Fitness Seller

Hoe veeg jij je reet af? Staand of zittend?

Peiling Peiling Staand of zittend?

• Staand

Stemmen: 73 33,3%
  • Zittend

Stemmen: 114 52,1%
  • Bidet

Stemmen: 8 3,7%
  • Vegen...?

Stemmen: 24 11,0%

• Totaal stemmers
    219
Waar is de optie: Vriendin houdt van baffen.

Zittend, kan ik nog even een beetje bijkomen van de zware operatie :p

Zag deze poll ook op een ander forum daar waren er heel veel die het staand deden (ook zittend) was echt 50-50 daar zowat. Dat vond ik helemaal raar, ik doe het zittend op 1 been geleund.

Staand, gebukt.

Hoe de **** moet het zittend? dan raakt mijn hand mijn huge berg schijt, vooral als ik in de bulk zit.
idd zo d8 ik ook meteen.

Het geheim is een beetje voorover buigen en op 1 bil gaan leunen zodat je met je hand ertussen kan. Voordat iemand gaat zeggen dat dat niet past of dat je dan je handen vies maakt mijn benen zijn moddervet en dik en bij mij past het makkelijk.
veels te ingewikkeld voor mij :nut:

• Topic Starter Topic Starter
WC's met plateaus zijn ook te k*t voor woorden.

• Topic Starter Topic Starter
Donkere gedeelte tussen je billen? :roflol:

Ik poep sinds kort zittend heb het altijd staand gedaan hoe bizar dit ook klinkt. Ow en nee het heeft nooit invloed gehad op mijn squatvermogen helaas.

OMG, staand krijg je toch nooit goed schoon als je een beetje billen hebt ???

Tip voor de mensen die het staand doen en nu zittend gaan uitproberen:
Doe het de eerstvolgende keer staand, en vervolgens ga je zitten en veeg je opnieuw. Kijken hoeveel stront je er nog vanaf haalt. Hou ons maar op de hoogte :thumbup:

Hurken is ook een oplossing. Dan staan je billetjes een beetje open.

Het grappige is.. dit is de eerste keer dat ik hoor dat het ook zittend kan :roflol:

Idd!!

wtf hoe kan je nou zittend je reet afvegen? Dan zit de wc bril toch in de weg:scratch:
Ga je dan met je hand in de wc pot om bij je kont te komen?

Ikke niet snappen.

Vroeger deed ik het ook staand, maar sinds een jaartje zittend.
Na een paar uur hangt er toch terug stront tussen mn billen, snap ik niet echt eigenlijk
mss is het door te veel scheten te laten fzo

en voor het zittend te doen moet je idd scheef gaan zitten op je ene bil leunend :p

Hahahahahaha, er zijn mensen die echt staand hun reet afvegen? Ik dacht dat de TS een grap maakte :roflol:

zittend met mijn linker hand,eerst vochtig doekje erna met normaal toiletpapier.
en niet te vergeten handjes altijd wassen :)

Hahahahahaha, er zijn mensen die echt staand hun reet afvegen? Ik dacht dat de TS een grap maakte :roflol:

Zittend maar ik kan me voorstellen dat als je zon wc met een 'plateau' hebt dat je een beetje gaat rechtstaan tenzij je je hand vol stront wil hebben...

Oeii, is wel 3x he :roflol:

Terug
Naar boven