- Waardering
- 26
Als je zittend schijt, dan veeg je volgens mij ook al het schijt over je ballen heen?
LOL, hoeveel blijft er bij jou wel niet hangen dat je hier aan denkt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je zittend schijt, dan veeg je volgens mij ook al het schijt over je ballen heen?

Staand is gewoon handiger. Wel niet volledig staand, maar licht gesquat. Met de ene hand trek je de ene bil weg, en met de andere hand veeg je.
Jongens, ik heb het even geprobeerd, eerst ging ik zittend schijten, toen staand mijn reet afvegen, toen de proef op de som: weer zitten, en op de 'zit manier' afvegen en kijken hoeveel stront er nog achter bleef, echter was er geen schijt meer te vinden.
Ik ondervond echter ook nog een paar nadelen aan zittend afvegen:
- Bij WC's die een verhoging hebben is het k*t, want je raakt bijna met je handen het schijt, niet zo fris.
- Ten tweede, hele belangrijke! als je zittend je reet afveegt, en op één kant van de bril gaat leunen, dan sloop je de WC bril, de hele wc bril kwam aan één kant omhoog en vloog bijna uit de scharnierringen!

Ik kan niet geloven dat ik andere volwassenen moet gaan leren hun reet af te vegen.
Als je zit gebeurt dat automatisch door het leunen naar 1 kant!!!11111Kijk, jij begrijpt het systeem. Door het opentrekken heb je ook meer bereikbaarheid waardoor alles beter schoon wordt. Ik kan niet goed geloven dat ik dit gezegd heb, maar goed, daar gaat het topic over.

Lol niemand op dit forum gebruikt een condoom maar wel bang voor een vieze wc bril? Ik ga je misschien wat nieuws vertellen, maar zolang er geen condooms of bloed aan de wc bril zit kun je er gewoon op gaan zitten hoor. Hoe kun je in godsnaam 20min oid boven een pot hangen, dat is pure topsport.
Als je zit gebeurt dat automatisch door het leunen naar 1 kant!!!11111
![]()
Dan ga jij ervan uit dat jij de juiste methode hanteert... ik denk daar anders over.Ik kan niet geloven dat ik andere volwassenen moet gaan leren hun reet af te vegen.

Staand is gewoon handiger. Wel niet volledig staand, maar licht gesquat. Met de ene hand trek je de ene bil weg, en met de andere hand veeg je.

Dan ga jij ervan uit dat jij de juiste methode hanteert... ik denk daar anders over.
Je mag best bij mij eens langs komen mij leren hoe ik mijn billetjes moet vegen.
![]()
Als je aan 1 kant leunt op 1 bil, dan doe je gewoon jezelf pijn.
En niemand wilt zichzelf pijn doen, niet tijdens het poepen.
En niemand wilt zichzelf pijn doen, niet tijdens het poepen.

En staan in een halfgebukte krampachtige houding is rustvol? Zitten maakt het juist veel completer, dieper en mooier.Word brotha. Schijten is een quasi-diepreligieuzig moment en je hebt daarvoor alle rust en concentratie nodig. Jezelf pijnigen (blijkbaar geldt dit wel voor andere mensen Tjok) kan gezien worden als heiligschennis.
Amen![]()