- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook niet je hak toevallig?Het is nu ook begrijpelijker dat sommige mannen hier niet staand kunnen plassen. Ze hebben gewoon een paar belangrijke opvoedtips niet mee gekregen.
Omg ik schijt altijd de pot vol op het plateau en heb nog nooit met me klauw in de schijt gegrepen.

Als je zittend schijt, dan veeg je volgens mij ook al het schijt over je ballen heen?
als je een stevige toiletbril hebt van grohe ofzo dan kan je gewoon op je linkerbil leunen enzo je reet afvegen.Niet met de massa van SuperKnurft.Haha hoe kom je daarbij dan?als je een stevige toiletbril hebt van grohe ofzo dan kan je gewoon op je linkerbil leunen enzo je reet afvegen.
Als je zittend schijt, dan veeg je volgens mij ook al het schijt over je ballen heen?
Zittend of staand is niet het probleem, aars haar is het probleem om alles goed schoon te krijgen. Denk dat ik me maar eens laat laseren!
Wat denk je dat ik doe, maar dat gaat je keel uithangen.
Als je het goed doet, heb je nooit wc papier nodig. Hangt ook wel van je dieet af.
Hahahahaha.. serieus jongens, ik heb heel lang op DBB gezeten en heb hier heel veel shit gelezen maar dit is echt het grappigste topic ooit. Ik heb elke pagina in mn broek gescheten van het lachen en het vervolgens staand afgeveegd.
Heel mn leven veeg ik al staand (gehurkt) maar dacht echt dat ik de enige op aarde was. Zeker bij ranzige toiletten ga ik niet zittend mn reet afvegen. AIDS is zoooo 2008.
Lol niemand op dit forum gebruikt een condoom maar wel bang voor een vieze wc bril? Ik ga je misschien wat nieuws vertellen, maar zolang er geen condooms of bloed aan de wc bril zit kun je er gewoon op gaan zitten hoor. Hoe kun je in godsnaam 20min oid boven een pot hangen, dat is pure topsport.
Je moet ook wel een moderne wc hebben die je gewicht kan houden! Ik weeg als ik naar de plee ga zo'n 120kg denk ik en de plee gaat nooit kapot bij mij.Jongens, ik heb het even geprobeerd, eerst ging ik zittend schijten, toen staand mijn reet afvegen, toen de proef op de som: weer zitten, en op de 'zit manier' afvegen en kijken hoeveel stront er nog achter bleef, echter was er geen schijt meer te vinden.
Ik ondervond echter ook nog een paar nadelen aan zittend afvegen:
- Bij WC's die een verhoging hebben is het k*t, want je raakt bijna met je handen het schijt, niet zo fris.
- Ten tweede, hele belangrijke! als je zittend je reet afveegt, en op één kant van de bril gaat leunen, dan sloop je de WC bril, de hele wc bril kwam aan één kant omhoog en vloog bijna uit de scharnierringen!
Hoe de **** veeg jij je reet af? Van voor (dus bij je ballen in de buurt) naar achter! Dan komt er niks de foute kant op!Als je zittend schijt, dan veeg je volgens mij ook al het schijt over je ballen heen?
20 min?Lol niemand op dit forum gebruikt een condoom maar wel bang voor een vieze wc bril? Ik ga je misschien wat nieuws vertellen, maar zolang er geen condooms of bloed aan de wc bril zit kun je er gewoon op gaan zitten hoor. Hoe kun je in godsnaam 20min oid boven een pot hangen, dat is pure topsport.