AndroidHealthClinic

Hoe veeg jij je reet af? Staand of zittend?

Peiling Peiling Staand of zittend?

• Staand

Stemmen: 73 33,3%
  • Zittend

Stemmen: 114 52,1%
  • Bidet

Stemmen: 8 3,7%
  • Vegen...?

Stemmen: 24 11,0%

• Totaal stemmers
    219
:roflol:

Staand is gewoon handiger. Wel niet volledig staand, maar licht gesquat. Met de ene hand trek je de ene bil weg, en met de andere hand veeg je.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is gewoon 100% zeker niet het handigste...

Staand is gewoon handiger. Wel niet volledig staand, maar licht gesquat. Met de ene hand trek je de ene bil weg, en met de andere hand veeg je.

Kijk, jij begrijpt het systeem. Door het opentrekken heb je ook meer bereikbaarheid waardoor alles beter schoon wordt. Ik kan niet goed geloven dat ik dit gezegd heb, maar goed, daar gaat het topic over.

Trek je de anus naar binnen tijdens het vegen, of duw je hem naar buiten?

Jongens, ik heb het even geprobeerd, eerst ging ik zittend schijten, toen staand mijn reet afvegen, toen de proef op de som: weer zitten, en op de 'zit manier' afvegen en kijken hoeveel stront er nog achter bleef, echter was er geen schijt meer te vinden.

Ik ondervond echter ook nog een paar nadelen aan zittend afvegen:

- Bij WC's die een verhoging hebben is het k*t, want je raakt bijna met je handen het schijt, niet zo fris.

- Ten tweede, hele belangrijke! als je zittend je reet afveegt, en op één kant van de bril gaat leunen, dan sloop je de WC bril, de hele wc bril kwam aan één kant omhoog en vloog bijna uit de scharnierringen!

Ik kan niet geloven dat ik andere volwassenen moet gaan leren hun reet af te vegen.

Je bent inderdaad diep gezonken.

Lol niemand op dit forum gebruikt een condoom maar wel bang voor een vieze wc bril? Ik ga je misschien wat nieuws vertellen, maar zolang er geen condooms of bloed aan de wc bril zit kun je er gewoon op gaan zitten hoor. Hoe kun je in godsnaam 20min oid boven een pot hangen, dat is pure topsport.

Goeie isometrische oefening. Het gaat altijd zo lekker branden zodat ik soms even moet "bijkomen" door te gaan staan en mn benen dan even uit te rekken zodat ik weer 5 minuten kan gaan.

En als je niet met smerige sl*tten doet heb je ook geen condoom nodig...

Shit zeg hee ik wist nooit dat toiletetiquette zo belangrijk was voor sommigen. Stelletje toiletnazi's zijn jullie.

Ik kan niet geloven dat ik andere volwassenen moet gaan leren hun reet af te vegen.
Dan ga jij ervan uit dat jij de juiste methode hanteert... ik denk daar anders over.

Je mag best bij mij eens langs komen mij leren hoe ik mijn billetjes moet vegen. :p

:D

Als je aan 1 kant leunt op 1 bil, dan doe je gewoon jezelf pijn.

En niemand wilt zichzelf pijn doen, niet tijdens het poepen.

Dan ga jij ervan uit dat jij de juiste methode hanteert... ik denk daar anders over.

Je mag best bij mij eens langs komen mij leren hoe ik mijn billetjes moet vegen. :p

:D

Als je aan 1 kant leunt op 1 bil, dan doe je gewoon jezelf pijn.

Je doet jezelf geen pijn!!! Als ik niet niet wou dat ik schijtend op een filmpje op het internet terecht kwam had ik een filmpje voor iedereen hier gemaakt waarna de wereld een stuk hygienischer is geworden.

Word brotha. Schijten is een quasi-diepreligieuzig moment en je hebt daarvoor alle rust en concentratie nodig. Jezelf pijnigen (blijkbaar geldt dit wel voor andere mensen Tjok) kan gezien worden als heiligschennis.

Amen:)

Ik lift gewoon mijn rechter glute van de bril en schrobben maar

Word brotha. Schijten is een quasi-diepreligieuzig moment en je hebt daarvoor alle rust en concentratie nodig. Jezelf pijnigen (blijkbaar geldt dit wel voor andere mensen Tjok) kan gezien worden als heiligschennis.

Amen:)
En staan in een halfgebukte krampachtige houding is rustvol? Zitten maakt het juist veel completer, dieper en mooier.

Ik zat ook genadeloos met mn hand in de WC toen ik het zittend probeerde. Gelukkig had ik wel eerst al een snelle flush gedaan omdat ik al het gevoel had dat dit zou gebeuren.

Staand > Zittend.

Hahaha wat een ****ing topic, ik ga maar weer Mario Kart 64 spelen.

Tjok, trust me, staand vegen is awesome. Het geeft je ook de mogelijkheid rond te lopen en je badkamer interieur te bekijken van andere hoeken. Ik kan gewoon niet zittend vegen man, ik mis dat stuk van mn hersens.

als je zittend hebt gescheten en gaat staan, crush je al het restant poep tussen je massive glutes.

oftewel nasty ass SHIT

You can't blame a brother for trying...

Terug
Naar boven