Nishikigoi
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 10
Exactly, optie 1 dus.Staand, gebukt.
Hoe de **** moet het zittend? dan raakt mijn hand mijn huge berg schijt, vooral als ik in de bulk zit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exactly, optie 1 dus.Staand, gebukt.
Hoe de **** moet het zittend? dan raakt mijn hand mijn huge berg schijt, vooral als ik in de bulk zit.
idd zo d8 ik ook meteen.Staand, gebukt.
veels te ingewikkeld voor mijHet geheim is een beetje voorover buigen en op 1 bil gaan leunen zodat je met je hand ertussen kan. Voordat iemand gaat zeggen dat dat niet past of dat je dan je handen vies maakt mijn benen zijn moddervet en dik en bij mij past het makkelijk.

hoe kun je nou staand je reet afvegen? Billen tegen elkaar aangeplakt door poep wat zichzelf uitsmeert over de oppervlakte van het donkere gedeelte tussen je billen. En vervolgens gaan vegen? Dat lijkt me echt een kliederboel worden.

Het grappige is.. dit is de eerste keer dat ik hoor dat het ook zittend kan![]()

Nee zittend!Hahahahahaha, er zijn mensen die echt staand hun reet afvegen? Ik dacht dat de TS een grap maakte![]()