegt en het toilet geen plateau heeft, dat kan. Maar mijn vraag is dan weer... Als je een toilet hebt zonder plateau, dan ploft telkens het water tegen mijn reet aan, hoe doe je dat dan?

Boven in de douche hebben we een toilet zonder plateau, als ik daar ga poepen zitten m'n hele billen en benen eronder.

Ik doe 't gehurkt!

welke randdebiel wilt dit überhaupt van elkaar weten

Droog dus nooit je handen af met de handdoek die bij indigojup in de wc hok hangt!

Ok, als je zittend je kont afveegt en het toilet geen plateau heeft, dat kan. Maar mijn vraag is dan weer... Als je een toilet hebt zonder plateau, dan ploft telkens het water tegen mijn reet aan, hoe doe je dat dan?

Boven in de douche hebben we een toilet zonder plateau, als ik daar ga poepen zitten m'n hele billen en benen eronder.

Ik doe 't gehurkt!

Gooi eerst prop wc papier in het water, dat dempt de vallende keutel een beetje zodat er geen water tegen je kont aan plonst.

Verdomme ik kan er maar niet aan wennen dat mensen het staand doen. Als je pist en kakt tegelijk heb je toch ook nog eens kans dat er allemaal druppels pis in je broek donderen op momenten dat je een beetje gehaast bent?

Dan maak je eerst je pik schoon? Kom op, 1 velletje mensen, tis nie veel.

Meestal half staand. Maar het boeit niet echt aangezien er meestal geen stront achterblijft en dus 1 velletje voor de zekerheid erlangs pinnen, maar meestal blijft mn kont schoon. Als dit wel het geval is (van die drollen die halverwege afbreken, gvd!) dan ben ik ook wel ff bezig...

zo'n poll vraagt om een vervolgpoll. kijk je ook naar je poep als je je kont afveegt?

Ik doe 't gehurkt!
gooi er eerst wat toilet papier in,dan gaat het water niet spetten ook al is het een reuze zware drol,het toiletpapier houd dat gespet tegen:D
goede tip he:D

gooi er eerst wat toilet papier in,dan gaat het water niet spetten ook al is het een reuze zware drol,het toiletpapier houd dat gespet tegen:D

je kunt ook scheef op de wc gaan zitten en tegen de rand aanpoepen.
pas op, je hbt wel kans op bruine sporen!

Ja, da's wel een goede tip! Dat deed ik ook een keer op mijn werk... Direct ontstopping waardoor mijn drol niet door wilde spoelen... Heb ik met de wc borstel mijn drol maar net onder dat randje geduwd, zodat niemand 'm kon zien :D:D

Jongens, ik heb het even geprobeerd, eerst ging ik zittend schijten, toen staand mijn reet afvegen, toen de proef op de som: weer zitten, en op de 'zit manier' afvegen en kijken hoeveel stront er nog achter bleef, echter was er geen schijt meer te vinden.

Ik ondervond echter ook nog een paar nadelen aan zittend afvegen:

- Bij WC's die een verhoging hebben is het k*t, want je raakt bijna met je handen het schijt, niet zo fris.

- Ten tweede, hele belangrijke! als je zittend je reet afveegt, en op één kant van de bril gaat leunen, dan sloop je de WC bril, de hele wc bril kwam aan één kant omhoog en vloog bijna uit de scharnierringen!

Jongens, ik heb het even geprobeerd, eerst ging ik zittend schijten, toen staand mijn reet afvegen, toen de proef op de som: weer zitten, en op de 'zit manier' afvegen en kijken hoeveel stront er nog achter bleef, echter was er geen schijt meer te vinden.

Ik ondervond echter ook nog een paar nadelen aan zittend afvegen:

- Bij WC's die een verhoging hebben is het k*t, want je raakt bijna met je handen het schijt, niet zo fris.

- Ten tweede, hele belangrijke! als je zittend je reet afveegt, en op één kant van de bril gaat leunen, dan sloop je de WC bril, de hele wc bril kwam aan één kant omhoog en vloog bijna uit de scharnierringen!
:roflol: :thumbs:

Terug
Naar boven